Louis Hotels: Νέες αναπτύξεις
09:34 - 03 Φεβρουαρίου 2020
Τη λειτουργία ενός νέου boutique hotel στην οδό Λήδρας στη Λευκωσία, που θα περιλαμβάνει εστιατόριο Akakiko, ετοιμάζει η Louis Hotels, όπως ανακοίνωσε ο chief operations officer (COO), Μάριος Περδίος. Ταυτόχρονα, η εταιρεία σύντομα θα ανακοινώσει μια καινούργια συνεργασία που, όπως είπε, θα κινήσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών.
Eπενδύει συνεχώς σημαντικά κονδύλια σε νέα projects ο Όμιλος Louis και αυτή τη φορά προχώρησε σε αλλαγές κι ανακαινίσεις στα ξενοδοχεία του, σε μια προσπάθεια να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες του.
Eπενδύει συνεχώς σημαντικά κονδύλια σε νέα projects ο Όμιλος Louis και αυτή τη φορά προχώρησε σε αλλαγές κι ανακαινίσεις στα ξενοδοχεία του, σε μια προσπάθεια να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες του.
Τι περιλαμβάνουν οι αλλαγές στα ξενοδοχεία σας;
Πολύ σημαντική ήταν η ανακαίνιση του ξενοδοχείου Hilton Nicosia, μια επένδυση πέραν των €7 εκατομμυρίων, που περιλαμβάνει όλα τα δωμάτια, τη δημιουργία νέων κοινόχρηστων χώρων και την αναβάθμιση των υφισταμένων. Η ανακαίνιση αυτή ήταν καθοριστικός παράγοντας για ανανέωση της συμφωνίας μας με τη Hilton International για άλλα 10 χρόνια κι ευελπιστούμε στην εξασφάλιση ενός ακόμα αστεριού, όταν τα έργα ολοκληρωθούν.
Οι ανακαινίσεις θα συνεχιστούν και τη νέα χρονιά, με την ολοκληρωτική ανανέωση του Louis Phaethon Beach στη Πάφο, που περιλαμβάνει την ανακαίνιση των δωματίων και των κοινόχρηστων χώρων, όπως το λόμπι και το εστιατόριο. Ταυτόχρονα, θα ανακαινιστεί το Louis Imperial Beach στην Πάφο, στο οποίο θα λειτουργήσουμε κι ένα εντελώς νέο concept εστιατορίου. Κι επιπλέον, το ξενοδοχείο Mykonos Theoxenia θα τύχει ολοκληρωτικής ανακαίνισης τον χειμώνα του 2021.
Θα έχουμε, εξ όσων γνωρίζουμε, και μια ενδιαφέρουσα άφιξη ξενοδοχείου στην πρωτεύουσα.
Μάλιστα, προς το τέλος του 2020 αναμένεται ότι θα λειτουργήσει το νέο μας boutique hotel στην οδό Ονασαγόρου, στη Λευκωσία, στο ισόγειο του οποίου θα δημιουργηθεί ακόμα ένα Akakiko.
Νέες συνταγές στην εστίαση
Μιλήστε μας για την ανάπτυξη που υλοποιείτε στον τομέα της εστίασης.
Το 2019 συνεχίσαμε τη δυναμική μας επέκταση και εγκαινιάσαμε τρία εστιατόρια. Τα δύο Akakiko σε Πάφο και Πόλη Χρυσοχούς και το Meze by Elliniko στην Πάφο. Τα πρόσφατα αυτά ανοίγματα επιβεβαιώνουν την τροχιά ανάπτυξης που ακολουθεί ο όμιλος και σ’ αυτό τον τομέα, με συνολικά εννιά θεματικά εστιατόρια Παγκύπρια. Μόλις εμπλουτίσαμε το μενού του Ελληνικού Ουζομεζεδοπωλείου με 10 νέα πιάτα, ενώ τον Νοέμβριο ανανεώσαμε κι εκείνο του Akakiko με άλλα 40. Ταυτόχρονα, ετοιμάζουμε νέες εκπλήξεις, αφού εκτός από τις επιλογές sushi που προσφέρουμε στο κοινό, σύντομα θα είμαστε έτοιμοι να ανακοινώσουμε άλλη μια συνεργασία, που θα κινήσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών.
Πώς διαφοροποιούνται τα δικά σας εστιατόρια στην αγορά;
O όμιλός μας διαθέτει δύο αλυσίδες εστιατορίων, που έγιναν συνώνυμες με το καλό φαγητό και την άριστη εξυπηρέτηση. Το Ελληνικό Ουζομεζεδοπωλείο και το Akakiko, τα οποία έχουν αγαπηθεί ιδιαίτερα από τους τουρίστες και ασφαλώς από τους Κύπριους, κάτι το οποίο επιβεβαιώνει η συστηματική επιστροφή τους σ’ εμάς.
Τα εστιατόρια της Louis Hotels φέρνουν μαζί τους την εμπειρία δεκαετιών στον τομέα της φιλοξενίας και ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό σε πολλά επίπεδα. Για παράδειγμα, το Ελληνικό Ουζομεζεδοπωλείο είναι το πραγματικό μεζεδοπωλείο, όπως το ξέρουμε από την Ελλάδα. Η αίσθηση του χώρου, οι γεύσεις των φαγητών και των ποτών παραπέμπουν απευθείας σε Ελλάδα, κάνοντας τους επισκέπτες να ζήσουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία απολαμβάνοντας το φαγητό τους.
Στο Akakiko, το κοινό βρίσκει αυθεντικές γεύσεις της Άπω Ανατολής από τα βάθη των αιώνων. Οι χώροι, τα μενού και η ετοιμασία των πιάτων σε βάζουν στο κλίμα χωρών της Ασίας και σε συνδυασμό με τα ολόφρεσκα υλικά, που χρησιμοποιούνται σε κάθε πιάτο, οι γεύσεις αλλάζουν επίπεδο.
Νέες τάσεις στα μενού
Πόσο οι τάσεις στις προτιμήσεις των καταναλωτών καθορίζουν τον προγραμματισμό σας;
Οι καταναλωτές έχουν ανεπτυγμένο κριτήριο και πάντα θα ψάχνουν για το καλό και ποιοτικό φαγητό, γιατί αυτό που μένει είναι η ανάμνηση των γεύσεων. Ως Louis Hotels αφουγκραζόμαστε τις τάσεις που δημιουργούνται και προσαρμοζόμαστε στις ανάγκες των πελατών, διατηρώντας, παράλληλα, αναλλοίωτο τον χαρακτήρα των εστιατορίων μας, τα οποία εμβολιάζονται συνεχώς με νέα πιάτα, βασισμένα στις σύγχρονες διατροφικές συνήθειες. Θέλουμε και προσφέρουμε επιλογές για όλες τις διατροφικές προτιμήσεις τόσο για κρεατοφάγους όσο και για χορτοφάγους και vegans, ώστε όλοι να βρίσκουν αυτό που τους ταιριάζει. Διατηρώντας άμεση επαφή με τους συνεργάτες μας στο εξωτερικό είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε πρώτοι τις νέες συνήθειες και τις τάσεις που θα επικρατήσουν το επόμενο διάστημα και προσαρμοζόμαστε με ευελιξία στα νέα δεδομένα.
Διαφέρουν οι προτιμήσεις και οι απαιτήσεις των Κυπρίων από εκείνες των τουριστών;
Κάποιοι έχουν την τάση να υποτιμούν τους Κύπριους καταναλωτές, αλλά τα δεδομένα έχουν αλλάξει εδώ και καιρό. Οι Κύπριοι ταξιδεύουν, σπουδάζουν, έχουν άμεση επαφή με εστιατόρια του εξωτερικού και γνωρίζουν πολύ καλά τι θα φάνε και πότε αυτό που τρώνε δεν είναι ποιοτικό ή είναι υπερτιμημένο. Κάθε χρόνο, εκτός από τους δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες των εστιατορίων της Louis Hotels, φιλοξενούμε και μαγειρεύουμε στα ξενοδοχεία μας για πάνω από 200 χιλιάδες άτομα ετησίως. Χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια, προετοιμασία και μελέτη, ώστε σε ένα γεύμα, όσο πλούσιο κι αν είναι, να μπορείς να ικανοποιήσεις στο 100% τον Βρετανό επισκέπτη αλλά και τον Ρώσο, τον Γερμανό ή τον Σκανδιναβό. Γι’ αυτό κάνουμε κάθε προσπάθεια και με βάση την εμπειρία μας προσφέρουμε τις καλύτερες επιλογές για τον καθένα. Κατ’ αυτό τον τρόπο κι ο Κύπριος έχει τις δικές του προτιμήσεις και τις αγαπημένες του γεύσεις, τις οποίες μπορεί να βρει στα ξενοδοχεία και εστιατόριά μας. Πολύ σημαντική ήταν η ανακαίνιση του Hilton Park Nicosia, μια επένδυση πέραν των 7 εκατομμυρίων, που περιλαμβάνει όλα τα δωμάτια, τη δημιουργία νέων κοινόχρηστων χώρων και την αναβάθμιση των υφισταμένων
Employees come first
Τι είναι αυτό που θυμάστε πάντα στην επαγγελματική σας πορεία;
Είναι μια φράση του Sir Richard Branson, την οποία μου είπε ο manager ενός εστιατορίου στο Λονδίνο το 2004, στο οποίο έκανα την πρακτική μου κατά τη διάρκεια των σπουδών μου. «Clients do not come first. Employees come first. If you take care of your employees, they will take care of your clients». Είναι κάτι που με επηρέασε σε τόσο μεγάλο βαθμό που το εφαρμόζω καθημερινά και ανελλιπώς στην εργασία μου. Το προσωπικό μας είναι οι πρεσβευτές του ομίλου μας και συντείνει καθημερινά στην επιτυχία μας.
Οργανωτής: ΙΜΗ, Χορηγοί: PwC, CYTA, Bank of Cyprus, Επιστημονικός Συνεργάτης: IMR, Χορηγοί Επικοινωνίας: IN Business, Alpha Cyprus