Η Κύπρος πολύ ψηλά εμπλεκόμενη στη διοργάνωση του #EUvsVirus Hackathon
14:00 - 04 Μαΐου 2020
H Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στο πλαίσιο του διαγωνισμού #EuvsVirus Hackathon, παρουσιάζει 117 λύσεις για τη στήριξη της Ευρωπαϊκής και παγκόσμιας ανάκαμψης από την έξαρση του κορωνοϊού.
Το Hack Cyprus, με οργανωτικά μέλη τον Ανδρέα Λευκάτη, τον Βαλεντίνο Παπασάββα, την Μαρία Τερζή και τον Μιχάλη Σχοινή, συνέβαλε ως συνδιοργανωτής στη διάδοση του διαγωνισμού, ενθαρρύνοντας και βοηθώντας μαθητές, φοιτητές και επαγγελματίες να λάβουν μέρος για να βοηθήσουν με την σειρά τους σε αυτό το διαγωνισμό δημιουργώντας καινοτόμες και πρακτικές λύσεις για την καταπολέμηση της κρίσης που προκάλεσε η πανδημία.
Με τον Μιχάλη Σχοινή, υπεύθυνο της κριτικής επιτροπής και την Μαρία Τερζή, υπεύθυνη ως συνδιοργανώτρια από την πλευρά της Κύπρου, το Hack Cyprus συνεργάστηκε αποτελεσματικά με τους υπόλοιπους συνδιοργανωτές, καθώς και μέλη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για να φέρει εις πέρας και αυτό το Hackathon, αξιοποιώντας την εμπειρία που απέκτησε όλα αυτά τα χρόνια.
Η Κύπρος έδειξε για ακόμη μια φορά το ταλέντο της προσφέροντας 10 μέντορες, 10 κριτές και 104 διαγωνιζόμενους και παρουσιάζοντας 12 προτάσεις για διαχείριση και καταπολέμηση της πανδημίας
Διακρίθηκαν 117 καινοτόμες λύσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού στο διαγωνισμό́ #EUvsVirus Hackathon.
Για κάθε μια από́ τις έξι κατηγορίες προκλήσεων αναδείχθηκαν νικητές:
Η Επίτροπος Καινοτομίας, Έρευνας, Πολιτισμού́, Εκπαίδευσης και Νεολαίας Mariya Gabriel δήλωσε σχετικά́:
«Στο πλαίσιο του διαγωνισμού́ #EUvsVirus Hackathon, άτομα από́ 141 χώρες με πολλούς διαφορετικούς τομείς εξειδίκευσης από́ όλη την ΕΕ και τον κόσμο, ένωσαν τις δυνάμεις τους, θέλοντας να προσφέρουν τον χρόνο, το ταλέντο και τις ιδέες τους, ώστε να βρεθούν λύσεις για την αντιμετώπιση της κρίσης του κορωνοϊού. Αυτό́ ήταν μόνο η αρχή́. Με τη στήριξη του Ευρωπαϊκού́ Συμβουλίου Καινοτομίας και όλων των εταίρων που συμμετέχουν στον προγραμματιστικό μαραθώνιο, ευελπιστώ́ στη μετατροπή́ των καταπληκτικών αυτών ιδεών σε πραγματικά́ συστήματα προς όφελος όλων».
Oι λύσεις που διακριθήκαν επιλέγηκαν από́ κριτική́ επιτροπή́ με βάση τις προοπτικές που προσφέρουν (40%), την τεχνική́ πολυπλοκότητα & καινοτομία τους (20%), την oολοκλήρωση του πρωτοτύπου (20%) και την αποτελεσματικότητα του επιχειρηματικού́ πλάνου (20%). Επιλέγηκαν, επίσης, ένας νικητής και δυο επιλαχόντες για κάθε μια από́ τις 37 κατηγορίες πρόκλησης. Οι εταίροι έχουν δεσμευτεί́ να προσφέρουν χρηματικά́ βραβεία – το συνολικό́ ποσό́ των €100,000 μέχρι στιγμής - σε νικητές της επιλογής τους.
Ο πλήρης κατάλογος των νικητών και των βραβείων είναι διαθέσιμος εδώ.
Μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες θα καταγράφουν οι ανάγκες χρηματοδότησης των ομάδων που νίκησαν για την ανάπτυξη και επέκταση των ιδεών τους, αλλά́ και τα χρήματα και οι πόροι που προτίθενται να προσφέρουν οι εταίροι. Από́ τις 22 έως τις 25 Μάϊου, θα πραγματοποιηθεί́ το Matchathon, μια εκδήλωση που στοχεύει στην αντιστοίχιση των αναγκών με τους διαθέσιμους πόρους. Οι λύσεις που διακρίθηκαν στο διαγωνισμό́ θα κληθούν να συμμετάσχουν στην πλατφόρμα COVID του Ευρωπαϊκού́ Συμβουλίου Καινοτομίας – η οποία θα λειτουργήσει από́ τα τέλη Μάϊου – με στόχο να διευκολύνει συνδέσεις με τελικούς χρήστες όπως τα νοσοκομεία, αλλά́ και να παρέχει πρόσβαση σε επενδυτές, ιδρύματα και άλλους πιθανούς φορείς χρηματοδότησης από́ όλη την ΕΕ.
Στις 24, 25 και 26 Απρίλιου, η Ευρωπαϊκή́ Επιτροπή́, υπό́ την καθοδήγηση του Ευρωπαϊκού́ Συμβουλίου Καινοτομίας και σε στενή́ συνεργασία με τα κράτη μέλη της ΕΕ, διοργάνωσε ένα πανευρωπαϊκό́ διαγωνισμό́ ιδεών με στόχο να φέρει σε επαφή́ την κοινωνία πολιτών, τους καινοτόμους, τους εταίρους και τους επενδυτές σε όλη την Ευρώπη, ώστε να αναπτύξουν καινοτόμες λύσεις για την αντιμετώπιση των προκλήσεων που σχετίζονται με τον κορωνοϊό. Πάνω από́ 20,900 άτομα από́ όλη την Ευρώπη και τον κόσμο έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό́, υποβάλλοντας 2,150 λύσεις σε κατηγορίες που σχετίζονται με την υγεία και ζωή́ (898), την επιχειρηματική́ συνέχεια (381), την τηλεργασία και τηλεκπαίδευση (270), την κοινωνική́ και πολιτική́ συνοχή́ (452), την ψηφιακή́ οικονομία (75) και άλλες προκλήσεις (83).
Το Hack Cyprus, με οργανωτικά μέλη τον Ανδρέα Λευκάτη, τον Βαλεντίνο Παπασάββα, την Μαρία Τερζή και τον Μιχάλη Σχοινή, συνέβαλε ως συνδιοργανωτής στη διάδοση του διαγωνισμού, ενθαρρύνοντας και βοηθώντας μαθητές, φοιτητές και επαγγελματίες να λάβουν μέρος για να βοηθήσουν με την σειρά τους σε αυτό το διαγωνισμό δημιουργώντας καινοτόμες και πρακτικές λύσεις για την καταπολέμηση της κρίσης που προκάλεσε η πανδημία.
Με τον Μιχάλη Σχοινή, υπεύθυνο της κριτικής επιτροπής και την Μαρία Τερζή, υπεύθυνη ως συνδιοργανώτρια από την πλευρά της Κύπρου, το Hack Cyprus συνεργάστηκε αποτελεσματικά με τους υπόλοιπους συνδιοργανωτές, καθώς και μέλη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για να φέρει εις πέρας και αυτό το Hackathon, αξιοποιώντας την εμπειρία που απέκτησε όλα αυτά τα χρόνια.
Η Κύπρος έδειξε για ακόμη μια φορά το ταλέντο της προσφέροντας 10 μέντορες, 10 κριτές και 104 διαγωνιζόμενους και παρουσιάζοντας 12 προτάσεις για διαχείριση και καταπολέμηση της πανδημίας
Διακρίθηκαν 117 καινοτόμες λύσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού στο διαγωνισμό́ #EUvsVirus Hackathon.
Για κάθε μια από́ τις έξι κατηγορίες προκλήσεων αναδείχθηκαν νικητές:
- Η ομάδα Team Discovery (Ουγγαρία) που προτείνει ένα εξαιρετικά́ επεκτάσιμο σύστημα παρακολούθησης ασθενών, το οποίο ελαχιστοποιεί́ την ανάγκη για φυσική́ επαφή́ μεταξύ́ νοσοκόμων και ασθενών (κατηγορία “Υγειά και Ζωή́”)
- Η ομάδα Linistry for safe retail (Ουγγαρία) που παρέχει λύση για τη διαχείριση της ουράς στην είσοδο των καταστημάτων, ώστε να διασφαλίζεται η κοινωνική́ αποστασιοποίηση στη βιομηχανία λιανικής πώλησης (κατηγορία “Επιχειρηματική́ Συνέχεια”)
- Η ομάδα Aidbind (Βουλγαρία, Γερμανία, Μάλτα, Σουηδία, Ελβετία) που επιλύει το κενό́ πληροφόρησης μεταξύ́ ζήτησης, προσφοράς και χρηματοδότησης ιατρικών προϊόντων, τα οποία προέρχονται από́ δωρεές και φιλανθρωπίες (κατηγορία “Κοινωνική́ και Πολιτική́ Συνοχή́”)
- Η ομάδα The Village – Where The World Is Your Classroom (Ελβετία, Ουκρανία, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Ινδία) που προτείνει μια διαδικτυακή́ πλατφόρμα, η οποία δίνει στους ανθρώπους τη δυνατότητα δημιουργίας ενός χωριού́ βιωματικής εικονικής μάθησης με φίλους, οικογένεια, δάσκαλους και συνομήλικους τους (κατηγορία “Τηλεργασία και Τηλεκπαίδευση”)
- Η ομάδα Bankera Business Care (Λιθουανία) που προτείνει την παροχή́ βραχυπρόθεσμης χρηματοδότησης σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ώστε να καλύψουν τις ανάγκες ταμειακής ρευστότητας κατά́ τη διάρκεια της κρίσης (κατηγορία “Ψηφιακή́ Οικονομία”)
- Η ομάδα Sewers4COVID (Ελλάδα, Ολλανδία, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο) που προτείνει ένα σύστημα ελέγχου του αποχετευτικού́ δικτυού, το οποίο εντοπίζει έγκαιρα τη διασπορά́ του ιού́, ώστε να βοηθήσει τους υπευθύνους λήψης αποφάσεών να κατανέμουν τους πόρους εκεί́ όπου υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη (κατηγορία “Άλλο”)
Η Επίτροπος Καινοτομίας, Έρευνας, Πολιτισμού́, Εκπαίδευσης και Νεολαίας Mariya Gabriel δήλωσε σχετικά́:
«Στο πλαίσιο του διαγωνισμού́ #EUvsVirus Hackathon, άτομα από́ 141 χώρες με πολλούς διαφορετικούς τομείς εξειδίκευσης από́ όλη την ΕΕ και τον κόσμο, ένωσαν τις δυνάμεις τους, θέλοντας να προσφέρουν τον χρόνο, το ταλέντο και τις ιδέες τους, ώστε να βρεθούν λύσεις για την αντιμετώπιση της κρίσης του κορωνοϊού. Αυτό́ ήταν μόνο η αρχή́. Με τη στήριξη του Ευρωπαϊκού́ Συμβουλίου Καινοτομίας και όλων των εταίρων που συμμετέχουν στον προγραμματιστικό μαραθώνιο, ευελπιστώ́ στη μετατροπή́ των καταπληκτικών αυτών ιδεών σε πραγματικά́ συστήματα προς όφελος όλων».
Oι λύσεις που διακριθήκαν επιλέγηκαν από́ κριτική́ επιτροπή́ με βάση τις προοπτικές που προσφέρουν (40%), την τεχνική́ πολυπλοκότητα & καινοτομία τους (20%), την oολοκλήρωση του πρωτοτύπου (20%) και την αποτελεσματικότητα του επιχειρηματικού́ πλάνου (20%). Επιλέγηκαν, επίσης, ένας νικητής και δυο επιλαχόντες για κάθε μια από́ τις 37 κατηγορίες πρόκλησης. Οι εταίροι έχουν δεσμευτεί́ να προσφέρουν χρηματικά́ βραβεία – το συνολικό́ ποσό́ των €100,000 μέχρι στιγμής - σε νικητές της επιλογής τους.
Ο πλήρης κατάλογος των νικητών και των βραβείων είναι διαθέσιμος εδώ.
Μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες θα καταγράφουν οι ανάγκες χρηματοδότησης των ομάδων που νίκησαν για την ανάπτυξη και επέκταση των ιδεών τους, αλλά́ και τα χρήματα και οι πόροι που προτίθενται να προσφέρουν οι εταίροι. Από́ τις 22 έως τις 25 Μάϊου, θα πραγματοποιηθεί́ το Matchathon, μια εκδήλωση που στοχεύει στην αντιστοίχιση των αναγκών με τους διαθέσιμους πόρους. Οι λύσεις που διακρίθηκαν στο διαγωνισμό́ θα κληθούν να συμμετάσχουν στην πλατφόρμα COVID του Ευρωπαϊκού́ Συμβουλίου Καινοτομίας – η οποία θα λειτουργήσει από́ τα τέλη Μάϊου – με στόχο να διευκολύνει συνδέσεις με τελικούς χρήστες όπως τα νοσοκομεία, αλλά́ και να παρέχει πρόσβαση σε επενδυτές, ιδρύματα και άλλους πιθανούς φορείς χρηματοδότησης από́ όλη την ΕΕ.
Στις 24, 25 και 26 Απρίλιου, η Ευρωπαϊκή́ Επιτροπή́, υπό́ την καθοδήγηση του Ευρωπαϊκού́ Συμβουλίου Καινοτομίας και σε στενή́ συνεργασία με τα κράτη μέλη της ΕΕ, διοργάνωσε ένα πανευρωπαϊκό́ διαγωνισμό́ ιδεών με στόχο να φέρει σε επαφή́ την κοινωνία πολιτών, τους καινοτόμους, τους εταίρους και τους επενδυτές σε όλη την Ευρώπη, ώστε να αναπτύξουν καινοτόμες λύσεις για την αντιμετώπιση των προκλήσεων που σχετίζονται με τον κορωνοϊό. Πάνω από́ 20,900 άτομα από́ όλη την Ευρώπη και τον κόσμο έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό́, υποβάλλοντας 2,150 λύσεις σε κατηγορίες που σχετίζονται με την υγεία και ζωή́ (898), την επιχειρηματική́ συνέχεια (381), την τηλεργασία και τηλεκπαίδευση (270), την κοινωνική́ και πολιτική́ συνοχή́ (452), την ψηφιακή́ οικονομία (75) και άλλες προκλήσεις (83).