Black Friday σε μαρασμό-Απογοητευμένοι οι καταστηματάρχες

Μουδιασμένη κίνηση στην αγορά, μαζεμένοι καταναλωτές και απογοήτευση καταστηματαρχών χαρακτηρίζουν τον φετινό θεσμό της Black Friday.

Η εικόνα στους εμπορικούς δρόμους και στα εμπορικά κέντρα δεν θύμιζε χθες σε καμία περίπτωση Black Friday του 2018 ή του 2019, όταν οι καταναλωτές συνωστίζονταν σε ουρές για να αποκτήσουν ένα προϊόν. Βέβαια, η κίνηση ήταν εμφανής στα καταστήματα προϊόντων τεχνολογίας, ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών.

Ωστόσο, ο θεσμός δείχνει να χάνει σταδιακά την αίγλη του, πριν καν καταφέρει να αποκτήσει δυναμική στην κυπριακή αγορά.

Πού οφείλεται η χαμηλή επισκεψιμότητα
Οι απανωτές αυξήσεις των τελευταίων δύο μηνών σε καύσιμα, ηλεκτρισμό και προϊόντα πρώτης ανάγκης, η επιφυλακτικότητα, αλλά και η αρνητική ψυχολογία των πολιτών είχε άμεση επίπτωση στην κατανάλωση και στον τζίρο των καταστημάτων.

Διαβάστε εδώ: Black Friday, σαν άλλη μία Παρασκευή-Η εικόνα στην αγορά (pics)

Ξεκαθαρίζει το Υπ. Υγείας-Πού μπαίνουν και πού όχι οι ανεμβολίαστοι

«Οι γενικές αυξήσεις σε βασικά είδη, το μάζεμα και η αβεβαιότητα των καταναλωτών, οι πρόσφατες ανακοινώσεις περίπλοκων μέτρων από πλευράς Υπουργείου Υγείας που προκάλεσαν σύγχυση ανάμεσα στους πολίτες, καθώς και το γεγονός ότι οι περισσότεροι συμπολίτες μας δεν είχαν πληρωθεί, δημιούργησαν μια απογοητευτική εικόνα στην αγορά», υπογράμμισε στο InBusinesNews ο γενικός γραμματέας του Παγκύπριου Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου(ΠΑΣΥΛΕ), Μάριος Αντωνίου, τονίζοντας ότι επρόκειτο για μία φυσιολογική Παρασκευή του χρόνου, με ελαφρώς αυξημένη κίνηση.

Στη μειωμένη προσέλευση στα φυσικά καταστήματα φαίνεται να συνέτεινε η εξοικείωση και η διευκόλυνση των καταναλωτών με τις διαδικτυακές αγορές.

Διαβάστε ακόμη: 

Β. Δημητριάδης: Χρονιά δράσεων για την κυπριακή ναυτιλία το 2022

RBeer Boutique: Μια αυθεντική μπουτίκ μπύρας στην Έγκωμη(pics)

Red Friday με 300 ακίνητα στις καλύτερες τιμές της αγοράς!

Προβληματισμός ενόψει γιορτών
Την ίδια ώρα, προβληματισμός υπάρχει μεταξύ των λιανεμπόρων για την κίνηση στην αγορά, νοουμένου ότι η Black Friday σηματοδοτεί την είσοδο στην εορταστική περίοδο, με τον Δεκέμβριο, τον πιο εμπορικό μήνα του χρόνου να βρίσκεται προ των πυλών.

Ο τζίρος του Δεκεμβρίου καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την κερδοφορία των καταστημάτων, ιδιαίτερα στον τομέα της τεχνολογίας, των gadgets, των παιχνιδιών, καθώς και της ένδυσης και της υπόδησης.

Οι ελπίδες των καταστηματαρχών εναποτίθενται στο Σαββατοκύριακο και την προσεχή Δευτέρα, που θα βρίσκεται σε εξέλιξη ο θεσμός.

Όπως και τις προηγούμενες χρονιές, οι εκπτώσεις κυμαίνονται μεταξύ 20% και 50%, εκτός αν πρόκειται για παλαιότερο στοκ ή περιορισμένα τεμάχια, ενώ και φέτος η Black Friday επεκτάθηκε για αρκετές ημέρες.

Δειτε Επισης

Το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ε.Ε. το πρώτο πεντάμηνο του έτους
Στο 1,6 εκατ. τον Μάιο τα αυγά εκκόλαψης πουλερικών για κρεατοπαραγωγή
Πήραν την ανιούσα οι πωλήσεις πετρελαιοειδών το πρώτο πεντάμηνο-Σημαντική αύξηση τον Μάιο
Οι αυθεντικές γεύσεις της Ιταλίας στην Υπεραγορά ΑΛΦΑΜΕΓΑ Ακρόπολης- Το βασικό συστατικό της συνταγής της επιτυχίας
Το Fleet Forward από Toyota και Frotcom Κύπρου-Σύγχρονη ματιά στη διαχείριση στόλου και τη βιώσιμη κινητικότητα
Κωνσταντίνος Καραγιώργης: Αυτή είναι σήμερα η εικόνα με τις τιμές των καυσίμων-Απρόβλεπτο το μέλλον
Το πρόγραμμα «Δεύτερο Σπίτι» της Κωτσόβολος σε συνεργασία με ΠΣΣΕ-Ο μεγάλος κοινωνικός αντίκτυπος
Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή: Τι ισχύει στις διαδικτυακές αγορές από Κίνα, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ
Βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του 2025 αναμένει η Petrolina (Holdings) Public Limited
Σώτος Τρικωμίτης: Παγώνουν και ξεπαγώνουν την αγορά αυτοκινήτου...Πλήρης απογοήτευση