Powered by

Θάνος Μιχαηλίδης: Ουδείς μπορεί να προβλέψει με υψηλό βαθμό εμπιστοσύνης

Οι στόχοι μας δεν αλλάζουν, διότι είναι μακροπρόθεσμοι, αναφέρει ο Θάνος Μιχαηλίδης Διευθύνων σύμβουλος της THANOS HOTELS & RESORT, προσθέτοντας πως για το 2020 και 2021, διοχετεύσαμε την ενέργειά μας στον περιορισμό της μείωσης του κύκλου εργασιών, όπως και στη διατήρηση της στενής μας σχέσης με τους εργαζόμενους των ξενοδοχείων και με τους συνεργάτες μας.

Αδύνατες οι προβλέψεις
Από τις πρώτες μέρες του Απρίλη τα μηνύματα που λαμβάναμε στην τουριστική βιομηχανία ήταν αρνητικά και εν τέλει εξελίχθηκαν ακόμη χειρότερα, δεδομένης και της κατάστασης που επικρατεί στις δύο κύριες αγορές μας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ρωσίας.

Διαβάστε ακόμα: Ακίνητα προς επένδυση στο χαρτοφυλάκιο της Altamira

Από τον Ιούνιο, που έχουν επαναλειτουργήσει τα ξενοδοχεία, είναι σχεδόν αδύνατο να κάνει κάποιος πρόβλεψη. Ό,τι λίγο μπορούμε να προβλέψουμε έχει μικρό ορίζοντα και πιο πολλά αρνητικά από ό,τι λέγαμε τον Ιούνιο για τον Αύγουστο. Ουδείς μπορεί να προβλέψει με υψηλό βαθμό εμπιστοσύνης για το τι θα γίνει από τον Σεπτέμβριο και μετά.

Διαβάστε ακόμα: Coffee with HR: Γεωργία Κυριάκου

Διακριτικά μέτρα
Υιοθετήσαμε τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας όσον αφορά τον τρόπο λειτουργίας των ξενοδοχείων μας, ενώ έχουμε εισάγει νέες λειτουργικές μεθόδους που παρέχουν αυξημένη προστασία στους πελάτες και τους εργαζόμενούς μας, με διακριτικό τρόπο, έτσι ώστε να μην αλλοιώνεται η εμπειρία που προσφέρουμε. Αυτά τα μέτρα επικεντρώνονται στη μέθοδο και στη διαδικασία καθαρισμού των χώρων του ξενοδοχείου και ειδικότερα των δωματίων, αλλά και στον τομέα της τραπεζοκομίας.

Ίδιοι οι στόχοι
Οι στόχοι μας δεν αλλάζουν, διότι είναι μακροπρόθεσμοι. Βραχυπρόθεσμα, δηλαδή για το 2020 και 2021, διοχετεύσαμε την ενέργειά μας στον περιορισμό της μείωσης του κύκλου εργασιών, όπως και στη διατήρηση της στενής μας σχέσης με τους εργαζόμενους των ξενοδοχείων και με τους συνεργάτες μας.

Πιστεύουμε ότι μια ισορροπημένη προσέγγιση, σε ολόκληρο το φάσμα της επιχείρησης, μας επιτρέπει να αντιμετωπίσουμε τις οποιεσδήποτε προκλήσεις. Άλλωστε, αυτό είναι που ενδυναμώνει και διατηρεί τη διαχρονική σχέση με τους συνεργάτες και τους συναδέλφους μας.

Αφορμή επικοινωνίας
Η κρίση αυτή μπορούμε να πούμε πως έγινε η αφορμή για να δούμε πιο καθαρά πόσο σωστοί είναι οι στόχοι μας για το μέλλον και πώς μας βοηθούν να αντεπεξέλθουμε στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε.

Θεωρώ πως ακόμη είναι νωρίς να μιλήσουμε για ευκαιρίες, ωστόσο διαφαίνεται ως η επίκαιρη και εντατική επικοινωνία μεταξύ επιχείρησης και πελάτη, εργαζόμενου και συνεργάτη, είναι πιο επιτακτική από ποτέ. Διότι η κρίση της πανδημίας ανέδειξε όσο ποτέ άλλοτε, την ανάγκη για μία καλύτερη επικοινωνία.

Πιστεύω, τέλος, ότι η μάχη της κρίσης θα κερδηθεί από τον πιο ευέλικτο κι όχι από τον πιο δυνατό. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι για να δώσουμε γρήγορες απαντήσεις στην αγορά, έχοντας πάντοτε το βλέμμα μας στραμμένο προς τους στόχους και τις αξίες μας.

Δειτε Επισης

Κομισιόν: Σε εξέλιξη η διαδικασία αναθεώρησης Κανονισμού της Ε.Ε. για χειραποσκευές-«Δεν είναι η τελευταία λέξη»
Στρατηγική συνεργασία Zela Aviation-Δήμου Σκύρου...Η δέσμευση που επιβεβαιώνει η εταιρεία
Wizz Air: Στην κορυφή της κατάταξης για τις χαμηλότερες εκπομπές μεταξύ μεγάλων αεροπορικών εταιρειών το 2024
Παγκόσμια τουριστική έκρηξη-Γιατί τα ταξίδια γίνονται η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη
Μοναδική εμπειρία refined dining στους ατμοσφαιρικούς χώρους του Amyth of Nicosia
Μια... Anassa γεμάτη αναζωογόνηση και ένα τριήμερο με την όμορφη θέα του Kόλπου της Χρυσοχούς (pics)
Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Ευρωπαίοι τουρίστες-Τέταρτη σε προτιμήσεις η Ελλάδα
City of Dreams Mediterranean: Γιόρτασε τη δεύτερη επέτειό του δωρίζοντας μία BMW i4 eDrive40 Gran Coupe
Αυτό είναι το νέο δρομολόγιο της Wizz Air από το αεροδρόμιο Λάρνακας-Πότε αρχίζουν οι πτήσεις
Ταξιδιωτικός «πυρετός» ως το 2040-$15 τρις θα δαπανώνται ετησίως για ταξίδια