TELIA & PAVLA BBDO: 40 χρόνια δημιουργίας
07:31 - 26 Οκτωβρίου 2021
H TELIA & PAVLA BBDO ιδρύθηκε πριν από 40 σχεδόν χρόνια και ξεχώρισε άμεσα για την έμφαση στη δημιουργικότητα. Διαχρονικά παραμένει σταθερά στις πρώτες θέσεις στον τομέα της, διατηρώντας πάντα ψηλά τις αξίες της δημιουργικότητας μέσω αποτελεσματικής στρατηγικής και άριστης επαγγελματικής εξυπηρέτησης πελατών.
Υπηρεσίες και λύσεις
Στις υπηρεσίες της εταιρείας περιλαμβάνονται:
- Στρατηγικός σχεδιασμός και υλοποίηση ολοκληρωμένων προγραμμάτων επικοινωνίας.
- Δημιουργική στρατηγική και δημιουργικές προτάσεις.
- Στρατηγική/προγραμματισμός για τα ΜΜΕ, παραδοσιακά και ψηφιακά.
- Παραγωγή/επίβλεψη κάθε είδους διαφημιστικού υλικού.
- Εξειδικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες επικοινωνίας.
- Συμβουλευτικές υπηρεσίες για Public Relations, Media, Digital, CSR.
Εταιρικοί σταθμοί
1982 - Η διαφημιστική με το ασυνήθιστο όνομα είναι γεγονός.
1984 - Πρώτο διεθνές βραβείο για KLM Airlines.
1990 - Η πρώτη διαφημιστική στην Κύπρο που συνεργάζεται με παγκόσμιο δίκτυο, το πιο δημιουργικό στον κόσμο, την BBDO.
1999 - Γίνεται η μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία στην Κύπρο, ενώνοντας δυνάμεις με την Adwork.
2005 - Λανσάρισμα της TheWorx: Μία νέα, πρωτοπόρα εταιρεία με εξειδίκευση στο Direct, Digital, PR και υπηρεσίες BTL.
2009 - Μια χρονιά με πολλά διεθνή βραβεία: The Golden Drum, Ermis Awards, The Cup, Τhe Greek Evge Awards και άλλα.
2012 - Μετακόμιση στις ιδιόκτητες και ειδικά σχεδιασμένες εγκαταστάσεις, σε ένα κτίριο - ορόσημο.
2015 - National Champion European Business Awards.
2017 - Η Creative Director της εταιρείας, Αναστασία Τσάμη, επιλέχθηκε στην κριτική επιτροπή του New York Advertising Festival.
2018 - Λανσάρισμα της OneRabbit: Δημιουργία κοινοπραξίας με εταιρεία digital marketing στη Shanghai.
2020, 2021 - Ο covid-19 έγινε αφορμή να χρησιμοποιηθεί όλη η τεχνολογική υποδομή της εταιρείας με πολλή μεγάλη επιτυχία. Η εταιρεία έγινε γρηγορότερη και αποτελεσματικότερη.
2021 - Συνεργασία με την A&A Porter Novelli για Βόρεια Αφρική και Levant.
Καμπάνια αισιοδοξίας
Στο πρώτο lockdown, όλοι αναγκαστήκαμε να δουλέψουμε από το σπίτι. Αυτό όμως, δεν στέρεψε τη δημιουργικότητά μας. Δημιουργήσαμε μια χιουμοριστική, αισιόδοξη καμπάνια, ανακοινώνοντας το «άνοιγμα» 26 νέων γραφείων TELIA & PAVLA BBDO στην Κύπρο! Η υποδομή και η εξειδίκευσή μας στα digital analytics βοήθησαν να μεγαλώσουμε τον κύκλο εργασιών μας. Ακριβώς εδώ κάναμε τη διαφορά. Βοηθήσαμε τους πελάτες μας να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, επενδύοντας στην επικοινωνία, με στοιχεία που το αποδεικνύουν.
Αύξηση δαπάνης
Έρευνες (WARC) από τις top 100 αγορές στον κόσμο έδειξαν ότι τα δύο πρώτα τρίμηνα του 2021 καταγράφηκε 26% αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης. Τα δικά μας νούμερα είναι ακόμα καλύτερα και αναμένεται περαιτέρω αύξηση έως το τέλος της χρονιάς. Digital και Social Media είναι οι «σημαιοφόροι» αυτής της αύξησης, αλλά στις μεγαλύτερες και πιο ψαγμένες αγορές παρατηρείται μία δυναμική επιστροφή του 360 brand-building με τηλεοπτικές καμπάνιες μεγάλης ποιοτικής αξίας. Πιστεύουμε ότι τα brands οφείλουν να ανακαλύψουν ξανά την αξία του χτισίματος της εικόνας τους και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που τα διαφοροποιούν, αντί να επικεντρώνονται στις τακτικές καμπάνιες άμεσης πώλησης.
Είμαστε έτοιμοι
Το να λες σήμερα «προγραμματίζω για τα επόμενα πέντε χρόνια» είναι σαν να έλεγες χθες «προγραμματίζω για τον επόμενο αιώνα». Τόσο απρόβλεπτη είναι η περίοδος που βιώνουμε. Στα επόμενα πέντε χρόνια θα δούμε δραματικές τεχνολογικές αλλαγές, όπως για παράδειγμα, ηλεκτρικά και αυτοκινούμενα οχήματα, που θα εκτοξεύσουν τους τζίρους, αλλά και τη διαφημιστική επένδυση. Ως εταιρεία επικοινωνίας, φροντίζουμε να είμαστε πρωτοπόροι σε κάθε τεχνολογική αλλαγή. Ο καλύτερος τρόπος να ορίσεις το μέλλον είναι να το επανεφεύρεις. Είμαστε έτοιμοι! Η πρόκληση και η πρωτιά είναι συστατικά του DNA μας.
Η μεγαλύτερη πρόκληση
Η μεγαλύτερη πρόκληση για μας ήταν πάντα το μικρό μέγεθος της κυπριακής αγοράς και ο συντηρητισμός. Τα τοπικά brands, συνήθως δεν σπρώχνουν τα όρια στον τομέα της επικοινωνίας. Η TELIA & PAVLA BBDO είναι εδώ με τα εργαλεία και τη γνώση του Δικτύου και στελεχών που προτείνουν πιο καινοτόμους και σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας για τα τοπικά brands. Πρόσφατα, η BBDO έγινε ο συνεργάτης του Facebook! Θα χειρίζεται τη στρατηγική και τις καμπάνιες του παγκοσμίως. Αυτό για μας είναι σπουδαίο και στην αίγλη, αλλά κυρίως στην απόκτηση βαθύτερου know-how. Στα άμεσα σχέδιά μας είναι να βοηθήσουμε τους διαφημιζόμενους να γίνουν πιο στρατηγικοί και επικεντρωμένοι στον τρόπο επικοινωνίας. Πρέπει να αντιληφθούν ότι τα αποτελέσματα θα είναι πολύ καλύτερα αν το συναίσθημα γίνει κύριο συστατικό της επικοινωνίας αντί της «στεγνής» πληροφόρησης.
Facts & Figures
Έτος ίδρυσης: 1982
Χρόνια λειτουργίας: 39
Συνεργασία με οίκους του εξωτερικού: BBDO Wordwide & Α&Α PORTER NOVELLI
Διευθυντική ομάδα: Στέλιος Αναστασιάδης (Managing Director), Άθως Κυριάκου (Deputy Managing Director), Aναστασία Τσάμη (Group Executive Creative Director), Kωνσταντίνος Κοσμάς (Client Services Director), Ηλίας Αρβανίτης (Growth Director)
Συνεργάτες/Partners: Epic, Hellenic Βank και University of Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus)