Mall of Cyprus: Νέα ταυτότητα, νέες εμπειρίες για τους επισκέπτες

Στο Mall of Cyprus τίποτα δεν παραμένει στάσιμο. Ήδη ολοκληρώθηκε το έργο Expanding Experiences που στόχο είχε να αναβαθμίσει την εμπειρία των επισκεπτών του μέσα από τους ανανεωμένους χώρους εστίασης με νέες προσθήκες εστιατορίων.

Με 30 νέα καταστήματα, με αέρα ανανέωσης σε υφιστάμενα καταστήματα και 300 νέους χώρους στάθμευσης, μα τα νέα δεν σταματούν εδώ.

Σε μια casual συνάντηση με τους εκπροσώπους του Τύπου την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου, το Mall of Cyprus παρουσίασε το νέο του λογότυπο και τη νέα υπόσχεση προς τους επισκέπτες του, όπως επίσης και την αναβαθμισμένη ιστοσελίδα του, από την οποία οι επισκέπτες θα μπορούν να ενημερώνονται για όλα τα νέα, τις εκδηλώσεις και ό,τι συμβαίνει στο εμπορικό κέντρο. Επίσης, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον νέο Γενικό Διευθυντή κ. Julian Smith.

Το νέο λογότυπο του Mall of Cyprus αποτελεί και τη φυσική εξέλιξη της εταιρικής εικόνας. Συγκεκριμένα, ο Julian Smith, Γενικός Διευθυντής, ανέφερε «Το πρώτο Mall της Κύπρου, εξελίχθηκε και μεγάλωσε για να προσφέρει καλύτερες εμπειρίες, και αυτό αγκαλιάστηκε από το κοινό, αφού το 2019 αποτέλεσε χρονιά ρεκόρ επισκεψιμότητας με 6 εκ. επισκέψεις. Η υπόσχεσή μας προς τους επισκέπτες μας είναι μία: “Share the Experience”. Ο στόχος μας είναι να αποτελούμε τον κορυφαίο προορισμό όπου μπορεί ο καθένας να μοιραστεί στιγμές με τους αγαπημένους του, είτε αυτό είναι μια επίσκεψη για ψώνια, καφέ ή φαγητό, ή ψυχαγωγία στις κινηματογραφικές αίθουσες και τις συνεχείς εκδηλώσεις που προσφέρουμε στο κοινό. Νέοι χώροι, νέες εμπειρίες, νέο λογότυπο και νέα υπόσχεση για μια νέα εποχή για το Mall of Cyprus».

Ο Γιώργος Πίσσης, Διευθυντής Marketing, παρουσίασε το ανανεωμένο λογότυπο, αναφέροντας ότι αντικατοπτρίζει όλα όσα πρεσβεύει το Mall of Cyprus. Συγκεκριμένα «οι κύκλοι σε διάφορα μεγέθη συμβολίζουν το σύνολο των καταστημάτων, υπηρεσιών, εστιατορίων, εμπειριών αλλά και επισκεπτών, οι οποίοι αλληλοεπιδρούν στο Mall of Cyprus, δίνοντάς του παράλληλα και την οντότητα που έχει. Χρωματικά αποτελείται από 4 χρώματα, βουργουνδί, μπλε, κίτρινο και πράσινο. Η χρήση των χρωμάτων αυτών δεν είναι καθόλου τυχαία αφού είναι χρώματα τα οποία χρησιμοποιούνται στην Κυπριακή κουλτούρα και τέχνη και ο συνδυασμός τους προκαλεί την αίσθηση του οικείου. Το Mall of Cyprus είναι το πρώτο εμπορικό του είδους του που έχει εδραιωθεί στην Κύπρο (μέσα από το προηγούμενο βουργουνδί λογότυπο), ενός νησιού που χαρακτηρίζεται για τον ιδανικό συνδυασμό βουνού (πράσινο), θάλασσας (μπλε) και ήλιου (κίτρινο)».

Δειτε Επισης

Fitch: Υψηλότερα και διαφοροποιημένα έσοδα για Ελληνική λόγω εξαγοράς CNP
Ψήφος εμπιστοσύνης από Fitch... Υψηλότερα και διαφοροποιημένα έσοδα για Ελληνική από την εξαγορά της CNP
Ελλάδα: Πρόβλεψη για ανάπτυξη 2,3% το 2024 και 2,4% για το 2025
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Αλλαγής σκυτάλης στα ηνία της Cablenet-Νέος CEO ο Ιωάννης Μαυρίδης
Απορρίφθηκε η νέα πρόταση της Chevron για ανάπτυξη του «Αφροδίτη»-Κρίθηκε ανεπαρκής
Έπεσαν οι υπογραφές για τη συμφωνία-ορόσημο στις ΑΠΕ μεταξύ Microsoft και Brookfield
ConsulTech: Ενώνει δυνάμεις με την αμερικανική TKI με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων
Ρεκόρ στην αγορά κατοικίας-Το είδος και η αξία των διαμερισμάτων που προτιμώνται