EE: Δύο έρευνες για παραβίαση της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας από την Apple

Την έναρξη δυο ερευνών για παραβίαση της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας από την Apple και συγκεκριμένα από το Αpp Store και από την εφαρμογή Apple Pay, ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Συγκεκριμένα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα εξετάσει αν οι κανόνες της Apple για τους προγραμματιστές που διανέμουν τις εφαρμογές τους μέσω του App Store, παραβιάζουν τους κανόνες ανταγωνισμού της ΕΕ. Βάσει των κανόνων της Apple, οι δημιουργοί εφαρμογών υποχρεούνται να χρησιμοποιούν τα συστήματα της εταιρείας, με χρέωση συνδρομής 30%, με εταιρείες σαν αυτή του Spotify, που ανταγωνίζονται άμεσα τις εφαρμογές της Apple (Apple Music), να το θεωρούν άδικο.

Αναφορικά με το θέμα, τοποθετήθηκε η Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Μαργκρέτε Βεστάγκερ, λέγοντας ότι «φαίνεται ότι η Apple έχει αποκτήσει έναν ρόλο 'κλειδοκράτορα' σε ό,τι αφορά τη διανομή των εφαρμογών και του περιεχομένου για τους χρήστες δημοφιλών συσκευών Apple. Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι οι κανόνες της Apple δεν στρεβλώνουν τον ανταγωνισμό στις αγορές, στις οποίες η Apple ανταγωνίζεται με άλλους δημιουργούς εφαρμογών, όπως στο πεδίο του Apple Music ή του Apple Books».

Για τις έρευνες τοποθετήθηκε και η Apple λέγοντας ότι η επιτροπή ανταποκρίνεται σε ανυπόστατες κατηγορίες από έναν μικρό αριθμό επιχειρήσεων.

Συγκεκριμένα, η Apple ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι «καθ 'όλη τη διάρκεια της ιστορίας μας, δημιουργούμε πρωτοποριακά προϊόντα και υπηρεσίες σε μερικές από τις πιο ανταγωνιστικές αγορές στον κόσμο. Ακολουθούμε τις επιταγές του νόμου σε ό, τι κάνουμε και ‘αγκαλιάζουμε’ τον ανταγωνισμό σε κάθε στάδιο, επειδή πιστεύουμε ότι μας ωθεί να επιτύχουμε ακόμη καλύτερα αποτελέσματα».

«Αναπτύξαμε το App Store έχοντας κατά νου δύο στόχους: να είναι ένα ασφαλές και αξιόπιστο μέρος για τους καταναλωτές, όπου θα μπορούν να ανακαλύπτουν και να κατεβάζουν εφαρμογές, και μια μεγάλη ευκαιρία για επιχειρηματίες και προγραμματιστές. Είμαστε βαθιά περήφανοι για τους αμέτρητους προγραμματιστές που έχουν καινοτομήσει και γνώρισαν την επιτυχία μέσω της πλατφόρμας μας. Και καθώς μεγαλώσαμε μαζί, συνεχίσαμε να παρέχουμε καινοτόμες νέες υπηρεσίες - όπως το Apple Pay - που παρέχουν την καλύτερη εμπειρία στους καταναλωτές, ενώ πληρούν τα πρότυπα του τομέα της ιδιωτικότητας και της ασφάλειας», προσθέτει στην εν λόγω δήλωση η Apple.

«Στο τέλος της ημέρας, ο στόχος μας είναι απλός: Οι καταναλωτές μας να έχουν πρόσβαση στην καλύτερη εφαρμογή ή υπηρεσία της επιλογής τους, σε ένα ασφαλές περιβάλλον. Χαιρετίζουμε την ευκαιρία να δείξουμε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή όσα έχουμε κάνει για να κάνουμε αυτόν τον στόχο πραγματικότητα», καταλήγει η εταιρεία-κολοσσός.

Αξίζει να αναφερθεί ότι ανάλογες έρευνες έχουν γίνει τους τελευταίους μήνες και σε άλλες εταιρείες, όπως η Amazon, η Facebook και η Google.

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr

Δειτε Επισης

Προειδοποιεί για τις οικονομικές επιπτώσεις από τον πόλεμο στη Γάζα η Σαουδική Αραβία
Ebury: Οι υψηλές πληθωριστικές πιέσεις καθυστερούν την μείωση των επιτοκίων στις ΗΠΑ
Τουρκία: Φρένο στις αυξήσεις επιτοκίων-Μαζεύει τις απώλειες η λίρα
Δημοσκόπηση Reuters: Η παγκόσμια οικονομία θα συνεχίσει την ανάπτυξή της μέχρι το 2025
Ρωσία: Αμετάβλητα στο 16% τα επιτόκια-Νέο υψηλό για το ρούβλι
Έρευνα ΕΚΤ: Βελτιώνεται η εικόνα που έχουν οι καταναλωτές για τον πληθωρισμό
Οδεύει προς τα $10.000 ο χαλκός μετά την προσφορά της BHP για την Anglo American
Αύξηση 3% στα καθαρά κέρδη πρώτου τριμήνου της TotalEnergies
TikTok: Αναζητεί «παραθυράκια» να αποφύγει το πρόστιμο της Ε.Ε.
Την μικρότερη ανάπτυξη διετίας σημείωσε η οικονομία των ΗΠΑ το α΄ τρίμηνο