powered by

Κ. Χριστοφόρου: Αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στο μυαλό του πελάτη

Η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας στο μυαλό του πελάτη επιβάλλει την ανάγκη υιοθέτησης μηχανισμών διαχείρισης και προς τούτο θα πρέπει ένα κυβερνητικό τμήμα να αναλάβει την διαχείριση ανέφερε ο Κώστας Χριστοφόρου, CPA, CEO, CPM.  

Μιλώντας ενώπιον του συνεδρίου The Cyprus Professional Services, που διοργανώθηκε στις 20 Μαΐου, ο κ. Χριστοφόρου τόνισε πως θα πρέπει να υπάρξει εναρμόνιση όσο το δυνατόν περισσότερο των πρακτικών του δημόσιου τομέα με τις πρακτικές του ιδιωτικού τομέα.

Διαβάστε ακόμη: 

Success is the only way για τις επαγγελματικές υπηρεσίες στην Κύπρο

Το Professional Services σηματοδότησε το Physical Relaunching

Πρόσθεσε πως η Κύπρος μπορεί να είναι ένας χρηματοπιστωτικός τομέας για την αεροπορική βιομηχανία και για να γίνει αυτό θα πρέπει κάποιος πρέπει να πείσει το Κοινοβούλιο και το αρμόδιο Υπουργείο να θεσπίσουν και να ψηφίσουν σχετική νομοθεσία, ακολουθώντας το επιτυχές παράδειγμα της Ιρλανδίας.

Δειτε Επισης

Τάσια Γιανναρά Γιαλλουρίδου: Το επόμενο μεγάλο βήμα στην ηγεσία ξεκινά με συμμετοχή
Κατασκήνωση FEM στην Κύπρο: Εκεί που τα κορίτσια βρήκαν τη φωνή τους, την αυτοπεποίθηση και τη δύναμη να ηγηθούν
ΕΚΚ: Καλεί σε συμμετοχή στη διαβούλευση της Κομισιόν για ολοκλήρωση της αγοράς κεφαλαίων
Με μεγάλη επιτυχία το 7ο ετήσιο Τουρνουά Φούτσαλ TELETHON-Η νικήτρια ομάδα
Δυναμική παρουσία Κύπρου στο MRC Crete 2025-Οι διακρίσεις ομάδων ρομποτικής δημόσιων και ιδιωτικών φορέων
«Η Αόρατη Συνωμοσία»: Το νέο βιβλίο του Ανδρέα Χατζηκυριάκου για τον φόνο του Αμερικανού πρέσβη στη Λευκωσία το 1974
3ο Cyprus Forum-Cities: Πόσο έξυπνες μπορούν να γίνουν οι πόλεις της Κύπρου;
Συμμόρφωση με την Ε.Ε., παγκόσμια ευθυγράμμιση AML και δικαιοδοσίες υψηλού κινδύνου
Βραβεύτηκαν οι μαθητές που διακρίθηκαν στους Μαθητικούς Διαγωνισμούς Πληροφορικής CCS
Διεθνής αναγνώριση για το MBA του Πανεπιστημίου Λεμεσού με EFMD διαπίστευση