Ν. Πηλείδου: Θετική η επίδραση της Lidl σε κοινωνία και οικονομία

«Αναμφίβολα, η Lidl Κύπρου, με τις αμιγώς αναπτυξιακές πολιτικές που εφαρμόζει, δίκαια συγκαταλέγεται σήμερα στις ηγέτιδες του τομέα του λιανεμπορίου στην Κύπρο και μόνο θετικό θα μπορούσε να είναι το πρόσημο της επίδρασής της στην κοινωνία και την οικονομία μας», ανέφερε η Υπουργός Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας, Νατάσα Πηλείδου, στο πλαίσιο της διαδικτυακής εκδήλωσης «Παρουσίαση της κοινωνικοοικονομικής μελέτης, 10 χρόνια Lidl Κύπρου».
 
Η κ. Πηλείδου αναφέρθηκε στην ιδιαίτερη χαρά του Υπουργείου για το γεγονός ότι ένας πολυεθνικός όμιλος του βεληνεκούς της Lidl, με παρουσία σε 32 χώρες, δείχνει έμπρακτα την εμπιστοσύνη του στις προοπτικές της οικονομίας μας, επεκτείνοντας συνεχώς τις δραστηριότητές του στην Κύπρο, αλλά και το ευρύτερο κοινωνικό του αποτύπωμα.
 
Αναμφίβολα, συμπλήρωσε, η εταιρεία, με τις αμιγώς αναπτυξιακές πολιτικές που εφαρμόζει, δίκαια συγκαταλέγεται σήμερα στις ηγέτιδες του τομέα του λιανεμπορίου στην Κύπρο και μόνο θετικό θα μπορούσε να είναι το πρόσημο της επίδρασής της στην κοινωνία και την οικονομία μας. Πόσο μάλλον, όταν οι πολιτικές αυτές υλοποιούνται στη βάση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών και επικεντρώνονται, σύμφωνα και με το δεδηλωμένο εταιρικό όραμα της Lidl, στην προσφορά ποιοτικών προϊόντων, στην περιβαλλοντική υπευθυνότητα, στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού, στον ενεργό ρόλο στην κυπριακή κοινωνία και στη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με συνεργάτες και προμηθευτές.
 
«Προσωπικά, έχω ξεχωρίσει δύο-τρεις πρωτοβουλίες της Lidl Κύπρου που αξίζουν αναφοράς και συνάδουν πλήρως και με τους δικούς μας στόχους στο Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας», ανέφερε η Υπουργός Εμπορίου.  Κατ’ αρχάς, πρόσθεσε «θεωρώ αξιέπαινη και πολύ ουσιαστική την προσπάθεια ενίσχυσης της εξωστρέφειας των κυπριακών επιχειρήσεων, μέσω της προβολής και προώθησης προϊόντων Κύπριων προμηθευτών της εταιρείας, κατά τις θεματικές εβδομάδες στα καταστήματα της Lidl σε 30 ευρωπαϊκές χώρες».
 
Εξίσου σημαντικές, συμπλήρωσε η κ. Πηλείδου, είναι και οι περιβαλλοντικές δράσεις της εταιρείας που αφορούν σε προώθηση της ηλεκτροκίνησης και μείωση της χρήσης του πλαστικού. Οι εν λόγω πρωτοβουλίες αναδεικνύουν τη Lidl σε πρότυπο επιχειρηματικής υπευθυνότητας, πρώτον με τη λειτουργία του σταθμού της για δωρεάν πράσινη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων στο νέο κατάστημά της στον Κάψαλο  , και, δεύτερον, με τη δέσμευσή της, στο πλαίσιο του προγράμματος «REset Plastic», έως το 2025 να μειώσει κατά 20% την κατανάλωση πλαστικών και να καταστήσει το 100% των συσκευασιών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στο μέγιστο ανακυκλώσιμο.
 

Δειτε Επισης

«Σπούδασε Κρεοπώλης»: Επιχορηγημένο πρόγραμμα κατάρτισης κρεοπωλών από τις Υπεραγορές Αλφαμέγα
Τα βραβευθέντα προϊόντα των 12ων IN Business Grocery Retail Awards (pics)
IN Business Grocery Retail Award στην Pizza-Παραδοσιακά της Μαριάννας
IN Business Grocery Retail Award στα LA MOLISANA
IN Business Grocery Retail Award στο γάλα ΜΟΟ Σοκολάτας
IN Business Grocery Retail Award στο Πισσουρκώτικο Γιαούρτι
IN Business Grocery Retail Award στους χυμούς και τα δημητριακά Nutri Valley
IN Business Grocery Retail Award στα παγωτά Loacker
Αντρέας Παπαδόπουλος: Κρίσιμος κλάδος της κυπριακής οικονομίας το λιανεμπόριο-Με ρόλο συνεργάτη η Ελληνική
Δημήτρης Κωνσταντίνου: Τα διδάγματα από τη Μέση Ανατολή και ποια λάθη πρέπει να αποφύγει το τοπικό λιανεμπόριο