Kobold: Βραβεύτηκε ως Top Performer από την Vorwerk
11:56 - 19 Νοεμβρίου 2020
Η εταιρεία Eminentia Trading Ltd είναι συνηθισμένη να βραβεύεται για τις αποδόσεις της σε ό,τι αφορά το Thermomix, αλλά τώρα έρχεται να προσθέσει την Kobold στις διακρίσεις της, το 2ο μεγάλο brand που αντιπροσωπεύει στην Κύπρο εδώ και 30 χρόνια. Φέτος επιβραβεύεται από τη μητρική εταιρεία των 2 αυτών κορυφαίων προϊόντων Vorwerk, ως TOP PERFORMER αντιπρόσωπος με 188 % αύξηση στις πωλήσεις του ολοκληρωμένου συστήματος οικιακού καθαρισμού Kobold!
«Το 2020 δώσαμε περισσότερη έμφαση στην προώθηση του συστήματος Kobold στην Κύπρο» μας εξηγεί η Διευθύντρια Πωλήσεων Μιράντα Γεωργίου, «μέσω των μαζικών μέσων διαδικτυακής επικοινωνίας, στήνοντας παράλληλα και το δυναμικό προσωπικό πίσω από αυτό το προϊόν που είναι εξίσου πρωτοπoριακό και καινοτόμο με το Thermomix. Το σύστημα Kobold χρησιμοποιεί μοναδικά χαρακτηριστικά βιο-καθαρισμού με υψηλή τεχνολογία που επιτρέπει πιστοποιημένη απαλλαγή από ακάρεα, βακτηρίδια και ϊούς, ως επίσης, ταυτόχρονο σκούπισμα και σφουγγάρισμα και το καθιστά ιδανική λύση για κάθε σπίτι.»
«Οι στρατηγικές μας προσπάθειες για αύξηση της ευαισθητοποίησης επωνυμίας (brand awareness), για ενημέρωση των εξειδικευμένων σημείων πώλησης και διαφοροποίηση από άλλα brands», συνεχίζει η κα Γεωργίου, «φαίνεται να έχει φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα που περιμέναμε και είμαστε πολύ περήφανοι για τη διάκριση ως TOP PERFORMER που έχουμε πάρει από τη Vorwerk!»
Μέσα σε 6 μήνες, η νέα καμπάνια της Kobold ξεπέρασε τις προσδοκίες της κας Γεωργίου αφού κατάφερε να προσεγγίσει πάνω από το 10% του πληθυσμού της Κύπρου και 50% του στοχευμένου κοινού. Πρόκειται για ένα δυναμικό επίτευγμα που συνάδει με την επωνυμία των brand Τhermomix και Kobold.
Και τα δύο προϊόντα που πρεσβεύει η εταιρεία Eminentia Trading Ltd στην Κύπρο, το Thermomix και το σύστημα καθαρισμού Κobold, είναι συνυφασμένα με υψηλή ποιότητα, καινοτόμες τεχνολογίες και μακροζωΐα και χρησιμοποιούνται από εκατομμύρια οικογένειες σε όλο τον κόσμο.
«Το 2020 δώσαμε περισσότερη έμφαση στην προώθηση του συστήματος Kobold στην Κύπρο» μας εξηγεί η Διευθύντρια Πωλήσεων Μιράντα Γεωργίου, «μέσω των μαζικών μέσων διαδικτυακής επικοινωνίας, στήνοντας παράλληλα και το δυναμικό προσωπικό πίσω από αυτό το προϊόν που είναι εξίσου πρωτοπoριακό και καινοτόμο με το Thermomix. Το σύστημα Kobold χρησιμοποιεί μοναδικά χαρακτηριστικά βιο-καθαρισμού με υψηλή τεχνολογία που επιτρέπει πιστοποιημένη απαλλαγή από ακάρεα, βακτηρίδια και ϊούς, ως επίσης, ταυτόχρονο σκούπισμα και σφουγγάρισμα και το καθιστά ιδανική λύση για κάθε σπίτι.»
«Οι στρατηγικές μας προσπάθειες για αύξηση της ευαισθητοποίησης επωνυμίας (brand awareness), για ενημέρωση των εξειδικευμένων σημείων πώλησης και διαφοροποίηση από άλλα brands», συνεχίζει η κα Γεωργίου, «φαίνεται να έχει φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα που περιμέναμε και είμαστε πολύ περήφανοι για τη διάκριση ως TOP PERFORMER που έχουμε πάρει από τη Vorwerk!»
Μέσα σε 6 μήνες, η νέα καμπάνια της Kobold ξεπέρασε τις προσδοκίες της κας Γεωργίου αφού κατάφερε να προσεγγίσει πάνω από το 10% του πληθυσμού της Κύπρου και 50% του στοχευμένου κοινού. Πρόκειται για ένα δυναμικό επίτευγμα που συνάδει με την επωνυμία των brand Τhermomix και Kobold.
Και τα δύο προϊόντα που πρεσβεύει η εταιρεία Eminentia Trading Ltd στην Κύπρο, το Thermomix και το σύστημα καθαρισμού Κobold, είναι συνυφασμένα με υψηλή ποιότητα, καινοτόμες τεχνολογίες και μακροζωΐα και χρησιμοποιούνται από εκατομμύρια οικογένειες σε όλο τον κόσμο.