Στον πάγο το θέμα με τις ταρίφες στα λιμάνια

Καμία εξέλιξη δεν έχει προκύψει από την αρχή του έτους αναφορικά με το θέμα των χρεώσεων των εμπόρων στα κυπριακά λιμάνια, καθώς η προσπάθεια για μια επαναδιαπραγμάτευση μεταξύ των εταιρειών- διαχειριστών των λιμανιών και του κράτους παρέμεινε στάσιμη λόγω και της πανδημίας. 
 
Σύμφωνα με πληροφόρηση του InBusinessNews, το Υπουργείο Μεταφορών που τους πρώτους μήνες του χρόνου είχε εκφράσει πρόθεση για προκήρυξη διαγωνισμού και ανάθεση του έργου σε συμβούλους, σήμερα βρίσκεται στη φάση της προκήρυξης του εν λόγω διαγωνισμού, αφού η εμφάνιση της πανδημίας είχε παγώσει τις ενέργειες του. Μέσα από τη διεξαγωγή μελέτης θα εξεταστούν οι χρεώσεις διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και ακολούθως θα ανοίξει παράθυρο διαπραγμάτευσης για αναθεώρηση των χρεώσεων.

Βάλτωσε και η μελέτη του ΚΕΒΕ
Το θέμα παρακολουθεί έντονα και το Κυπριακό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο (ΚΕΒΕ), καθώς κατά καιρούς έλαβε παράπονα για υψηλές χρεώσεις. Το ΚΕΒΕ προσδοκεί στη μείωση των ποσών που είναι υποχρεωμένες να καταβάλουν στο κράτος οι διαχειρίστριες εταιρείες των λιμανιών ούτως ώστε η μείωση να μετακυλιστεί στις χρεώσεις που πληρώνουν τα μέλη του.  
 
Διαβάστε ακόμα: Altamira: Δέκα σπίτια από €115.000 (photos)

Μάλιστα, το επιμελητήριο είχε διεξάγει αναλυτική μελέτη για το θέμα, την οποία έστειλε στο υπουργείο Μεταφορών, ωστόσο η μελέτη εξακολουθεί να βρίσκεται στην Γενική Εισαγγελία για γνωμάτευση εδώ και ενάμιση χρόνο. Όπως γίνεται κατανοητό, η καθυστέρηση στην προκήρυξη του διαγωνισμού από το υπουργείο Μεταφορών και η στασιμότητα που παρατηρείται με τη σχετική μελέτη του ΚΕΒΕ άφησαν στο περιθώριο τυχόν εξελίξεις και μειώσεις στις λιμενικές χρεώσεις.
 
Διαβάστε ακόμα: Alion: Νέα προϊόντα εν μέσω κορωνοϊού
 
Η διαφωνία του ΚΕΒΕ για τον δείκτη των αυξήσεων 
Η διαφωνία του ΚΕΒΕ αφορά τον δείκτη που υπάρχει στη σύμβαση μεταξύ του κράτους και των ιδιωτών, από τον οποίο υπολογίζονται οι αυξήσεις στις ταρίφες κάθε χρόνο. Το ΚΕΒΕ είχε διαφωνήσει με τον τρόπο που ερμηνεύει το κράτος και οι ιδιώτες τον συγκεκριμένο δείκτη και αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο προχώρησε με δική του μελέτη.

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Η ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου και ο δρόμος για ένα ανθεκτικό και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Έτσι θα διαμορφωθεί ο χώρος που δεσπόζει το ιστορικό εργοστάσιο της ΚΕΑΝ στη Λεμεσό (photos)
Αλ. Ιωσηφίδης: Ευεργετική για την κυπριακή ναυτιλία η ένταξη στη ζώνη Σένγκεν-Επιπρόσθετο κίνητρο στη φαρέτρα μας
Κατέβασε εκ νέου τα επιτόκια της, αλλά δεν δεσμεύεται για την πορεία που θα ακολουθήσουν στο μέλλον η ΕΚΤ
Νέα μείωση επιτοκίου από την Τράπεζα Κύπρου με αντίκτυπο σε 12.000 δανειολήπτες-Στο 2,40% από 2,65%
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Πώς ενδυναμώνει τη θέση της Ελληνικής στον ασφαλιστικό τομέα η απόκτηση της CNP-Αύξηση μεριδίων αγοράς και εσόδων
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων