Powered by

DBRS: Οι απώλειες από το Σουέζ πρέπει να παραμείνουν διαχειρίσιμες

Περιορισμένο αντίκτυπο στην παγκόσμια ασφαλιστική βιομηχανία αναμένεται να έχει το κλείσιμο της διώρυγας του Σουέζ από το γιγαντιαίο πλοίο εμπορευματοκιβωτίων Ever Given.

Οπως αναφέρεται σε σχόλιο της DBRS Limited (DBRS Morningstar) στις 23 Μαρτίου 2021, το πλοίο εμπορευματοκιβωτίων Ever Given μπλόκαρε το κανάλι του Σουέζ και προς τις δύο κατευθύνσεις. Η κυκλοφορία μέσω του καναλιού επανήλθε στην κανονικότητα στις 29 Μαρτίου. Το γεγονός αυτό θα μπορούσε να έχει αντίκτυπο στις ναυτιλιακές ασφάλειες, προσθέτει.

Εκφράζει την άποψη ότι οι απώλειες θα πρέπει να παραμείνουν διαχειρίσιμες, δεδομένης της σχετικά μικρής διάρκειας του αποκλεισμού, μεταξύ άλλων.

Η DBRS Morningstar, θεωρεί ότι είναι πιθανό να προκύψουν δικαστικές διαφορές για τον καθορισμό της νομικής ευθύνης του Ever Given και προσθέτει ότι οι υπεύθυνοι ενδείκνυται να είναι ο ιδιοκτήτης του πλοίου, ο χειριστής του και η Αρχή του καναλιού του Σουέζ.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Κοντά σε εμπορική συμφωνία με δασμούς 15% στα εισαγόμενα ευρωπαϊκά προϊόντα ΗΠΑ και Ε.Ε.
Η εγκατάσταση σαρωτών ασφαλείας αξίας £1 δισ. φρενάρει τα κέρδη του Χίθροου
Τραμπ: Κλείσαμε τεράστια εμπορική συμφωνία με την Ιαπωνία με δασμούς 15%-Ιαπωνικές επενδύσεις $550 δισ.
Βρετανικές κυρώσεις σε 135 δεξαμενόπλοια του «σκιώδους στόλου» της Ρωσίας
Σύνοδος Kορυφής Ε.Ε.-Κίνας την Πέμπτη με επίκεντρο τις εμπορικές σχέσεις-Στο Πεκίνο Κόστα, Φον ντερ Λάιεν
Καθήλωση αεροσκαφών Alaska Airlines λόγω προβλημάτων συστήματων πληροφορικής
Θέλει να γίνει παράγοντας ενεργειακής ασφάλειας και κινητήρια δύναμη ανάπτυξης υψηλής τεχνολογίας η Βουλγαρία
Αγώνας δρόμου από Ιαπωνία για εμπορική συμφωνία με τις ΗΠΑ-Συνομιλίες σε υπουργικό επίπεδο
Επιβεβαιώνει την αξιολόγηση ΑΑΑ με σταθερή τάση για ESM και EFSF ο DBRS
Στην...αναμονή η αγορά εργασίας των ΗΠΑ-«Δεν προσλαμβάνουν, δεν απολύουν, απλώς παρακολουθούν»