Powered by

DBRS: Οι απώλειες από το Σουέζ πρέπει να παραμείνουν διαχειρίσιμες

Περιορισμένο αντίκτυπο στην παγκόσμια ασφαλιστική βιομηχανία αναμένεται να έχει το κλείσιμο της διώρυγας του Σουέζ από το γιγαντιαίο πλοίο εμπορευματοκιβωτίων Ever Given.

Οπως αναφέρεται σε σχόλιο της DBRS Limited (DBRS Morningstar) στις 23 Μαρτίου 2021, το πλοίο εμπορευματοκιβωτίων Ever Given μπλόκαρε το κανάλι του Σουέζ και προς τις δύο κατευθύνσεις. Η κυκλοφορία μέσω του καναλιού επανήλθε στην κανονικότητα στις 29 Μαρτίου. Το γεγονός αυτό θα μπορούσε να έχει αντίκτυπο στις ναυτιλιακές ασφάλειες, προσθέτει.

Εκφράζει την άποψη ότι οι απώλειες θα πρέπει να παραμείνουν διαχειρίσιμες, δεδομένης της σχετικά μικρής διάρκειας του αποκλεισμού, μεταξύ άλλων.

Η DBRS Morningstar, θεωρεί ότι είναι πιθανό να προκύψουν δικαστικές διαφορές για τον καθορισμό της νομικής ευθύνης του Ever Given και προσθέτει ότι οι υπεύθυνοι ενδείκνυται να είναι ο ιδιοκτήτης του πλοίου, ο χειριστής του και η Αρχή του καναλιού του Σουέζ.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Σε ποια χώρα εργάζονται λιγότερο απ’ όλους τους Ευρωπαίους–Η θέση της Ελλάδας
Black Friday: Τemu και Shein εκτοξεύουν το κόστος μάρκετινγκ αγοράζοντας ακριβά… λέξεις-κλειδιά
Στο 3% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα, στο 2,3% στην ευρωζώνη
Θα παρέμβει η ΕΚΤ στα γαλλικά ομόλογα; Τα σενάρια και το όπλο του TPI
To bitcoin «γλυκοκοιτάζει» και πάλι τα $100.000
Ισπανία: Σε υψηλό τριών μηνών ο πληθωρισμός τον Νοέμβριο
ΗΠΑ: Με ρυθμό 2,8% «έτρεξε» η οικονομία το τρίτο τρίμηνο
Goldman Sachs: Τι προτείνει στους επενδυτές για το 2025
Γκούλσμπι (Fed): Πρέπει να επιβραδυνθεί ο ρυθμός μείωσης των επιτοκίων
Bitcoin: Tι σημαίνει για την τιμή του η πιθανή δημιουργία εθνικού αποθέματος στις ΗΠΑ