WaysExpress: Κάτι περισσότερο από ένα διαδικτυακό κατάστημα

Η διαδικτυακή εταιρεία WaysExpress.com με έδρα της την Κύπρο, διαθέτει μια τεράστια γκάμα προϊόντων, η οποία αυξάνεται καθημερινά με βάση τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των καταναλωτών, με πελάτες πλέον να κάνουν αγορές από όλο τον κόσμο.

Τα προϊόντα είναι χωρισμένα σε πολλαπλές κατηγορίες με απεριόριστες επιλογές (σουπερμάρκετ, ηλεκτρονικά είδη, DIY, παιχνίδια, παιδικά προϊόντα, προϊόντα ομορφιάς, βιβλία και γραφική ύλη και πολλά άλλα). 

Πίσω από την «ιδέα» WaysExpress κρύβεται ο Νίκος Ανδρονίκου, ο οποίος αποδεικνύει πως, όταν έχεις ξεκάθαρο όραμα για την επιχείρησή σου και αυτό συνδυαστεί με πείσμα, γνώση και εφευρετικότητα, τίποτα δεν είναι αδύνατο. Το WaysExpress εξελίσσει την εμπειρία του online shopping μεταπηδώντας σε κάτι περισσότερο από ένα απλό online grocery store.

Διαβάστε ακόμα:

Πεδίον δόξης λαμπρόν για εμπορική συνεργασία Κύπρου-Σαουδικής Αραβίας

Πώς θα αναπτυχθεί η αγορά παροχής υπηρεσιών υγείας

Άνοιξε τις πόρτες της η νέα all-day άφιξη της Πάφου​​​​​​​ 

Αναφερόμενος στους σχεδιασμούς της εταιρείας, ο κ. Ανδονίκου τονίζει ότι στο επενδυτικό πλάνο περιλαμβάνεται και η επέκταση στο κομμάτι της μόδας.

Τι κάνετε για να ξεχωρίσετε;
Στα μάτια των καταναλωτών έχουμε καθιερωθεί ως το πλέον αναγνωρισμένο online πολυκατάστημα, παρέχοντας όλες τις διαθέσιμες λύσεις μέσα σε μια ιστοσελίδα. Αυτό που μας διαφοροποιεί από την υπόλοιπη αγορά είναι η παροχή ενός ευρέος φάσματος προϊόντων, προσφέροντας τη δυνατότητα ό, τι χρειάζεσαι να είναι άμεσα διαθέσιμο από ένα κατάστημα και μόνο.

Πώς ξεκίνησαν όλα;
Παρακολουθώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις, οι οποίες ήταν και είναι καταιγιστικές, επιστρέφοντας από την Αμερική το 2005, εντοπίστηκε η ανάγκη για άμεσες και πιο γρήγορες αγορές. Έτσι γεννήθηκε η ιδέα του online shopping στην κυπριακή αγορά αρχικά.

Το 2005 έγινε το πρώτο βήμα και δημιουργήθηκε το πρώτο online grocery store στην Κύπρο, αλλά ο Κύπριος καταναλωτής δεν ήταν έτοιμος ακόμη να δεχτεί κάτι τόσο δραστικό και διαφορετικό από ό,τι είχε ήδη συνηθίσει μέχρι τότε. Έτσι μετά από μία δεκαετία μελέτης και προετοιμασίας λανσαρίστηκε επίσημα με μια επιπρόσθετη κατηγορία ‘’κλειδί’’ αποκλειστικά για την μητέρα και το παιδί, η οποία δημιούργησε το ‘’breakthrough’’ στο online shopping.

2021 / Με την πάροδο του χρόνου μελετώντας τις ανάγκες των καταναλωτών, αλλά και την ραγδαία ανάπτυξης της τεχνολογίας, η ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της εταιρείας με ολοένα και περισσότερα προϊόντα και κατηγορίες σε συνδυασμό νέων μεθόδων Marketing αναπτύχθηκε με αποτέλεσμα σήμερα το διαδικτυακό κατάστημα να συμπεριλαμβάνει χιλιάδες προϊόντα σε πολλαπλές κατηγορίες.

Επιτρέπουν οι συνθήκες καινούργια ανοίγματα; Υπάρχουν συνθήκες ανάπτυξης των εταιρειών δεδομένης της κατάστασης;
Οι οποιεσδήποτε εξελίξεις δεν επηρεάζουν καθόλου την επιχειρησιακή λειτουργία της εταιρείας μας, η οποία συνεχίζει απρόσκοπτα την αναπτυξιακή πορεία των τελευταίων χρόνων και το επιχειρησιακό της πλάνο. Τα τελευταία χρόνια, μέλημά μας ήταν να εξασφαλίσουμε την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας, εξοπλίζοντάς την με όλα εκείνα τα μέσα που θα μας εξασφάλιζαν τη διαρκή και βιώσιμη ανάπτυξη, ανεξάρτητα από την κατάσταση της αγοράς. Αυτό εξακολουθεί να μας οδηγεί και σήμερα.

Τι επιφυλάσσει το μέλλον για τo WaysExpress;
Το WaysExpress εξελίσσεται σε κάτι περισσότερο από ένα διαδικτυακό κατάστημα με βασικό στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη σε διάφορους κλάδους της οικονομίας. Παραμένει ένας από τους ισχυρότερους παίκτες στην κατηγορία του online shopping, εξασφαλίζοντας ηγετικές θέσεις στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων που εκπροσωπεί και διαθέτει. Έχουμε διασαφηνίσει πλήρως τις στρατηγικές επιλογές μας για το μέλλον, στις οποίες και θα επικεντρώσουμε τις προσπάθειες και τις επενδύσεις μας. Στο επενδυτικό πλάνο περιλαμβάνεται και η επέκταση στο κομμάτι της μόδας. Στόχος μας είναι να κερδίσουμε τον καταναλωτή και να πετύχουμε «Υγιή Ανάπτυξη». Είμαι βέβαιος ότι η στρατηγική μας αυτή θα οδηγήσει την εταιρεία σε ένα λαμπρό μέλλον.

Δειτε Επισης

Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA
Πώλησε και τα πολυκαταστήματα ERA η Ermes-Στην Gencom που αναλαμβάνει όλες τις υποχρεώσεις έναντι του τυπικού ποσού του €1,00
15 χρόνια Lidl Κύπρου με 15 επιχειρηματικά ορόσημα που καθόρισαν την πορεία της
Κραυγή αγωνίας από τους εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά οχήματα-«Επιδεινώνεται η οικονομική μας θέση»
22ο Cyprus Grocery Retail Conference: Οι νέες τάσεις και η τεχνητή νοημοσύνη-Τι δήλωσαν χορηγοί και ομιλητές (vid)
Toyota: Καμπανάκι για τα κέρδη, αυξάνονται οι πιέσεις λόγω δασμών Τραμπ
Kiabi: Σε διαδικασία προσλήψεων για το κατάστημα στο Mall of Cyprus-Πότε αναμένεται το grand opening