Powered by

Jumbo: Κορωνοϊός και κατάρρευση του e-shop έφεραν απώλειες 35% τον Νοέμβριο

Από τη μία το κλείσιμο των καταστημάτων λόγω του δεύτερου κύματος της πανδημίας, από την άλλη η «κατάρρευση» του e-shop στην ελληνική αγορά, ο Νοέμβριος τελικά αποδείχθηκε ζημιογόνος για την Jumbo. 

Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η εισηγμένη στο ΧΑ εταιρεία, οι πωλήσεις του ομίλου σε σχέση με πέρυσι κατέγραψαν μείωση 35%, με αποτέλεσμα να διευρυνθούν οι συνολικές απώλειες σε επίπεδο 11μηνου σε 10,7% περίπου. Στήριγμα αποτέλεσαν κυρίως οι πωλήσεις σε Ρουμανία και Βουλγαρία όπου το σύνολο των καταστημάτων (πλην ενός στη Βουλγαρία) παρέμειναν ανοικτά. Απο την Δευτέρα σύμφωνα με την εισηγμένη ξεκίνησε και η πλήρης και κανονική των 5 καταστημάτων στην Κύπρο.

Έτσι, καθώς έχει ξεκινήσει η τελική ευθεία για τις εορτές των Χριστουγέννων και του τέλους της χρονιάς τα μόνα καταστήματα του ομίλου που παραμένουν κλειστά είναι αυτά της Ελλάδας «εν αναμονή των αποφάσεων για την επανέναρξη της λειτουργίας του λιανεμπορίου», επισημαίνει η εταιρεία.

Αναλυτικά τα στοιχεία γύρω απ’ τις πωλήσεις ανά μήνα φέτος έχουν ως εξής:

* Οι πωλήσεις του Ιανουαρίου κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου +13%.

* Τον Φεβρουάριο ο τζίρος αυξήθηκε κατά +23%, σε σύγκριση με το 2019.

* Οι πωλήσεις του Μαρτίου, για τον Όμιλο, κατέγραψαν μείωση κατά -51% περίπου επηρεαζόμενες από τις κατά τόπους κυβερνητικές αποφάσεις για τον περιορισμό της εξάπλωσης του πρώτου κύματος πανδημίας στην Ευρώπη.

* Τον Απρίλιο, με τα περισσότερα καταστήματα να παραμένουν κλειστά και τα υπόλοιπα απλώς να υπολειτουργούν χάθηκε οριστικά και η Πασχαλινή περίοδος. Οι πωλήσεις κατέγραψαν πτώση (-86%), σε σύγκριση πάντα με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι.

* Ο Μάιος έφερε την σταδιακή επανεκκίνηση της οικονομίας. Με τα περισσότερα καταστήματα να λειτουργούν σε Ελλάδα και τα τρία από τα πέντε στην Κύπρο, σε συνδυασμό με την βαθμιαία άρση των περιορισμών κίνησης σε Βουλγαρία και Ρουμανία, οι πωλήσεις του Ομίλου ωθούνται σε διψήφια ανάπτυξη (+ 13,6%) για τον μήνα αυτό.

* Ο Ιούνιος και ο Ιούλιος παρέμειναν σε θετικό πρόσημο σημειώνοντας αύξηση των πωλήσεων κατά +5,8% και κατά +8% περίπου αντίστοιχα.

* Ο Αύγουστος έδειξε αρνητικό πρόσημο (-2%) λόγω της καθίζησης του τουρισμού.

* Ο Σεπτέμβριος 2020 και ο Οκτώβριος κατέγραψαν και πάλι θετικό πρόσημο με αύξηση των πωλήσεων για τον Όμιλο Jumbo κατά +1,2% περίπου και +12,7% αντίστοιχα.

* Ο Νοέμβριος 2020 με το δίκτυο των καταστημάτων στην Ελλάδα να είναι κλειστό και στην Κύπρο να είναι κλειστά τα 3 από τα 5 καταστήματα, κατέγραψε μείωση των πωλήσεων κατά -35% περίπου διευρύνοντας τις συνολικές απώλειες για το 11μηνο στο -10,7% από -7% κατά το δεκάμηνο του 2020.

 

ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δειτε Επισης

Fitch: Επιβεβαίωσε το ελληνικό αξιόχρεο σε ΒΒΒ- με σταθερές προοπτικές-Οι βασικοί παράγοντες της αξιολόγησης
UBS: Πού βάζει τον πήχη για την ανάπτυξη στην Ελλάδα
Amazon: Ποιοι Έλληνες βρίσκονται πίσω από το mega deal της αμερικανικής εταιρείας στην Ελλάδα
Δυναμικά στον τομέα ΑΠΕ της Ελλάδας με επένδυση σε τρία νέα αιολικά πάρκα μεγάλης κλίμακας η Amazon
Στις αγορές με επανέκδοση δεκαετούς ομολόγου το ελληνικό δημόσιο-Στόχος η άντληση €250 εκ.
Πρόωρη αποπληρωμή δανείων και το 2025 προγραμματίζει η Ελλάδα-Ποιος ο στόχος
Κομισιόν: Η Ελλάδα μηδενίζει το δημοσιονομικό έλλειμμα το 2024-2025
Mε βλέψεις στο εξωτερικό οι ελληνικές τράπεζες-Μειώνονται οι στόχοι των MREL
Πόσο κοστίζει τώρα ένα διαμέρισμα στις ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις-Στις φθηνότερες αγορές η Αθήνα
Θετικό σήμα από Κομισιόν για ελληνική οικονομία-Αβεβαιότητα από την επιβράδυνση της Ευρώπης