Κ. Χριστοφόρου: Αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στο μυαλό του πελάτη
10:11 - 28 Μαΐου 2021

Η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας στο μυαλό του πελάτη επιβάλλει την ανάγκη υιοθέτησης μηχανισμών διαχείρισης και προς τούτο θα πρέπει ένα κυβερνητικό τμήμα να αναλάβει την διαχείριση ανέφερε ο Κώστας Χριστοφόρου, CPA, CEO, CPM.
Μιλώντας ενώπιον του συνεδρίου The Cyprus Professional Services, που διοργανώθηκε στις 20 Μαΐου, ο κ. Χριστοφόρου τόνισε πως θα πρέπει να υπάρξει εναρμόνιση όσο το δυνατόν περισσότερο των πρακτικών του δημόσιου τομέα με τις πρακτικές του ιδιωτικού τομέα.
Διαβάστε ακόμη:
Success is the only way για τις επαγγελματικές υπηρεσίες στην Κύπρο
Το Professional Services σηματοδότησε το Physical Relaunching
Πρόσθεσε πως η Κύπρος μπορεί να είναι ένας χρηματοπιστωτικός τομέας για την αεροπορική βιομηχανία και για να γίνει αυτό θα πρέπει κάποιος πρέπει να πείσει το Κοινοβούλιο και το αρμόδιο Υπουργείο να θεσπίσουν και να ψηφίσουν σχετική νομοθεσία, ακολουθώντας το επιτυχές παράδειγμα της Ιρλανδίας.