Για πάνω από 20 χρόνια τα κόκκινα ποτήρια των Starbucks σηματοδοτούν την έναρξη της εορταστικής περιόδου

Από το 1997 τα Starbucks καλωσορίζουν την εορταστική περίοδο με ένα ιδιαίτερο κόκκινο ποτήρι, σήμα κατατεθέν του πνεύματος των Χριστουγέννων. Για περισσότερο από 20 χρόνια τα κόκκινα ποτήρια των Starbucks έχουν ταυτιστεί με την έναρξη της χριστουγεννιάτικης περιόδου.

Τα κόκκινα ποτήρια των Starbucks έκαναν την εμφάνισή τους στα καταστήματα το 1997. Το πρώτο ποτήρι που κυκλοφόρησε, ουσιαστικά δεν ήταν κόκκινο - τουλάχιστον όχι το γιορτινό κόκκινο για το οποίο έγιναν γνωστά στη συνέχεια τα κόκκινα ποτήρια των Starbucks. Ήταν πιο κοντά στο ματζέντα, και τα ποτήρια ήρθαν επίσης σε τρία ακόμη χρώματα, τα χρώματα του ζαφειριού, του σμαραγδιού και του αμέθυστου. Δυστυχώς λόγω ενός σεισμού που έγινε το 2001, τα ηλεκτρονικά σχέδια του πρώτου ποτηριού χάθηκαν. To εορταστικό, κόκκινο χρώμα χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1999. Ήταν ένα χαρούμενο χρώμα που είχε μεγάλη απήχηση στους πελάτες.

Για πάνω από δύο δεκαετίες, τα κόκκινα ποτήρια των Starbucks έγιναν έμβλημα των γιορτών, με γιορτινές σκηνές και σχέδια που αντανακλούν τη χαρά της εποχής. Αυτή η απόχρωση του κόκκινου έγινε το θεμέλιο για τα ποτήρια, ο καμβάς για κάθε δημιουργία που έχει εξελιχθεί με το πέρασμα του χρόνου. Με τα χρόνια, τα σχέδια διαμορφώνονταν αναλόγως, με μοντέρνα designs, έντονα χρώματα και ιδιαίτερη τεχνοτροπία, μέχρι νοσταλγικά παραδοσιακά χριστουγεννιάτικα μοτίβα με γκι και στολίδια.

Η αναμονή για την άφιξη των κόκκινων ποτηριών και την αποκάλυψη του διαφορετικού σχεδίου κάθε χρονιά αυξάνεται χρόνο με το χρόνο. Το σχέδιο κάθε χρονιάς έχει τα δικά του σύμβολα που αντικατοπτρίζουν τη δική του μοναδική ιστορία. Το φετινό σχεδιαστικό του κόκκινου ποτηριού θυμίζει ένα ζεστό εορταστικό πουλόβερ που θα ζεστάνει τόσο τα χέρια σας, όσο και την καρδιά σας.
 

Δειτε Επισης

Xρυσόστομος Κρητιώτης: Οι τράπεζες εισέρχονται σε μια νέα εποχή
Θ. Στεργίου: Η οργανωσιακή κουλτούρα ξεκινά από την ενσυναίσθηση
Πονοκέφαλος για την Ευρώπη, ενεργειακό κόστος και πληθωρισμός
Κυπριακό Βραβείο Εξαγωγών 2020 στη Lisko Foodstuff Ltd
Γ. Καδής: Να αδράξουμε την ευκαιρία από το περιφερειακό σχέδιο δράσης
Η τουριστική κίνηση και η πληρότητα των ξενοδοχείων στην Πάφο
Ξεκινά η δημόσια διαβούλευση επί του νομοσχεδίου για το Blockchain
Δέκα μέτρα για διευκόλυνση και επιτάχυνση του επιχειρείν
Κ. Πετρίδης: Κόμματα καταθέτουν προτάσεις που τορπιλίζουν τα θεμέλια της οικονομίας
Guardian: Έτσι απέκτησε κυπριακό διαβατήριο ο Jho Low