Πώς η Nike πέτυχε το στόχο της για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Οι μετοχές της Nike σημείωσαν άνοδο την Τετάρτη το πρωί, αφού τα τελευταία τριμηνιαία αποτελέσματα της εταιρείας αθλητικού εξοπλισμού κατέστησαν σαφές ένα πράγμα: η αύξηση στο ηλεκτρονικό της εμπόριο μπορεί να ενισχύθηκε από το ξέσπασμα του COVID-19, αλλά θα έχει διάρκεια.

Η εταιρεία προκάλεσε ευχάριστη έκπληξη στη Wall Street αργά την Τρίτη, όταν ανακοίνωσε ότι τα έσοδα το πρώτο οικονομικό τρίμηνο, που έληξε στις 31 Αυγούστου, ήταν ουσιαστικά αμετάβλητα φτάνοντας τα 10,6 δισεκατομμύρια δολάρια, παρά το γεγονός ότι πολλά καταστήματα έκλεισαν στις αρχές της περιόδου. Τα έσοδα ήταν κατά 1,5 δισεκατομμύριο δολάρια υψηλότερα απ’ ό,τι περίμεναν οι επενδυτές, προκαλώντας αύξηση 10% στις μετοχές της Nike την Τετάρτη.

Αυτή η αύξηση τροφοδοτήθηκε από μια άνοδο 83% στις διαδικτυακές πωλήσεις, προσθέτοντας 900 εκατομμύρια δολάρια στα κέρδη της εταιρείας. Αυτό σημαίνει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο αντιστοιχεί τώρα στο 30% των πωλήσεων της Nike, ένα στόχο που η εταιρεία προηγουμένως περίμενε να επιτύχει μόνο το 2023.

Φυσικά, η αύξηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο της Nike ενισχύθηκε σημαντικά από το ξέσπασμα του COVID-19, το οποίο ώθησε ένα μεγάλο κομμάτι αγορών στο διαδίκτυο εν μέσω του κλεισίματος των καταστημάτων.

Ωστόσο, η Nike βοήθησε και η ίδια τον εαυτό της με τη διατήρηση μιας σταθερής ροής νέων προϊόντων παρά την αποδιοργάνωση της αλυσίδας εφοδιασμού λόγω πανδημίας, με την ανάπτυξη εφαρμογών που δεν περιορίζονται μόνο στα ψώνια αλλά περιλαμβάνουν πράγματα όπως αθλητική προπόνηση και τη δημιουργία των δικών της καταστημάτων καθώς απομακρύνεται από τα πολυκαταστήματα.

Τα εντυπωσιακά τριμηνιαία αποτελέσματα επιβεβαίωσαν επίσης τη μακροπρόθεσμη στρατηγική της Nike να μειώσει την εξάρτησή της από πελάτες χονδρικής, όπως τα καταστήματα Macy’s και Kohl’s, και να ενισχύσει τη δική της γραμμή ηλεκτρονικού εμπορίου και καταστημάτων. Αυτό σήμαινε τον εξοπλισμό πολλών καταστημάτων για την εκτέλεση ηλεκτρονικών παραγγελιών, κάτι που εξέταζε ήδη πριν από την πανδημία: περίπου το 20% των εσόδων σε τέτοια καταστήματα κατά το πρώτο τρίμηνο προήλθε από παραγγελίες ηλεκτρονικού εμπορίου, βοηθώντας την εταιρεία να επιταχύνει τους χρόνους παράδοσης και να μετριάσει τη δημιουργία αποθεμάτων.

Και για να μην πιστέψει κανείς ότι η Nike αποσύρεται από το φυσικό λιανικό εμπόριο, ακόμη και όταν το ψηφιακό της κατάστημα παρουσιάζει εκρηκτική άνοδο, η εταιρεία είπε ότι προχωράει με τα νέα καταστήματα που ήδη σχεδιάζει να ανοίξει, συμπεριλαμβανομένων δύο καταστημάτων στη Νέα Υόρκη τις επόμενες δύο εβδομάδες.

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Τρίζουν τα θεμέλια της εργασιακής ειρήνης στον κατασκευαστικό τομέα της Γερμανίας
Κύρια κινητήρια δύναμη για τις αγορές χρυσού οι Κεντρικές Τράπεζες των αναδυόμενων οικονομιών
Σε ανοδική πορεία οι τιμές των τροφίμων σε όλο τον κόσμο... Στο κρέας η μεγαλύτερη αύξηση
Η έλλειψη ρευστότητας προκαλεί προβλήματα στην παγκόσμια αγορά κακάο
Διακόπτει όλες τις εμπορικές συναλλαγές με το Ισραήλ η Τουρκία
Τουρκία: Σε ανοδική τροχιά παρά τη νομισματική σύσφιξη ο πληθωρισμός
ΟΟΣΑ: Η ανάπτυξη σε ΗΠΑ και Κίνα θα επιταχυνθεί-Οι προβλέψεις για την Ευρωζώνη
Άλμα για τον χρυσό με ώθηση από Fed και γεν
Nέο sell-off στα κρυπτονομίσματα, κάτω από τα $57.000 το Βitcoin
Goldman Sachs: Η ανάπτυξη επιστρέφει στην Ευρωζώνη-Οι τρεις λόγοι