Τα έξι νέα «openings» στο Metropolis Mall και οι χιλιάδες επισκέπτες

Άλλα έξι καταστήματα, εκ των οποίων τα πέντε περιλαμβάνονται στον όμιλο SayWear λειτούργησαν την περασμένη Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου στο Metropolis Mall, την ίδια ώρα που η πρώτη εβδομάδα μετά το «opening» του εμπορικού κέντρου της Λάρνακας στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και άφησε άπαντες πλήρως ικανοποιημένους.

Διαβάστε ακόμα:

Οι πέντε πυλώνες δράσης του νέου CEO της Ελληνικής

Αυξημένο ισραηλινό ενδιαφέρον για ακίνητα της Λεμεσού

Ακίνητα που ξεχωρίζουν από μόλις €2.000

Όπως πληροφορείται το InBusinessNews, τα καταστήματα που άνοιξαν την περασμένη Πέμπτη είναι τα: 

  • Massimo Dutti,
  • Pull & Bear,
  • Oysho,
  • Bershka,
  • Zara Home (όλα του ομίλου SayWear), καθώς και το κατάστημα εσωρούχων:
  • Triumph.

 

 

 

Μιλώντας στο InBusinessNews, η marketing consultant του Metropolis Mall, Μαριλένα Παλάζη, τόνισε πως το κοινό της Λάρνακας -και όχι μόνο-, αγκάλιασε θερμά το μεγάλο αυτό εγχείρημα της πόλης, που τόσο πολύ ανέμενε. Σύμφωνα με την κ. Παλάζη, η προσέλευση του κόσμου κυμάνθηκε από 16.000 τις καθημερινές, για να φθάσει μέχρι και τις 25.000 το πρώτο Σαββατοκύριακο.

«Η πρώτη εβδομάδα μετά το opening στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία. Οι καταστηματάρχες εκφράζουν την απόλυτη ικανοποίησή τους και δηλώνουν ευγνώμονες για τη στήριξη του κόσμου», υπογράμμισε η κ. Παλάζη.

 

Επιπλέον, σημείωσε πως κατά την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του Metropolis Mall, τηρήθηκαν με αυστηρότητα όλα τα μέτρα πρόληψης του covid-19, όπως ακριβώς προβλέπουν οι σχετικές αποφάσεις της Κυβέρνησης.

Μάλιστα, όπως υπέδειξε η Μαριλένα Παλάζη, αρκετές ήταν οι φορές που έκλεισαν οι πόρτες αφού δεν επιτρεπόταν να εισέλθει άλλος κόσμος στο εσωτερικό του εμπορικού κέντρου, μιας και ο αριθμός των εντός του χώρου επισκεπτών ήταν μεγαλύτερος από αυτό που προέβλεπε το πρωτόκολλο.

 

Αξίζει να σημειωθεί περαιτέρω πως στο εσωτερικό του mall έχουν αρχίσει να διοργανώνονται μικρές ψυχαγωγικές εκδηλώσεις, ενώ αρκετοί είναι οι καταστηματάρχες που προσφέρουν ειδικές εκπτώσεις και προσφορές στα είδη τους, ώστε να προσελκύσουν τους πελάτες του εμπορικού κέντρου.

 

Ερωτηθείσα κατά πόσο θα πρέπει να αναμένονται και άλλες συνεργασίες, η marketing consultant του Metropolis Mall απάντησε καταφατικά, λέγοντας ότι θα ανακοινωθούν σύντομα.

 

 

 

Δειτε Επισης

Σώτος Ιακωβίδης: Μια πραγματική πρόκληση και η προτεραιότητα του ομίλου MSJ το 2025
Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Αυτά τα προϊόντα θα περιλαμβάνονται στο e-kalathi… Οι κατηγορίες και οι κωδικοί
Δωρεάν φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων στο Nicosia Mall σε συνεργασία με Unicars και EKCO Maximum Power
Με το αριστερό το 2025 για την αγορά αυτοκινήτων...50-50 τα καινούργια με τα μεταχειρισμένα και οι μάρκες που πρωταγωνιστούν
Μ. Σέφτσοβιτς: Σε περίπτωση δασμών των ΗΠΑ, η Ε.Ε. θα αντιδράσει σθεναρά και γρήγορα
Coca-Cola HBC: Η πιο βιώσιμη εταιρεία ποτών στον κόσμο σύμφωνα με τους δείκτες Dow Jones Best-in-Class 2024
Θέλει ενίσχυση σχέσεων με Κύπρο για εμπόριο, τουρισμό και επικοινωνίες η Βουλγαρία
BYD: Tα σχέδια της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας για να γίνει κορυφαίος «παίκτης» στην Ευρώπη