TheWorx

Η TheWorx ξεκίνησε το 2005 ως το πρώτο εξειδικευμένο γραφείο direct και promotional marketing στην Κύπρο. Προσφέροντας ολιστικές εκστρατείες με μετρήσιμα αποτελέσματα, γρήγορα απογείωσε τα brands που ανέλαβε.

Βαδίζοντας στο μονοπάτι της Proximity Worldwide, θυγατρικής της BBDO. παρέχει έξυπνες και δημιουργικές λύσεις στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ αλλά και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Με έρευνα και στρατηγική

Οι υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία στους τομείς digital και PR έχουν εξελιχθεί πολύ και ιδιαίτερα στο influencer marketing, καθώς έχει συνεχή συνεργασία με πάνω από 400 influencers.

«Στο digital marketing έχουμε εντάξει την έρευνα και τη στρατηγική στον πυρήνα της μεθοδολογίας μας. Είμαστε περήφανοι που και τα 25 brands που χειριζόμαστε στα social media είναι πρώτα σε engagement στην κατηγορία τους. Βέβαια, οι περισσότεροι πελάτες μας δεν έχουν στόχο μόνο το engagement, αλλά και την αύξηση πωλήσεων. Με τα εργαλεία που έχουμε αναπτύξει, μπορούμε να εγγυηθούμε και αυτό το κομμάτι», σημειώνει η Μanaging Director της εταιρείας, Aρετή Αναστασιάδου. Τονίζει, μάλιστα, ότι είναι αφοσιωμένοι και στο παραδοσιακό PR, όπως και (όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες) στο events management.

Συνεργασίες και σταθμοί

• Το 2005 ιδρύθηκε η TheWorx, έπειτα από παρότρυνση της BBDO Worldwide, με την καθοδήγηση της Proximity Worldwide.

• Το 2007 ήρθε στην Κύπρο ο τότε Creative Director της Proximity Worldwide Duncan Gray, για να εκπαιδεύσει το προσωπικό.

• Το 2008 η εταιρεία έλαβε την πρώτη διεθνή διάκριση για event του πελάτη της, Lay’s, στα Ευρωπαϊκά Βραβεία Golden Drum.

• Το 2009 ξεκίνησε την εκστρατεία World Animal Day για τον πελάτη της Pedigree & Whiskas, η οποία έχει καταστεί πλέον θεσμός. Μέχρι σήμερα, κάθε εκστρατεία συγκεντρώνει τροφές για χιλιάδες αδέσποτα ζώα.

• To 2010 ενέταξε στις υπηρεσίες της τα social media και την digital επικοινωνία.

• Ακολούθησε σταθερή εξέλιξη, ώσπου το 2013 ταρακουνήθηκε αρκετά με την οικονομική ύφεση. Μέσα σε έναν χρόνο, όμως, κατάφερε να ορθοποδήσει ξανά.

• Το 2016 έτρεξε την πρώτη της πανευρωπαϊκή digital εκστρατεία, αποκτώντας περισσότερα εφόδια και γνώση.

• Από τότε συνεχίζει να πετά, μεγαλώνοντας την ομάδα της και αναπτύσσοντας τις υπηρεσίες και το πελατολόγιό της.

• Πρόσφατα βραβεύτηκε και σε τοπικό επίπεδο στα Carob Awards, Cyprus Event Awards, Cyprus Digital Awards και Cyprus Retail Awards. 

Δυνατοί στην πανδημία

«Η πανδημία ήταν ένα σκληρό χαστούκι για όλους μας», τονίζει η κ. Αναστασιάδου. «Άλλαξε ριζικά η καθημερινότητά μας. Χάσαμε την ανθρώπινη επαφή με τους συναδέλφους και τους πελάτες μας. Σε κάθε μας σκέψη, brainstorming και πλάνο λαμβάναμε υπόψη την ψυχολογία του καταναλωτή. Καταφέραμε, όμως, να ανατρέψουμε εκστρατείες την τελευταία στιγμή και να τις φέρουμε στα μέτρα των συνθηκών, όπως έγινε με τη σοκολάτα Snickers και μάλιστα πήραμε συγχαρητήρια από τη MARS σε διεθνές επίπεδο», αναφέρει. Και προσθέτει: «Λανσάραμε ακόμα και νέα εταιρεία μέσα στην πανδημία. Το πάθος μας γι’ αυτό που κάνουμε, η καλή συνεργασία και εμπιστοσύνη των πελατών μας, μάς έδωσαν δύναμη. Εκείνο που μας έλειψε, βέβαια, ήταν τα events. Κάναμε κάποια digital events και δειλά - δειλά κάποια physical, κάτω από αυστηρά μέτρα, αλλά σίγουρα δεν συγκρίνονται με εκείνα που διοργανώναμε προ πανδημίας.

Ελπίζουμε σύντομα να μας επιτρέψουν οι καταστάσεις να επανέλθουμε και σε αυτό τον τομέα».

Προβλέψεις και τάσεις

Ο τομέας της διαφήμισης και ειδικά του digital marketing εξακολουθεί να αναπτύσσεται ραγδαία. «Εμείς θα συνεχίσουμε να είμαστε πρωτοπόροι σε αυτόν, προβλέποντας όλα τα trends του εξωτερικού, τα οποία είναι πλέον πολύ προσιτά και στη δική μας αγορά», αναφέρει.

Το influencer marketing, προσθέτει, έχει έρθει για να μείνει στην επικοινωνία:

«Ο καταναλωτής βρίσκεται στο επίκεντρο και την καθοδηγεί μέσα από όλες τις πλατφόρμες και τα applications που έχει στη διάθεσή του. Το tik-tok είναι ένα πρόσφατο παράδειγμα, που παρόλο που στην Κύπρο δεν είναι ακόμα διαθέσιμο για brands, μπορεί να αξιοποιηθεί μέσω του influencer marketing. Επίσης, το user-generated content, όπου ο ίδιος ο καταναλωτής γίνεται ο πρωταγωνιστής, είναι ακόμα ένα παράδειγμα».

Νέο πακέτο υπηρεσιών

Πρόσφατα, η TheWorx ανακοίνωσε μια νέα συνεργασία με την A&A Porter Novelli, που ανήκει στον όμιλο Omnicom, όπως η BBDO και η Proximity Worldwide. Η κοινή φιλοσοφία και εταιρική κουλτούρα συμβάλλουν ακόμα περισσότερο στη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα της δουλειάς όλων.

«Στόχος της συνεργασίας μας είναι να προσφέρουμε εξειδικευμένες και ολοκληρωμένες λύσεις, με μια σειρά από υπηρεσίες που συμβάλλουν στην εταιρική φήμη και τις δημόσιες σχέσεις.

Με αυτή την κίνηση, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε ένα νέο, πιο εξελιγμένο και ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών επικοινωνίας», καταλήγει. 

 

Facts & figures

Έτος ίδρυσης: 2005

Χρόνια λειτουργίας: 16

Συνεργασία με οίκους του εξωτερικού: Proximity, Porter Novelli

Διευθυντική ομάδα: 

Aρετή Αναστασιάδου (Μanaging Director)

Aντρέας Αναστασιάδης (Ηead of Srategy)

 

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Περικλέους 62, 2021, Στρόβολος, Λευκωσία

Τηλέφωνο: 22477745

Φαξ: 22377996

E-mail: info@theworx.com.cy

Ιστοσελίδα: theworx.com.cy

Social Media: Facebook: TheWorxCyprus Instagram: TheWorx_Cyprus Linkedin: TheWorx Cyprus

Δειτε Επισης

TELIA & PAVLA BBDO
HUB & SPOKE - A Νew Age Media Agency
MSPS CYPRUS - Communication is a matter of Experience
Gnomi Integrated Communications - We are a bunch of people devoted to telling engaging stories about
Gnomi Integrated Communications
Webarts
V + o
Tree Creative Room
A&A Porter Novelli
TheWorx