Π. Βλαδιμήρου: Tο digital άρχισε να γίνεται σοβαρή υπόθεση

Αν και οι εξελίξεις στην ψηφιακή τεχνολογία είναι ραγδαίες, ωστόσο κάποια πράγματα παραμένουν θεμελιώδης στον τομέα του digital marketing. Αυτό ανέφερε ο Παντελής Βλαδιμήρου, Διευθύνων Σύμβουλος της Webarts μιλώντας ενώπιον του 17ου Digital Marketing Conference, επισημαίνοντας πως μετά την πανδημία το digital είναι θεμελιώδης για τα brands.

Αναφερόμενος στη στρατηγική για digital marketing υπογράμμισε πως το 2021 το περιεχόμενο δεν αντιπροσωπεύει τη γενιά GenZ, προσθέτοντας ως η συγκεκριμένη γενιά θα πρέπει να προσεγγιστεί διαφορετικά. Παράλληλα, πως το Instagram άρχισε να υπερισχύει του facebook, ενώ το digital customer experience μέσω chats.

O κ. Βλαδιμήρου ανέφερε πως το digital άρχισε να γίνεται σοβαρή υπόθεση.

Παράλληλα, αναφέρθηκε στα trends που θα επικρατήσουν το 2022 τονίζοντας πως το video περιεχόμενο θα κυριαρχήσει καθώς είναι most engaging, μπορούμε να βγάλουμε περισσότερα μηνύματα και το κοινό άρχισε να προτιμά περισσότερο το video.

Επίσης, το real brand ambassador – influencer ήρθε για να μείνει, ενώ σημαντικό είναι πως αξιοποιούμε εμείς τους influencers και όχι ποιοι είναι οι influencers.

To CSR content και ο αντίκτυπος τους στην κοινωνία αναμένεται να αποτελέσει ακόμη μία τάση, υπογραμμίζοντας πως οι καταναλωτές προτιμούν brands που ακολουθούν πράσινες πολιτικές.

Τα Shoppable posts θα κερδίσουν ακόμη περισσότερο έδαφος διότι αποτελούν εύκολα για τον  χρήστη να πραγματοποιήσουν αγορές.

To search θα αποτελεί ακόμη μια τάση διότι ακόμη το 85% των καταναλωτών προβαίνουν σε google search προτού προβούν σε online αγορές. Αν δεν είμαστε πρώτοι στη σελίδα της google τότε θα χαθεί η ευκαιρία.

Τέλος, το Performance θα είναι ακόμη μια τάση, διότι οι αριθμοί δεν λένε ψέματα και με βάση το performance θα πρέπει να προσαρμοστεί η στρατηγική μας.

Δειτε Επισης

CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης
Heritage Private School: Χρυσός προστάτης του περιβάλλοντος 2023
Πώς επιτυγχάνεται ένα αποτελεσματικό Διοικητικό Συμβούλιο-Πρώτη ανοικτή συζήτηση από EIMF
Nέος γενικός διευθυντής της MSPS Κύπρου ο Γιάννης Διονυσιάδης
Η τεχνητή νοημοσύνη και το μέλλον των Μ.Μ.Ε
Η Bioland Energy Group καθάρισε την παραλία Βορόκληνης