CHRISTOUDIAS LOGISTICS: Δυναμικά στο retail
10:39 - 23 Ιουλίου 2020

Ο Χρίστος Χριστούδιας, CEO της εταιρείας, μας μιλά για την παρουσία της στο retail.
Πόσο έντονη είναι η παρουσία της εταιρείας σας στον τομέα του retail;
Το δίκτυο διανομής που διαθέτουμε, μας επιτρέπει να αναλαμβάνουμε εκ μέρους των πελατών μας τη διανομή καταναλωτικών αγαθών (FMCGs) σε υπεραγορές και άλλα μικρότερα σημεία πώλησης σε καθημερινή βάση σε όλες τις πόλεις της Κύπρου. Επιπρόσθετα, ο στόλος μας είναι εξοπλισμένος με όλα τα μεγέθη οχημάτων, εφοδιασμένα με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό, για να μπορεί να ικανοποιήσει εξ ολοκλήρου και τις πλέον απαιτητικές ανάγκες των πελατών μας.
Γιατί μια επιχείρηση να σας επιλέξει για συνεργάτη σας;
Για πολλούς και διάφορους λόγους. Πρώτα από όλα, λόγω της διαχρονικής απόδειξης ότι εννοούμε όταν λέμε πως προσφέρουμε άριστη εξυπηρέτηση και δημιουργούμε αξία στους πελάτες μας. Εξάλλου, μας εμπιστεύονται πάρα πολλές γνωστές μεγάλες και μικρές εταιρείες, με τις οποίες αναπτύξαμε μακροχρόνια επαγγελματική σχέση εμπιστοσύνης. Η εταιρεία λειτουργεί με ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης αποθηκών, warehouse management system, και προσφέρει μία μεγάλη γκάμα υπηρεσιών και reporting στους πελάτες της για την καλύτερη διαχείριση των προϊόντων και των αποθεμάτων τους. Εργοδοτεί πέραν των 90 ατόμων σε εγκαταστάσεις με ιδιόκτητους γραφειακούς και αποθηκευτικούς χώρους στη Λευκωσία και τη Λεμεσό και παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες και λύσεις 3PL στους πελάτες της. Αυτές περιλαμβάνουν υπηρεσίες αποθήκευσης και διαχείρισης αποθέματος, ετοιμασίας παραγγελιών και διανομής στους τελικούς πελάτες, θαλάσσιες και αεροπορικές μεταφορές, καθώς επίσης και υπηρεσίες εκτελωνισμού.
Τι άλλο θα αναφέρατε ως πλεονέκτημα για την εταιρεία σας;
Πέραν των πιο πάνω, αυτό που κάνει την εταιρεία να ξεχωρίζει, είναι η πελατοκεντρική φιλοσοφία της, η εξειδίκευση και η εμπειρία που προσφέρει στον πελάτη. Κερδίσαμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας με τη ποιότητα των υπηρεσιών μας.
Ο πελάτης νιώθει ότι δίπλα του έχει ολόκληρη ομάδα καταρτισμένων επαγγελματιών με όνομα και επίθετο, που μπορούν ανά πάσα στιγμή να δώσουν απαντήσεις σε κάθε ερώτησή του και να προσφέρουν τις αναγκαίες λύσεις σε κάθε περίπτωση.
Η άριστη πελατειακή εμπειρία, που θέλουμε και μπορούμε να προσφέρουμε στον πελάτη, αποτελεί το ψηλότερο σημείο του πήχη που έχουμε ως Τμήμα και ως Εταιρεία. Και είμαστε περήφανοι να πούμε ότι από αυτό τον πήχη δεν συνηθίζουμε να περνάμε από κάτω.
Άνοδος και επιτυχίες
Η ανάπτυξη της εταιρείας ήταν σταθερά ανοδική όλα αυτά τα χρόνια. Πού οφείλεται η επιτυχία σας;
Βασικά οφείλεται στην αφοσίωσή μας στο να γινόμαστε καλύτεροι και στη στρατηγική επιλογή μας με τους συνεργάτες και πελάτες μας για win-win, μέσω του συνδυασμού πρωτοποριακών υπηρεσιών, άριστης εξυπηρέτησης και συμφέρουσας τιμολόγησης. Οφείλεται, επίσης, στο προσωπικό της Εταιρείας μας, που ομαδικά και με ζήλο έχουν τη δική τους σημαντική συνεισφορά στην επιτυχημένη πορεία μας. Είναι ενδεικτικό ότι ανάμεσα στο προσωπικό μας έχουμε άτομα που είναι μαζί μας από την ίδρυση της εταιρείας και αυτό είναι κάτι που μας δίνει ιδιαίτερη χαρά και εκτίμηση.
Ποια θεωρείτε τη μεγαλύτερη σας επιτυχία στην πορεία της εταιρείας;
Θα μπορούσαμε να απαριθμήσουμε πολλές σημαντικές στιγμές και επιτυχίες της Εταιρείας όλα αυτά τα χρόνια. H απόφασή μας το 2002 να εφαρμόσουμε για πρώτη φορά στην Κύπρο λύσεις Third Party Logistics ήταν σταθμός για την εταιρεία μας. Για εμάς, όμως, το πιο σημαντικό είναι η διαχρονική σχέση εμπιστοσύνης και εκτίμησης που κτίσαμε με τους πελάτες μας, ιδιώτες και εταιρείες, μικρές και μεγάλες, μέσω της συνεργασίας μας.
Πόση έμφαση δίνει η εταιρεία σας στην υιοθέτηση νέων συστημάτων, τεχνολογιών και καινοτομιών;
Η λειτουργία της εταιρείας μας βασίζεται απόλυτα στη λειτουργία ηλεκτρονικών συστημάτων και δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην αναβάθμιση των συστημάτων αυτών για την καλύτερη και απρόσκοπτη λειτουργία μας. Επενδύαμε από την αρχή της λειτουργίας μας στην υιοθέτηση νέων συστημάτων, τεχνολογιών και καινοτομιών και μέχρι σήμερα μπορώ να πω ότι πρωτοπορούμε στον τομέα αυτό.
Δράσεις κατά του covid-19
Πώς χειριστήκατε το θέμα που προέκυψε με τον covid-19;
Η ομάδα μας δεν σταμάτησε λεπτό να εργάζεται, συνεχίζοντας απρόσκοπτα τη λειτουργία της με ζήλο και επαγγελματισμό, παρά τις δύσκολες και πρωτόγνωρες συνθήκες που επέφερε ο covid-19. Καθ’ όλη τη διάρκεια του lockdown συνεχίσαμε να υποστηρίζουμε τους πελάτες μας, μέσω της υπηρεσίας εξυπηρέτησης, καθώς και μέσα από τη συνεχή λειτουργία των τμημάτων μας. Στηρίξαμε τους πελάτες μας όλο το 24ωρο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σ’ αυτή τη δύσκολη κατάσταση. Συνεχίσαμε να δεχόμαστε κρατήσεις για διεθνή μεταφορά, αποθήκευση, εκτελωνισμό και διανομή εμπορευμάτων χωρίς καμία εξαίρεση.
Προχωρήσατε σε κάποιο σχέδιο δράσης;
Εφαρμόσαμε το πρότυπο πρωτόκολλο κρίσης και κάναμε ό,τι μπορούσαμε για να μειώσουμε τον αντίκτυπο του cοvid-19 στην αλυσίδα εφοδιασμού και logistics των πελατών μας. Παραμείναμε πλήρως λειτουργικοί και συνεχίσαμε, χωρίς διακοπή, να δεχόμαστε όλες τις κρατήσεις, τη μεταφορά, την αποθήκευση και τον εκτελωνισμό των εμπορευμάτων των πελατών μας.
Σε μια προσπάθεια μάλιστα να στηρίξει τους πελάτης της σε μια δύσκολη περίοδο, η εταιρεία μας αποφάσισε όπως ειδικά για τα εμπορεύματα groupage, τα οποία οι εμπορικές επιχειρήσεις δεν μπορούσαν να παραλάβουν λόγω των περιοριστικών μέτρων, μην χρεώνει αποθηκευτικά έξοδα.
Στοιχεία επικοινωνίας:
Διεύθυνση: Ενότητος 32, Παλλουριώτισσα, 1041, Λευκωσία | Τηλέφωνο: +357 22272200 Φαξ: +357 22347962 | E-mail: info@christoudias.com.cy | Ιστοσελίδα: www.christoudias.com
Πόσο έντονη είναι η παρουσία της εταιρείας σας στον τομέα του retail;
Το δίκτυο διανομής που διαθέτουμε, μας επιτρέπει να αναλαμβάνουμε εκ μέρους των πελατών μας τη διανομή καταναλωτικών αγαθών (FMCGs) σε υπεραγορές και άλλα μικρότερα σημεία πώλησης σε καθημερινή βάση σε όλες τις πόλεις της Κύπρου. Επιπρόσθετα, ο στόλος μας είναι εξοπλισμένος με όλα τα μεγέθη οχημάτων, εφοδιασμένα με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό, για να μπορεί να ικανοποιήσει εξ ολοκλήρου και τις πλέον απαιτητικές ανάγκες των πελατών μας.
Γιατί μια επιχείρηση να σας επιλέξει για συνεργάτη σας;
Για πολλούς και διάφορους λόγους. Πρώτα από όλα, λόγω της διαχρονικής απόδειξης ότι εννοούμε όταν λέμε πως προσφέρουμε άριστη εξυπηρέτηση και δημιουργούμε αξία στους πελάτες μας. Εξάλλου, μας εμπιστεύονται πάρα πολλές γνωστές μεγάλες και μικρές εταιρείες, με τις οποίες αναπτύξαμε μακροχρόνια επαγγελματική σχέση εμπιστοσύνης. Η εταιρεία λειτουργεί με ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης αποθηκών, warehouse management system, και προσφέρει μία μεγάλη γκάμα υπηρεσιών και reporting στους πελάτες της για την καλύτερη διαχείριση των προϊόντων και των αποθεμάτων τους. Εργοδοτεί πέραν των 90 ατόμων σε εγκαταστάσεις με ιδιόκτητους γραφειακούς και αποθηκευτικούς χώρους στη Λευκωσία και τη Λεμεσό και παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες και λύσεις 3PL στους πελάτες της. Αυτές περιλαμβάνουν υπηρεσίες αποθήκευσης και διαχείρισης αποθέματος, ετοιμασίας παραγγελιών και διανομής στους τελικούς πελάτες, θαλάσσιες και αεροπορικές μεταφορές, καθώς επίσης και υπηρεσίες εκτελωνισμού.
Τι άλλο θα αναφέρατε ως πλεονέκτημα για την εταιρεία σας;
Πέραν των πιο πάνω, αυτό που κάνει την εταιρεία να ξεχωρίζει, είναι η πελατοκεντρική φιλοσοφία της, η εξειδίκευση και η εμπειρία που προσφέρει στον πελάτη. Κερδίσαμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας με τη ποιότητα των υπηρεσιών μας.
Ο πελάτης νιώθει ότι δίπλα του έχει ολόκληρη ομάδα καταρτισμένων επαγγελματιών με όνομα και επίθετο, που μπορούν ανά πάσα στιγμή να δώσουν απαντήσεις σε κάθε ερώτησή του και να προσφέρουν τις αναγκαίες λύσεις σε κάθε περίπτωση.
Η άριστη πελατειακή εμπειρία, που θέλουμε και μπορούμε να προσφέρουμε στον πελάτη, αποτελεί το ψηλότερο σημείο του πήχη που έχουμε ως Τμήμα και ως Εταιρεία. Και είμαστε περήφανοι να πούμε ότι από αυτό τον πήχη δεν συνηθίζουμε να περνάμε από κάτω.
Άνοδος και επιτυχίες
Η ανάπτυξη της εταιρείας ήταν σταθερά ανοδική όλα αυτά τα χρόνια. Πού οφείλεται η επιτυχία σας;
Βασικά οφείλεται στην αφοσίωσή μας στο να γινόμαστε καλύτεροι και στη στρατηγική επιλογή μας με τους συνεργάτες και πελάτες μας για win-win, μέσω του συνδυασμού πρωτοποριακών υπηρεσιών, άριστης εξυπηρέτησης και συμφέρουσας τιμολόγησης. Οφείλεται, επίσης, στο προσωπικό της Εταιρείας μας, που ομαδικά και με ζήλο έχουν τη δική τους σημαντική συνεισφορά στην επιτυχημένη πορεία μας. Είναι ενδεικτικό ότι ανάμεσα στο προσωπικό μας έχουμε άτομα που είναι μαζί μας από την ίδρυση της εταιρείας και αυτό είναι κάτι που μας δίνει ιδιαίτερη χαρά και εκτίμηση.
Ποια θεωρείτε τη μεγαλύτερη σας επιτυχία στην πορεία της εταιρείας;
Θα μπορούσαμε να απαριθμήσουμε πολλές σημαντικές στιγμές και επιτυχίες της Εταιρείας όλα αυτά τα χρόνια. H απόφασή μας το 2002 να εφαρμόσουμε για πρώτη φορά στην Κύπρο λύσεις Third Party Logistics ήταν σταθμός για την εταιρεία μας. Για εμάς, όμως, το πιο σημαντικό είναι η διαχρονική σχέση εμπιστοσύνης και εκτίμησης που κτίσαμε με τους πελάτες μας, ιδιώτες και εταιρείες, μικρές και μεγάλες, μέσω της συνεργασίας μας.
Πόση έμφαση δίνει η εταιρεία σας στην υιοθέτηση νέων συστημάτων, τεχνολογιών και καινοτομιών;
Η λειτουργία της εταιρείας μας βασίζεται απόλυτα στη λειτουργία ηλεκτρονικών συστημάτων και δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην αναβάθμιση των συστημάτων αυτών για την καλύτερη και απρόσκοπτη λειτουργία μας. Επενδύαμε από την αρχή της λειτουργίας μας στην υιοθέτηση νέων συστημάτων, τεχνολογιών και καινοτομιών και μέχρι σήμερα μπορώ να πω ότι πρωτοπορούμε στον τομέα αυτό.
Δράσεις κατά του covid-19
Πώς χειριστήκατε το θέμα που προέκυψε με τον covid-19;
Η ομάδα μας δεν σταμάτησε λεπτό να εργάζεται, συνεχίζοντας απρόσκοπτα τη λειτουργία της με ζήλο και επαγγελματισμό, παρά τις δύσκολες και πρωτόγνωρες συνθήκες που επέφερε ο covid-19. Καθ’ όλη τη διάρκεια του lockdown συνεχίσαμε να υποστηρίζουμε τους πελάτες μας, μέσω της υπηρεσίας εξυπηρέτησης, καθώς και μέσα από τη συνεχή λειτουργία των τμημάτων μας. Στηρίξαμε τους πελάτες μας όλο το 24ωρο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σ’ αυτή τη δύσκολη κατάσταση. Συνεχίσαμε να δεχόμαστε κρατήσεις για διεθνή μεταφορά, αποθήκευση, εκτελωνισμό και διανομή εμπορευμάτων χωρίς καμία εξαίρεση.
Προχωρήσατε σε κάποιο σχέδιο δράσης;
Εφαρμόσαμε το πρότυπο πρωτόκολλο κρίσης και κάναμε ό,τι μπορούσαμε για να μειώσουμε τον αντίκτυπο του cοvid-19 στην αλυσίδα εφοδιασμού και logistics των πελατών μας. Παραμείναμε πλήρως λειτουργικοί και συνεχίσαμε, χωρίς διακοπή, να δεχόμαστε όλες τις κρατήσεις, τη μεταφορά, την αποθήκευση και τον εκτελωνισμό των εμπορευμάτων των πελατών μας.
Σε μια προσπάθεια μάλιστα να στηρίξει τους πελάτης της σε μια δύσκολη περίοδο, η εταιρεία μας αποφάσισε όπως ειδικά για τα εμπορεύματα groupage, τα οποία οι εμπορικές επιχειρήσεις δεν μπορούσαν να παραλάβουν λόγω των περιοριστικών μέτρων, μην χρεώνει αποθηκευτικά έξοδα.
Στοιχεία επικοινωνίας:
Διεύθυνση: Ενότητος 32, Παλλουριώτισσα, 1041, Λευκωσία | Τηλέφωνο: +357 22272200 Φαξ: +357 22347962 | E-mail: info@christoudias.com.cy | Ιστοσελίδα: www.christoudias.com