Powered by

Τι πρέπει να πράξουν για όσους ακυρώθηκε το ταξίδι τους

Ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών καλεί όλους τους καταναλωτές «που πλήρωσαν χρήματα για οργανωμένο ταξίδι που ακυρώθηκε, με επιστολή τους προς το Σύνδεσμο Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κύπρου να ζητήσουν και να απαιτήσουν να τους επιστραφούν τα χρήματα με την ενεργοποίηση της εγγυητικής του διοργανωτή ταξιδιών που δεν τους επιστρέφει τα χρήματα».
 
Σε ανακοίνωσή του ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών προτρέπει τους καταναλωτές, όπως «στην επιστολή τους να αναφέρουν τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας τους, το ύψος του ποσού που πλήρωσαν, τα στοιχεία επικοινωνίας του διοργανωτή ταξιδιών και τα στοιχεία του ταξιδιού τους».
 
Τους συμβουλεύει, επίσης, «αντίγραφο της επιστολής τους να αποστείλουν και στην Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ενέργειας και στον Κυπριακό Σύνδεσμο Καταναλωτών».
 
Ακόμα, ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών, «συμβουλεύει όσους έλαβαν πιστωτική σημείωση, voucher, και θα το ήθελαν, να ζητήσουν και αυτοί την άμεση επιστροφή  των χρημάτων τους διότι οι συνθήκες κάτω από τις οποίες οι καταναλωτές αποδέχθηκαν τη πιστωτική σημείωση, voucher,  δεν ήταν διαφανείς και οι καταναλωτές δεν ήταν σε θέση να γνωρίζουν τις απαραίτητες πληροφορίες ώστε να πάρουν τις ορθές αποφάσεις».
 
Με αυτή του την ανακοίνωση ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών ελπίζει, όπως αναφέρει, «στη δημοσιοποίηση του θέματος από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για άσκηση πίεσης προς τους αρμοδίους για διερεύνηση σε βάθος καταγγελιών του διότι το όλο θέμα αγγίζει τα όρια του σκανδάλου».
 
Προσθέτει ότι κατέχει πληροφορίες, σύμφωνα με τις οποίες, «αξιωματούχοι του Συνδέσμου Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κύπρου και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου παράνομα κατέθεσαν εγγυητικές με χαμηλότερο ύψος από αυτό που προβλέπεται από το Ν. 186(Ι)/2020».
 
Επίσης,  «παραβάσεις που αφορούν τις εγγυητικές που κατέθεσαν διοργανωτές ταξιδιών, καταγγέλθηκαν επίσημα στην αρμόδια Αρχή που είναι η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ενέργειας, όπως επίσης και άλλες καταγγελίες, από τις 03 Μαΐου 2020».
 
Ωστόσο, «δυστυχώς, παρ’ όλο που στάλθηκε και σχετική υπενθύμιση στην Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, ο Σύνδεσμος δεν έχει οποιαδήποτε πληροφόρηση, παρ’ όλο που εκτιμά ότι η διερεύνηση των καταγγελιών του θα έπρεπε ήδη να είχε ολοκληρωθεί».
 
Όπως αναφέρει ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών «ακόμα και σήμερα, παρά τις διατάξεις του νέου νόμου, Ν. 159(Ι)/2020, για την προσφορά πιστωτικής σημείωσης, voucher,  προς τους καταναλωτές για ταξίδια που ακυρώθηκαν, υπάρχει τουλάχιστο ένας διοργανωτής ταξιδιών που αρνείται να εκδώσει πιστωτική σημείωση».
 
Ο συγκεκριμένος διοργανωτής ταξιδιών, «πιέζει τους καταναλωτές να αποδεχθούν επιστροφή χρημάτων ύψους περίπου 80% και το υπόλοιπο 20% να το πάρουν όταν και αν θα επιστραφούν από τους συνεργάτες του τα χρήματα που πλήρωσε ως προκαταβολές ενώ για το υπόλοιπο 20% δεν δίνει οποιαδήποτε εγγύηση ή πιστωτική σημείωση», καταλήγει ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Επέστρεψε πλήρως ανακαινισμένο το Yianna Marie στον Πρωταρά
Ανοίγει ο εξωτερικός χώρος του La Petite Maison στο Parklane-Επίσημο opening με ένα μοναδικό πάρτι
Η ΕΤΑΠ επαναφέρει για το επόμενο δίμηνο τη δωρεάν εκδρομή στον Ακάμα
Ονειρεμένες βραδιές στο Anaïs Restaurant & Bar του City of Dreams Mediterranean
Οδικός χάρτης Wizz Air για επίτευξη μηδενικού ανθρακικού αποτυπώματος-Ρεαλιστική προσέγγιση βασισμένη στα τρία «F»
Amber and Joe: Επεκτάθηκε με νέο κατάστημα στο κέντρο της Λευκωσίας (photos)
Cyprus Airways: Το νέο Airbus A220... Εγκαινιάζει μια νέα εποχή πτήσεων με το πιο πράσινο και έξυπνο αεροσκάφος
Εκτός Γενικού Δείκτη και Δείκτη Εναλλακτικής Αγοράς ΧΑΚ η μετοχή της Salamis Tours
Οινική παράδοση και γαστρονομία ωθούν τον αγροτουρισμό στην επαρχία Λεμεσού
Μ. Κουρούπη: Τα θετικά μηνύματα της χειμερινής περιόδου, οι προοπτικές της καλοκαιρινής σεζόν και η κύρια πρόκληση για την Hermes