K. Πατσιά: Σε νέα εποχή η Coca-Cola HBC Κύπρου

Με όραμα να συνεχίσει να αναγνωρίζεται ως ηγέτης στον κλάδο της, ως προτιμώμενος προμηθευτής για τους πελάτες της, αλλά την ίδια στιγμή να αποτελεί θετική δύναμη για την κοινωνία, πορεύεται στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι του τόπου η Coca-Cola HBC Κύπρου. Η πρόσφατη μετονομασία της εταιρείας, 13 χρόνια μετά την εξαγορά της Α/φοι Λανίτη από τον πολυεθνικό Όμιλο της Coca-Cola HBC, στόχο είχε να αντανακλά το ιδιοκτησιακό καθεστώς της εταιρείας. Από επιχειρηματικής άποψης, επισημαίνει στο InBusinessNews η Διευθύντριας Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων Coca Cola HBC Κύπρου, Κάλια Πατσιά, η εταιρεία εργάζεται για την επιτάχυνση της ανάπτυξής της, μέσα από την αξιοποίηση του χαρτοφυλακίου και του δικτύου πωλήσεών της.

Διαβάστε ακόμα:
60 Κύπριοι που διαπρέπουν στο εξωτερικό (pics)
Δεν μειώνονται άλλο οι πλαστικές σακούλες

Πως προέκυψε η ανάγκη για μετονομασία της Α/φοι Λανίτη σε Coca-Cola HBC Κύπρου και τι σηματοδοτεί για την εταιρεία η μετονομασία αυτή; Επηρεάζονται καθόλου οι επιχειρηματικές δραστηριότητες ή η δομή της εταιρείας από την μετονομασία;  
Προτεραιότητά μας, είναι η συνεχής εξέλιξη της εταιρείας μας, ως ένας σύγχρονος, ευέλικτος και ανταγωνιστικός οργανισμός. Αυτή ήταν και η κεντρική ιδέα πίσω από την πρόσφατη αλλαγή της εταιρικής μας επωνυμίας, αλλά και επιπρόσθετα επειδή είμαστε περήφανοι που αποτελούμε μέλος του πολυεθνικού Ομίλου Coca-Cola HBC από το 2006. Ο Όμιλος Coca‑Cola HBC συγκαταλέγεται ανάμεσα στους μεγαλύτερους εμφιαλωτές παγκοσμίως, προϊόντων της εταιρείας The Coca-Cola Company, καθώς και αναψυκτικών προϊόντων, με διεθνή παρουσία σε 28 χώρες.
 
Αλλάζει καθόλου το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων που διαθέτει η εταιρεία Coca Cola HBC Κύπρου; Προστίθενται νέα προϊόντα; Τι γίνεται με τα προϊόντα που εμπορεύονται με την επωνυμία ΛΑΝΙΤΗΣ (θα προωθηθούν και μέσω του δικτύου της Coca-Cola HBC);  
Η αλλαγή είναι τυπική και αφορά μόνο την εταιρική επωνυμία. Διατηρούμε την επωνυμία ΛΑΝΙΤΗΣ στα προϊόντα μας όπως οι χυμοί, το φρέσκο γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην ποιότητα και την καινοτομία διευρύνοντας το χαρτοφυλάκιο μας στην Κύπρο που περιλαμβάνει 20 διαφορετικές μάρκες και περισσότερες από 250 ετικέτες, καλύπτοντας τις εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.
 
Όραμά μας είναι να συνεχίσουμε να αναγνωριζόμαστε ως ηγέτης στον κλάδο μας, ως προτιμώμενος προμηθευτής για τους πελάτες μας και παράλληλα να αποτελούμε θετική δύναμη για την κοινωνία μας. Προς αυτήν την κατεύθυνση συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για τη βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας μας και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς της, επενδύοντας στην καινοτομία και το ταλέντο των ομάδων μας. Επιχειρηματικός μας στόχος είναι η επιτάχυνση της ανάπτυξης μας, μέσα από την αξιοποίηση του χαρτοφυλακίου και του δικτύου πωλήσεων μας.

Σε πόσες χώρες δραστηριοποιείται ο Όμιλος Coca-Cola HBC ευρύτερα και ποιοι είναι οι δεσμοί του με το νησί μας;  
Όπως ήδη ανέφερα, είμαστε μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC από το 2006, μετά την εξαγορά της Α/φοι Λανίτη Λτδ. Ο Όμιλος Coca‑Cola HBC είναι ένας από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές μη αλκοολούχων ποτών παγκοσμίως. Εξυπηρετεί περισσότερους από 600 εκατομμύρια ανθρώπους, μέσω μιας μεγάλης ποικιλίας έτοιμων προς κατανάλωση ροφημάτων στις κατηγορίες ανθρακούχων αναψυκτικών, χυμών, εμφιαλωμένου νερού, ισοτονικών και ενεργειακών ποτών και έτοιμου προς κατανάλωση τσάι και καφέ. Λειτουργεί σε 28 χώρες με γεωγραφικό αποτύπωμα που εκτείνεται από την Ιρλανδία μέχρι τα ανατολικότερα άκρα της Ρωσσίας και από την Εσθονία μέχρι την Νιγηρία.
 
Οι δεσμοί του Ομίλου με το νησί μας πηγάζουν από τον ιδρυτή του, Αναστάσιο Λεβέντη, ιδρυτή του Ομίλου Λεβέντη, ο οποίος Kar-Tess Holding και η εταιρεία The Coca-Cola Company, ενώ ο Όμιλος είναι εισηγμένος και στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου και στο Χρηματιστήριο Αθηνών.

Είναι γνωστό ότι η εταιρεία σας αναπτύσσει έντονη δράση στο κομμάτι της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Σε ποιους τομείς επικεντρώνεστε σε αυτή την περίοδο;  
Όπως ορθά επισημαίνετε, η βιώσιμη ανάπτυξη και η εταιρική υπευθυνότητα καθοδηγούν κάθε πτυχή των δραστηριοτήτων μας. Πιστεύουμε ότι η ανάπτυξη μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ευημερία των τοπικών κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Η προσφορά μας στην κυπριακή κοινωνία είναι διαχρονική και πολύπλευρη. Στηρίζουμε με ουσιαστικές δράσεις το κοινό καλό, προστατεύουμε το περιβάλλον και ενισχύουμε τους νέους και τις ευάλωτες ομάδες.

Επιγραμματικά να αναφέρω τα τρία μεγάλα μας προγράμματα ΕΚΕ, «Zero Waste Beach», το «Αποστολή Νερό» και το «YouthEmpowered».
 
Μέσω του «Zero Waste Beach» σε συνεργασία με το Κέντρο Μελετών και Έρευνας ΑΚΤΗ επικεντρωνόμαστε στην αντιμετώπιση της θαλάσσιας πλαστικής ρύπανσης που ταλανίζει και τη Μεσόγειο. Το πρόγραμμα ξεκίνησε το 2018 με την οικονομική υποστήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola και έχει μακροχρόνιο ορίζοντα. Μέσω του προγράμματος, έχουμε δημιουργήσει το μεγαλύτερο δικτύο «Υπεύθυνων Παράκτιων Επιχειρήσεων» που σήμερα αριθμεί περισσότερες από 200 επιχειρήσεις και κάθε χρόνο βραβεύουμε τις καλύτερες πρακτικές βιώσιμης ανάπτυξης που έχουν υιοθετήσει τα μέλη μας. Μέσα από το πρόγραμμα, μόνο για το 2019, έγινε κατορθωτή η συλλογή 700 τόνων ανακυκλώσιμων υλικών που διαφορετικά θα κατέληγαν στο θαλάσσιο περιβάλλον ή στα μικτά σκουπίδια.
 
Το «Αποστολή Νερό», που ξεκίνησε το 2013, χρηματοδοτήθηκε με $680.000 από το ίδρυμα της Coca-Cola και υλοποιήθηκε από το διεθνή οργανισμό Global Water Partnership Mediterranean (GWP-Med). Από τα αποτελέσματα του προγράμματος, το οποίο προωθεί τη χρήση εναλλακτικών μορφών νερού, θα επωφελείται η Κύπρος για πολλά χρόνια. Συγκεκριμένα, μέσω του προγράμματος προωθείται η χρήση γκρίζου ή βρόχινου νερού για δευτερεύουσες χρήσεις, όπως πότισμα κήπων και καθάρισμα. Στο πλαίσιο του προγράμματος, εξοικονομούνται 40.273.000 λίτρα νερού ετησίως, ενώ υλοποιήθηκαν 19 έργα εθνικής σημασίας, εγκαταστάθηκαν και αποκαταστάθηκαν 16 συστήματα συλλογής «γκρίζου νερού» σε σχολεία, εκπαιδευτικά κέντρα και γήπεδα. Παράλληλα, εκπαιδεύτηκαν 30 τεχνικοί, επιμορφώθηκαν 280 εκπαιδευτικοί και επωφελήθηκαν 83.261 κάτοικοι της Κύπρου.
 
Τέλος, η εταιρεία μας εγκαινίασε το 2017 το πρόγραμμα #Youth Empowered, που στόχο έχει να εμβολιάσει με τις κατάλληλες δεξιότητες και γνώσεις αλλά και να προσφέρει επαγγελματική δικτύωση, μέσα από ειδικά διαμορφωμένες εκπαιδεύσεις, σε τρεις χιλιάδες νέους ηλικίας 18-30 ετών που βρίσκονται εκτός αγοράς εργασίας, ώστε να αποκατασταθούν επαγγελματικά μέχρι το τέλος του 2020. Αξίζει να σημειωθεί ότι περισσότερες από 20 εταιρείες, φορείς και οργανισμοί, έχουν ενώσει δυνάμεις τα τελευταία τρία χρόνια με την Coca-Cola HBC Κύπρου, συμμετέχοντας και στηρίζοντας ενεργά το πρόγραμμα για το καλό των νέων της χώρας.
 
Παράλληλα με τα τρία αυτά προγράμματα, η Coca-Cola HBC Κύπρου στηρίζει πλειάδα ΜΚΟ και ευπαθείς ομάδες συμπολιτών μας, ενώ στηρίζει διαχρονικά τον αθλητισμό μέσω του θεσμού του Κυπέλλου Coca-Cola.

Δειτε Επισης

Σκληρό πόκερ για την μετοχική συμμετοχή της Κ.Δ. στον GSI-Δεν πήρε απαντήσεις από Αθήνα ο Γιώργος Παπαναστασίου
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών τον Νοέμβριο-Άνοδος στις πωλήσεις από πρατήρια
Ανδρέας Μιχαήλ: Παραμένει δυναμικός ο τομέας των κατασκευών, εξελίσσεται συνεχώς η Cyview
Σταύρος Σταύρου: Αδιανόητες επιδόσεις για την οικονομία μας το 2024-Η γραμμή πλεύσης για το 2025
Και άλλες μετοχές του «Ρόδον» στον Balram Chainrai-Ανεβάζει την συμμετοχή του στο ξενοδοχείο ο επενδυτής
Πλησιάζει το 90% η παρουσία της E.V.H. Investments στην Salamis
Κωνσταντίνος Ντάλτας: Ισχυρό το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΔΕΚ-Οι προκλήσεις που έχουμε να αντιμετωπίσουμε
Μιχάλης Ζαβός: Ανησυχία για μη επαγγελματίες developers που δημιουργούν προβλήματα στην κυπριακή κτηματαγορά
Ο Μάριος Τσιακκής αποτιμά...Οι σημαντικοί σταθμοί, η εξέλιξη του ΚΕΒΕ και το απόσταγμα μιας διαδρομής 38 χρόνων
Ξεκινά τον Ιανουάριο με τον στόχο «Ηλέκτρα» το γεωτρητικό πρόγραμμα της Κ.Δ.-«Αισιόδοξες οι γεωλογικές δομές»