Alion: Νέα προϊόντα εν μέσω κορωνοϊού

Αν και η πανδημία μείωσε τις εξαγωγές της Alion, αλλά και τις εγχώριες πωλήσεις του καναλιού HORECA, η εταιρεία κατάφερε να καλύψει τις χαμένες πωλήσεις μέσω νέων προϊόντων και υπηρεσιών. Συγκεκριμένα, η Alion, την περίοδο του lockdown, πρόσθεσε στις υπηρεσίες της την Παγκύπρια διανομή προϊόντων, εντός της ίδιας μέρας και με παραγγελία μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας. Παράλληλα, κατάφερε να λανσάρει στην αγορά νέα προϊόντα όπως φρέσκα κομμένα εξωτικά φρούτα έτοιμα για κατανάλωση, φρέσκους χυμούς, λαχανικά, σαλατικά και αρωματικά. 
 
Ο Γιώργος Ζαβός, Business Development Manager της Alion Vegetable & Fruit Co, σε συνέντευξη του στο InBusinessNews, μας παρουσιάζει πώς η εταιρεία διαχειρίστηκε την κρίση της πανδημίας και κατά πόσο επηρεάστηκε.  
 
«Η πιο άμεση βελτίωση που επιτεύχθηκε ήταν η επιτυχία της Alion στο να καλύψει  πλήρως τις χαμένες πωλήσεις της, από άλλα κανάλια τα οποίο επηρεάστηκαν αρνητικά λόγω της πανδημίας.»
 
Διαβάστε ακόμα: Στον πάγο το θέμα με τις ταρίφες στα λιμάνια

Μείωση στις πωλήσεις
Η Alion ανήκει στον πρωτογενή γεωργικό τομέα τα τελευταία 30 χρόνια και προσφέρει στην οικονομία του τόπου. Είναι η μεγαλύτερη γεωργική παραγωγική εταιρεία στην Κύπρο που κατάφερε τα προϊόντα της να φτάσουν σε περισσότερες από 25 χώρες παγκοσμίως. Η ιδιαιτερότητα της Alion έγκειται στο γεγονός ότι τα προϊόντα της ανήκουν στην κατηγορία των φρέσκων και έχουν σύντομη διάρκειας ζωής. Ως εκ τούτου, με την έναρξη της πανδημίας, οι εξαγωγές μας είχαν μεγάλη μείωση λόγω των περιορισμών των πτήσεων και ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις μας από την μια μέρα στην άλλη διακόπηκαν και έκτοτε δεν έχουν φτάσει στα σύνηθες επίπεδα. Επίσης, οι δραστηριότητες μας στην κυπριακή αγορά επηρεάστηκαν αρνητικά από τις χαμένες πωλήσεις του καναλιού Horeca λόγω της περιορισμένης λειτουργίας του, η οποία προέκυψε από την μη άφιξη τουριστών.
             
Καινοτομίες εν μέσω πανδημίας
Η εταιρεία μας εφάρμοσε πιστά όλα τα μέτρα τα οποία ανακοινώθηκαν από την κυβέρνηση για σωστή υγιεινή στους χώρους εργασίας. Στις 21 Μαρτίου του 2020 προσθέσαμε στις υπηρεσίες μας την Παγκύπρια διανομή προϊόντων μέσω συνεργασίας με ηλεκτρονική πλατφόρμα, σε μια προσπάθεια να εξυπηρετήσουμε τους καταναλωτές μας μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, σε μια περίοδο δύσκολων συνθηκών, όπου οι καταναλωτές είχαν περιορισμένες εξόδους και απέφευγαν τις επισκέψεις σε υπεραγορές. Σε χρόνο ρεκόρ, με μαεστρία και μεγάλη δόση ευελιξίας, καταφέραμε να οργανώσουμε  την παραγωγική δομή μας και το σύστημα διανομής μας.
 
Διαβάστε ακόμα: Altamira: Δέκα σπίτια από €115.000 (photos)

Ταυτόχρονα ενσωματώσαμε και καινούρια πρωτοποριακά προϊόντα όπως φρέσκα κομμένα εξωτικά φρούτα έτοιμα για κατανάλωση, φρέσκους χυμούς, λαχανικά, σαλατικά, αρωματικά, προωθώντας την υγιεινή διατροφή. Όλα αυτά σε συνδυασμό με παράδοση εντός της ίδιας μέρας σε Παγκύπρια βάση και με δωρεάν διανομή με αγορές μίνιμουμ 15 ευρώ.

Επιπρόσθετα, έχουμε δημιουργήσει και συνέργειες με άλλες κυπριακές εταιρείες, διανέμοντας τα προϊόντα τους έτσι ώστε να προσφέρουμε στον καταναλωτή μια μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων για την καλύτερη κάλυψη των αναγκών του. Με αυτό τον τρόπο καταφέραμε να επιτύχουμε την αναβάθμιση των υπηρεσιών της Alion, μέσω της δημιουργίας ενός καναλιού επικοινωνίας με τον καταναλωτή της, ο οποίος έχει λιγοστό χρόνο στην διάθεση του και αποζητά πρακτικότητα, εξυπηρέτηση και ολόφρεσκα υψηλής ποιότητας προϊόντα στο σπίτι του που τηρούν τις διαδικασίες υγιεινής. Η πιο άμεση βελτίωση που επιτεύχθηκε ήταν η επιτυχία της Alion στο να καλύψει  πλήρως τις χαμένες πωλήσεις της, από άλλα κανάλια τα οποίο επηρεάστηκαν αρνητικά λόγω της πανδημίας.
 
 
Τι μας δίδαξε η πανδημία
Σίγουρα αυτά που βιώνουμε τους τελευταίους μήνες είναι πρωτόγνωρα και δεν υπάρχει η μαγική φόρμουλα που μπορεί να εφαρμοστεί σε όλες τις επιχειρήσεις. Θα έλεγα όμως ότι για την δική μας επιχείρηση ήταν σημαντική η στρατηγική διεύρυνση του κωδικολογίου μας κι η ταυτόχρονη προσφορά έτοιμων λύσεων σε τελικό προϊόν προς τους καταναλωτές. Με αυτό τον τρόπο καταφέραμε να προσφέρουμε καινούργιες επιλογές στους πελάτες μας και κατά συνέπεια διευρύναμε το πελατολόγιο μας. Κάτι πολύ σημαντικό για την Alion, είναι ότι επενδύει ιδιαίτερα στους νέους καταναλωτές, αφουγκράζεται τα θέλω τους, τα πιστεύω τους και ευθυγραμμίζεται με τις ανάγκες τους κτίζοντας ένα κανάλι επικοινωνίας μαζί τους. Η Alion είναι μια εταιρεία η οποία είναι ευέλικτη που ποτέ δεν επαναπαύεται και που συνέχεια εφαρμόζει νέες τεχνολογίες και μελετάει νέα προϊόντα και νέες καινοτόμες πρωτοβουλίες. Αυτό έχει ενισχυθεί με την νέα γενιά στελεχών η οποία με την εμπειρία και καθοδήγηση της παλιάς γενιάς, μελετά συνεχώς νέες ευκαιρίες που θα προσθέσουν αξία στην επιχείρηση και κατά συνέπεια, θα προσθέσουν αξία και στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή.

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Η ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου και ο δρόμος για ένα ανθεκτικό και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Έτσι θα διαμορφωθεί ο χώρος που δεσπόζει το ιστορικό εργοστάσιο της ΚΕΑΝ στη Λεμεσό (photos)
Αλ. Ιωσηφίδης: Ευεργετική για την κυπριακή ναυτιλία η ένταξη στη ζώνη Σένγκεν-Επιπρόσθετο κίνητρο στη φαρέτρα μας
Κατέβασε εκ νέου τα επιτόκια της, αλλά δεν δεσμεύεται για την πορεία που θα ακολουθήσουν στο μέλλον η ΕΚΤ
Νέα μείωση επιτοκίου από την Τράπεζα Κύπρου με αντίκτυπο σε 12.000 δανειολήπτες-Στο 2,40% από 2,65%
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Πώς ενδυναμώνει τη θέση της Ελληνικής στον ασφαλιστικό τομέα η απόκτηση της CNP-Αύξηση μεριδίων αγοράς και εσόδων
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων