Powered by

DBRS: Οι απώλειες από το Σουέζ πρέπει να παραμείνουν διαχειρίσιμες

Περιορισμένο αντίκτυπο στην παγκόσμια ασφαλιστική βιομηχανία αναμένεται να έχει το κλείσιμο της διώρυγας του Σουέζ από το γιγαντιαίο πλοίο εμπορευματοκιβωτίων Ever Given.

Οπως αναφέρεται σε σχόλιο της DBRS Limited (DBRS Morningstar) στις 23 Μαρτίου 2021, το πλοίο εμπορευματοκιβωτίων Ever Given μπλόκαρε το κανάλι του Σουέζ και προς τις δύο κατευθύνσεις. Η κυκλοφορία μέσω του καναλιού επανήλθε στην κανονικότητα στις 29 Μαρτίου. Το γεγονός αυτό θα μπορούσε να έχει αντίκτυπο στις ναυτιλιακές ασφάλειες, προσθέτει.

Εκφράζει την άποψη ότι οι απώλειες θα πρέπει να παραμείνουν διαχειρίσιμες, δεδομένης της σχετικά μικρής διάρκειας του αποκλεισμού, μεταξύ άλλων.

Η DBRS Morningstar, θεωρεί ότι είναι πιθανό να προκύψουν δικαστικές διαφορές για τον καθορισμό της νομικής ευθύνης του Ever Given και προσθέτει ότι οι υπεύθυνοι ενδείκνυται να είναι ο ιδιοκτήτης του πλοίου, ο χειριστής του και η Αρχή του καναλιού του Σουέζ.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Ο Moody's διατήρησε στην Baa3 την Ιταλία-Αναβάθμισε σε θετική την προοπτική
ΕΚΤ: Η ξηρασία απειλεί έως το 15% της παραγωγής στην ευρωζώνη
Κοντά στο να ξεπεράσει ένα σημαντικό εμπόδιο και σε τροχιά ένταξης στη ζώνη του ευρώ η Βουλγαρία
Το στοίχημα των $10 δισ. στο deal Chevron–Hess και η «τρικλοποδιά» της Exxon
Προσφεύγει στη Δικαιοσύνη κατά της κυβέρνησης Τραμπ για την απαγόρευση εγγραφής ξένων φοιτητών το Χάρβαρντ
Τραμπ: Αδιέξοδες οι συζητήσεις με Ε.Ε.-Άμεσοι δασμοί 50%, σε ισχύ από 1η Ιουνίου
ΕΚΤ: Η επιβράδυνση στους μισθούς στηρίζει τις προβλέψεις για νέα μείωση στα επιτόκια
Σε νέο ιστορικό υψηλό το bitcoin-Άγγιξε τα 112.000 δολάρια
Έκθεση HSBC: Οι αμερικανικές εταιρείες πλήττονται περισσότερο από τους δασμούς Τραμπ
Ιαπωνία: Σε υψηλό 28 μηνών ο δομικός πληθωρισμός