Black Friday σε μαρασμό-Απογοητευμένοι οι καταστηματάρχες

Μουδιασμένη κίνηση στην αγορά, μαζεμένοι καταναλωτές και απογοήτευση καταστηματαρχών χαρακτηρίζουν τον φετινό θεσμό της Black Friday.

Η εικόνα στους εμπορικούς δρόμους και στα εμπορικά κέντρα δεν θύμιζε χθες σε καμία περίπτωση Black Friday του 2018 ή του 2019, όταν οι καταναλωτές συνωστίζονταν σε ουρές για να αποκτήσουν ένα προϊόν. Βέβαια, η κίνηση ήταν εμφανής στα καταστήματα προϊόντων τεχνολογίας, ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών.

Ωστόσο, ο θεσμός δείχνει να χάνει σταδιακά την αίγλη του, πριν καν καταφέρει να αποκτήσει δυναμική στην κυπριακή αγορά.

Πού οφείλεται η χαμηλή επισκεψιμότητα
Οι απανωτές αυξήσεις των τελευταίων δύο μηνών σε καύσιμα, ηλεκτρισμό και προϊόντα πρώτης ανάγκης, η επιφυλακτικότητα, αλλά και η αρνητική ψυχολογία των πολιτών είχε άμεση επίπτωση στην κατανάλωση και στον τζίρο των καταστημάτων.

Διαβάστε εδώ: Black Friday, σαν άλλη μία Παρασκευή-Η εικόνα στην αγορά (pics)

Ξεκαθαρίζει το Υπ. Υγείας-Πού μπαίνουν και πού όχι οι ανεμβολίαστοι

«Οι γενικές αυξήσεις σε βασικά είδη, το μάζεμα και η αβεβαιότητα των καταναλωτών, οι πρόσφατες ανακοινώσεις περίπλοκων μέτρων από πλευράς Υπουργείου Υγείας που προκάλεσαν σύγχυση ανάμεσα στους πολίτες, καθώς και το γεγονός ότι οι περισσότεροι συμπολίτες μας δεν είχαν πληρωθεί, δημιούργησαν μια απογοητευτική εικόνα στην αγορά», υπογράμμισε στο InBusinesNews ο γενικός γραμματέας του Παγκύπριου Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου(ΠΑΣΥΛΕ), Μάριος Αντωνίου, τονίζοντας ότι επρόκειτο για μία φυσιολογική Παρασκευή του χρόνου, με ελαφρώς αυξημένη κίνηση.

Στη μειωμένη προσέλευση στα φυσικά καταστήματα φαίνεται να συνέτεινε η εξοικείωση και η διευκόλυνση των καταναλωτών με τις διαδικτυακές αγορές.

Διαβάστε ακόμη: 

Β. Δημητριάδης: Χρονιά δράσεων για την κυπριακή ναυτιλία το 2022

RBeer Boutique: Μια αυθεντική μπουτίκ μπύρας στην Έγκωμη(pics)

Red Friday με 300 ακίνητα στις καλύτερες τιμές της αγοράς!

Προβληματισμός ενόψει γιορτών
Την ίδια ώρα, προβληματισμός υπάρχει μεταξύ των λιανεμπόρων για την κίνηση στην αγορά, νοουμένου ότι η Black Friday σηματοδοτεί την είσοδο στην εορταστική περίοδο, με τον Δεκέμβριο, τον πιο εμπορικό μήνα του χρόνου να βρίσκεται προ των πυλών.

Ο τζίρος του Δεκεμβρίου καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την κερδοφορία των καταστημάτων, ιδιαίτερα στον τομέα της τεχνολογίας, των gadgets, των παιχνιδιών, καθώς και της ένδυσης και της υπόδησης.

Οι ελπίδες των καταστηματαρχών εναποτίθενται στο Σαββατοκύριακο και την προσεχή Δευτέρα, που θα βρίσκεται σε εξέλιξη ο θεσμός.

Όπως και τις προηγούμενες χρονιές, οι εκπτώσεις κυμαίνονται μεταξύ 20% και 50%, εκτός αν πρόκειται για παλαιότερο στοκ ή περιορισμένα τεμάχια, ενώ και φέτος η Black Friday επεκτάθηκε για αρκετές ημέρες.

Δειτε Επισης

Το Kia EV3 ενσωματώνει την υπηρεσία πληρωμών CarPay εντός αυτοκινήτου
Αυτοί είναι οι νέοι δασμοί που θα επιβάλει ο Τραμπ σε Κίνα, Μεξικό και Καναδά
Η συνδρομή της AWS στα success stories των πελατών της και η απήχηση του cloud στις επιχειρήσεις της Κύπρου
Ολοκληρώθηκε το Samsung Developer Conference Korea 2024
Ο Χρίστος Αγγελίδης νέος Γενικός Διευθυντής του ΠΑΣΥΞΕ-Πότε αναλαμβάνει καθήκοντα
Hyundai: Οι Thierry Neuville και Martjin Wydaeghe παγκόσμιοι πρωταθλητές στο WRC 2024
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Business Leader Awards (pics)
Ν. Χριστοδουλίδης: Αρχίζει rebranding της Κύπρου με επίκεντρο τις διεθνείς αγορές-Τα πέντε οφέλη από τη νέα αναβάθμιση της οικονομίας
Καταπέλτης για τις απεργίες ο Χριστοδουλίδης-Το κράτος δεν πρόκειται να υποκύψει σε πιέσεις
Λούης Ποχάνης: Κεφαλαιώδους σημασίας σ’ ένα άστατο κόσμο η ασφάλιση των επιχειρήσεων