Powered by

Για πάνω από 20 χρόνια τα κόκκινα ποτήρια των Starbucks σηματοδοτούν την έναρξη της εορταστικής περιόδου

Από το 1997 τα Starbucks καλωσορίζουν την εορταστική περίοδο με ένα ιδιαίτερο κόκκινο ποτήρι, σήμα κατατεθέν του πνεύματος των Χριστουγέννων. Για περισσότερο από 20 χρόνια τα κόκκινα ποτήρια των Starbucks έχουν ταυτιστεί με την έναρξη της χριστουγεννιάτικης περιόδου.

Τα κόκκινα ποτήρια των Starbucks έκαναν την εμφάνισή τους στα καταστήματα το 1997. Το πρώτο ποτήρι που κυκλοφόρησε, ουσιαστικά δεν ήταν κόκκινο - τουλάχιστον όχι το γιορτινό κόκκινο για το οποίο έγιναν γνωστά στη συνέχεια τα κόκκινα ποτήρια των Starbucks. Ήταν πιο κοντά στο ματζέντα, και τα ποτήρια ήρθαν επίσης σε τρία ακόμη χρώματα, τα χρώματα του ζαφειριού, του σμαραγδιού και του αμέθυστου. Δυστυχώς λόγω ενός σεισμού που έγινε το 2001, τα ηλεκτρονικά σχέδια του πρώτου ποτηριού χάθηκαν. To εορταστικό, κόκκινο χρώμα χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1999. Ήταν ένα χαρούμενο χρώμα που είχε μεγάλη απήχηση στους πελάτες.

Για πάνω από δύο δεκαετίες, τα κόκκινα ποτήρια των Starbucks έγιναν έμβλημα των γιορτών, με γιορτινές σκηνές και σχέδια που αντανακλούν τη χαρά της εποχής. Αυτή η απόχρωση του κόκκινου έγινε το θεμέλιο για τα ποτήρια, ο καμβάς για κάθε δημιουργία που έχει εξελιχθεί με το πέρασμα του χρόνου. Με τα χρόνια, τα σχέδια διαμορφώνονταν αναλόγως, με μοντέρνα designs, έντονα χρώματα και ιδιαίτερη τεχνοτροπία, μέχρι νοσταλγικά παραδοσιακά χριστουγεννιάτικα μοτίβα με γκι και στολίδια.

Η αναμονή για την άφιξη των κόκκινων ποτηριών και την αποκάλυψη του διαφορετικού σχεδίου κάθε χρονιά αυξάνεται χρόνο με το χρόνο. Το σχέδιο κάθε χρονιάς έχει τα δικά του σύμβολα που αντικατοπτρίζουν τη δική του μοναδική ιστορία. Το φετινό σχεδιαστικό του κόκκινου ποτηριού θυμίζει ένα ζεστό εορταστικό πουλόβερ που θα ζεστάνει τόσο τα χέρια σας, όσο και την καρδιά σας.
 

Δειτε Επισης

Goody’s Burger House: Έρχονται στη Λευκωσία-Ετοιμάζουν άνοιγμα στο Mall of Cyprus
Θ. Μιχαηλίδης: Χαμηλότερες του περσινού καλοκαιριού οι πληρότητες, αλλά αυτό μπορεί να ανατραπεί
Επαφές Κώστα Κουμή με αεροπορικές και τουριστικούς φορείς στο Ντουμπάι
Μειωμένη κατά περίπου 50% η κίνηση στα κέντρα αναψυχής το Πάσχα
Minthis Resort: Πασχαλινή πολυτέλεια σε έναν παράδεισο εκλεπτυσμένης απόλαυσης
Κώστας Κουμής: Επιβεβαιώνεται η μεγάλη συνεισφορά του αθλητικού τουρισμού στην τουριστική οικονομία
Στο 50% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία το Πάσχα-Ετοιμάζονται για δύσκολη χρονιά οι ξενοδόχοι
WIZZ Experiences: Νέα πρόσθετη υπηρεσία για τους επιβάτες της Wizz Air
Στα €1,4 δισ. οι δαπάνες για ταξίδια Κυπρίων στο εξωτερικό το 2022
Ψηφίζουν εξωτερικό για τις πασχαλινές διακοπές τους οι Κύπριοι-Για 48ωρα οι κρατήσεις στο εσωτερικό