Tree Creative Room: Λύσεις για κάθε brand

H Tree Creative Room δημιουργήθηκε το 2015. Παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες Σχεδιασμού Εταιρικής Ταυτότητας, Μάρκετινγκ, Διαφήμισης και Επικοινωνίας.

Παράλληλα, αναλαμβάνει το σχεδιασμό Στρατηγικής Μάρκετινγκ, Διαφημιστικών Εκστρατειών, καθώς και άλλων ενεργειών προώθησης τόσο μέσω των «παραδοσιακών» καναλιών επικοινωνίας όσο και μέσω άλλων εναλλακτικών προτάσεων στον πελάτη, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό και τις ανάγκες του κάθε brand.

Branding Package Υπηρεσίες                                            
Η εταιρεία ασχολείται ιδιαίτερα και παρέχει υπηρεσίες κάτω από την ομπρέλα του Branding Package. Από τη φιλοσοφία, τη θεμελιώδη ιδέα, την ταυτοποίηση και τον σχεδιασμό του λογότυπου του brand μέχρι τη συσκευασία των προϊόντων του και φυσικά τη «γνωριμία» του με το κοινό.                                                    

Η Tree Creative Room έχει ως βάση τη Λεμεσό και εξυπηρετεί περισσότερο από 50 brands και ανθρώπους με εργασίες σε Κύπρο, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, Ρωσία και Ντουμπάι. Οι υπηρεσίες της περιστρέφονται γύρω από τις αρχές του Marketing, της Διαφήμισης και της Επικοινωνίας γενικότερα. Οι εκστρατείες της δημιουργούνται και παίρνουν ζωή μέσα από τις ακόλουθες υπηρεσίες:

• Marketing & Advertising Consulting
• Corporate & Personal Branding
• Event & Fashion Branding
• Branding Package
• Customer Experience Management
• Content Management Services & New Technologies
• Website Development, Design & Art Direction
• Social Media Management
• Publicity Services
• Package Design
• Graphic Design Services
• CSR Activities

Τρεις ενδεικτικές συνεργασίες                            
«Είναι δύσκολο να ξεχωρίσουμε και να επιλέξουμε τις συνεργασίες - σταθμούς στην πορεία μας, αφού για εμάς η κάθε συνεργασία αποτελεί έναν ακόμη δημιουργικό σταθμό, στον οποίο μεταφέρουμε τις ιδέες και την αγάπη μας. Έτσι θα αναφερθούμε, ενδεικτικά, σε τρεις πολύ διαφορετικούς μεταξύ τους σταθμούς, οι οποίοι μεταφέρουν πολύ διαφορετικά, μεταξύ τους συναισθήματα», τονίζει ο director της εταιρείας Κώστας Χάρπας.

• Η διαχρονική συνεργασία με το Κέντρο Υποστήριξης Ανθρώπων που ζουν με HIV στην Κύπρο (ΚΥΦΑ) και οι ετήσιες ενημερωτικές και κοινωνικής ευθύνης εκστρατείες για το Κέντρο, με κορύφωση την 1η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα κατά του HIV/AIDS, σε συνεργασία με τους Εθελοντές του Κέντρου και τη στήριξη του Υπουργείου Υγείας.

• Η συνεργασία με τον Όμιλο P&P και τα αγαπημένα, σε όλες τις γενιές, Παγωτά PAPAFiLiPOU. Μία συνεργασία γεμάτη με απέραντα συναισθήματα, αφού μας επιτρέπει να σχεδιάζουμε, μεταξύ άλλων, νέα πακέτα παγωτών του ομίλου, καθώς και να ταξιδεύουμε μέσα από τις γευστικές εκστρατείες που δημιουργούμε για κάποια από τα brands του ομίλου, όλα με κυπριακή υπογραφή.

• Η νέα συνεργασία στον τομέα του Fashion Branding στην Αθήνα με τον Κύπριο και ταλαντούχο σχεδιαστή μόδας, Στέλιο Κουδουνάρη, ο οποίος επέλεξε την εταιρεία μας για τις στοχευμένες εκστρατείες του brand, Stelios Koudounaris.

Η πρόκληση της Ομάδας
«Η πανδημία, τα μέτρα, τα lockdowns και οι περιορισμοί θεωρούνται από εμάς ως η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίσαμε στα χρόνια της λειτουργίας μας», αναφέρει. Εξηγεί ότι παρά τις δυσκολίες, η εταιρεία έβαλε σε εφαρμογή το σχέδιο έκτακτης ανάγκης σε πιθανά εκτός προγράμματος περιστατικά - σενάρια και η επένδυση στην τεχνολογία έπιασε τόπο.        

Από την πρώτη μέρα του πρώτου lockdown και για δύο περίπου μήνες, όλα τα μέλη της εταιρείας μπορούσαν άμεσα να εργάζονται και να εξυπηρετούν από το σπίτι, παρέχοντας άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση στους πελάτες και συνεργάτες της. Εννοείται, υπήρχαν και θα εξακολουθούν να υπάρχουν προκλήσεις, στιγμές ανησυχίας, δυσκολίες και ανατροπές σε σχέση με την πανδημία, αλλά με σωστό προγραμματισμό και θέληση, νέες ιδέες και ευελιξία στις διαδικασίες, όλα μπορούν να ξεπεραστούν. Το πιο σημαντικό; Η στήριξη στους πελάτες, η κατανόηση από όλες τις πλευρές και φυσικά η Ομάδα της εταιρείας να λειτουργεί 100% ως Ομάδα. «Μάθαμε επίσης, να λειτουργούμε με βραχυπρόθεσμα Σχέδια Δράσης, λόγω των συνεχόμενων ανατροπών, εξαιτίας της πανδημίας», σημειώνει.

Πάντα σε ετοιμότητα 
«Αν θεωρήσουμε ότι, ιστορικά και στατιστικά, οι πανδημίες διαρκούν μέχρι και πέντε χρόνια μέχρι να ολοκληρώσουν τον κύκλο τους, σίγουρα ο covid-19 δεν τελείωσε ακόμη κι έτσι θα πρέπει να είμαστε σε ετοιμότητα για να ξεπεράσουμε τα οποιαδήποτε νέα εμπόδια, τις αλλαγές και τις επιπτώσεις που θα βρεθούν στον δρόμο μας. Οι προβλέψεις σε αυτή την περίπτωση πρέπει να είναι επιφυλακτικές, τα βήματα προσεκτικά και οι κινήσεις έξυπνες. Τα digital trends θα συνεχίσουν να πρωταγωνιστούν μέχρι νεωτέρας», επισημαίνει.

Think Alive
«Think Alive». Να είμαστε, να νιώθουμε ζωντανοί και να σκεφτόμαστε με ζωντάνια. Με αυτό το motto συνεχίζει η Ομάδα: «Οι ιδέες, οι ενέργειες και τα συναισθήματα που δημιουργούνται και διαπραγματεύονται μέσω του Marketing και της Διαφήμισης, να συνεχίσουν να γίνονται πραγματικότητα. Να ‘ανακαλύπτουμε’ ξανά και ξανά ότι η εξυπηρέτηση, μέσω της δημιουργίας, των ανθρώπων και των brands που συνεργαζόμαστε, καθώς και οι μικρές και μεγάλες ιστορίες που δημιουργούμε μαζί τους, θα συνεχίσουν να αλλάζουν τη ζωή μας».

Facts & Figures
Έτος ίδρυσης:
2015
Χρόνια λειτουργίας: 6
Διευθυντική ομάδα: Κώστας Χάρπας (Director)
Δημήτρης Μοδέστου (Creative Director)

Συνεργάτες/Partners: Epic, Hellenic Βank και University of Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus)

Δειτε Επισης

Βραβεία Καινοτομίας & Έρευνας από ΟΕΒ και ΙδΕΚ: Οι γεμάτες έμπνευση δηλώσεις των βραβευθέντων (vid)
Οδηγός προστασίας δεδομένων για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Αυξήθηκε κατά 1,4% η βιομηχανική παραγωγή το 2022
ΟΣΙΚΑ: Εξεύρεση προσωπικού και ακρίβεια στο... τραπέζι
Χορηγίες για ευρυζωνικές υπηρεσίες υπερυψηλής ταχύτητας έως 1 Gbps
Η Diplomat αναλαμβάνει τη διανομή LIPTON και PG Tips
Θέλει συστημική λύση για ΜΕΧ η ΚΤΚ - Το έργο και ο στόχος
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται έργα στο παραλιακό μέτωπο της Πάφου
Ετήσια Τελετή Βράβευσης Αρίστων Εφήβων Νεανίδων 2022
Στα €23 δισ. το χρέος της Κεντρικής Κυβέρνησης το 2022