Powered by

Διπλή διάκριση για την Emirates ως Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία για το 2020

Η Emirates απέσπασε τον τίτλο της Καλύτερης Αεροπορικής Εταιρείας για το 2020 στα βραβεία The Sun Travel Awards, καθώς και της Καλύτερης Αεροπορικής Εταιρείας Μεγάλων Αποστάσεων στους The Times και στα βραβεία The Sunday Times Travel Awards.

Παρά την φετινή πρωτοφανή χρονιά, συγκεντρώθηκαν εκατοντάδες χιλιάδες ψήφοι από τον κόσμο, προκειμένου να τιμήσουν τους καλύτερους στο κλάδου του τουρισμού. Η Emirates κατάφερε να ξεχωρίσει και να διακριθεί, μεταξύ άλλων, χάρη:
  • στην παγκόσμιας κλάσης γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει μέσα στα σύγχρονα αεροσκάφη της.
  • στο πολυβραβευμένο σύστημα ψυχαγωγίας εν πτήσει, ice, με πάνω από 4.500 κανάλια ψυχαγωγίας
  • στα τοπικά εμπνευσμένα γεύματα και τα δωρεάν ποτά/αναψυκτικά
Οι διακρίσεις αυτές υπογραμμίζουν τη δέσμευση της Emirates να προσφέρει μια καλύτερη και ασφαλέστερη εμπειρία ταξιδιού στους πελάτης της, καθόλη την διάρκεια του ταξιδιού τους. Η εταιρεία παρουσίασε εκ νέου τα εμβληματικά αεροσκάφη A380 και τις εμπειρίες που προσφέρουν, συμπεριλαμβανομένων των: Onboard Lounge, Shower Spa και ειδικά διαμορφωμένους χώρους για κοινωνικές επαφές ή χαλάρωση στη Διακεκριμένη και την Πρώτη Θέση, σε επιλεγμένα αεροσκάφη Boeing 777-300ER, μετά από ενδελεχή έλεγχο και εφαρμογή πρόσθετων μέτρων ασφάλειας και υγιεινής.

Τα βραβεία που απέσπασε η κορυφαία αεροπορική εταιρεία αποτελούν έμπρακτη υποστήριξη των πελατών της Emirates, η οποία συνεχίζει δυναμικά και με ασφάλεια να επαναφέρει τις δραστηριότητές της και να ξαναχτίζει το δίκτυό της, προκειμένου να παρέχει περισσότερες ευκαιρίες για ταξίδια, συνδέοντας τους πελάτες της με περισσότερους από 95 προορισμούς μέσω του Ντουμπάι.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ EMIRATES
Σε κάθε βήμα του ταξιδιού, η Emirates έχει καταβάλει κάθε προσπάθεια να δώσει προτεραιότητα στη φροντίδα, την υγεία και την ασφάλεια των πελατών, των υπαλλήλων και των κοινοτήτων της – με την διανομή δωρεάν κιτ υγιεινής, προστατευτικών φραγμών στα γραφεία check-in και στον έλεγχο διαβατηρίων, προσωπικού προστατευτικού εξοπλισμού και αυξημένες διαδικασίες καθαρισμού αεροσκαφών.

Η Emirates πρωτοστάτησε επίσης στην εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών (μια άλλη υποκατηγορία που επιθεωρείται από το Safe Travel Barometer). Η Emirates ήταν η πρώτη αεροπορική εταιρεία στον κλάδο που εισήγαγε δωρεάν, παγκόσμια κάλυψη COVID-19 για ιατρικά έξοδα και καραντίνας και οι αναθεωρημένες πολιτικές κρατήσεων προσφέρουν στους πελάτες περισσότερη ευελιξία και αυτοπεποίθηση κατά τον προγραμματισμό των ταξιδιών τους.
 

Δειτε Επισης

Κώστας Κουμής: Επιβεβαιώνεται η μεγάλη συνεισφορά του αθλητικού τουρισμού στην τουριστική οικονομία
Στο 50% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία το Πάσχα-Ετοιμάζονται για δύσκολη χρονιά οι ξενοδόχοι
WIZZ Experiences: Νέα πρόσθετη υπηρεσία για τους επιβάτες της Wizz Air
Στα €1,4 δισ. οι δαπάνες για ταξίδια Κυπρίων στο εξωτερικό το 2022
Ψηφίζουν εξωτερικό για τις πασχαλινές διακοπές τους οι Κύπριοι-Για 48ωρα οι κρατήσεις στο εσωτερικό
Ρεκόρ στις αφίξεις τουριστών κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο η Πορτογαλία
ΕΤΑΠ Λευκωσίας: Διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στο GreenHost Project
Απογειώθηκαν τα ταξίδια των Κυπρίων-Πού αποδίδεται η αύξηση και οι δημοφιλέστεροι προορισμοί
Λαμπερό reopening για το The Retail Village στο Nammos Limassol του Parklane Resort & Spa (pics)
Ανάγκη για τον τουριστικό τομέα-«Δεν μπορούμε χωρίς ξένα εργατικά χέρια και αυτό αποδεικνύεται από τους αριθμούς»