Powered by

Ορόσημο η ανανέωση του Κυπριακού Ναυτιλιακού Φορολογικού Συστήματος

Με αρθρογραφία υπό τον τίτλο Business Stars 2019, το InBusinessNews αναδεικνύει-αναλύει τα πρόσωπα, τα business deals και τα γεγονότα που σημάδεψαν το κυπριακό επιχειρείν το 2019.
 
Χρονιά ορόσημο ήταν το 2019 για την κυπριακή ναυτιλία, η οποία πέτυχε την ανανέωση του Κυπριακού Ναυτιλιακού Φορολογικού Συστήματος ενώ για άλλη μία χρονιά συνεχίστηκε με επιτυχία η προσπάθεια προσέλκυσης νέων ναυτιλιακών εταιρειών για δραστηριοποίηση τους στο νησί μας, γεγονότα που καταδεικνύουν την ανταγωνιστικότητα της Κύπρου ως ναυτιλιακό κέντρο.

Διαβάστε ακόμα: Κ. Μαρκίδης: Η Κύπρος μπορεί να καταστεί συνδετικός κρίκος για Καζακστάν – ΕΕ
 
Οι συνεχείς προσπάθειες του υφυπουργείου Ναυτιλίας, το οποίο μετρά σχεδόν δύο χρόνια ζωής, των κυβερνητικών υπηρεσιών, καθώς και του Κυπριακού Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου και της Κυπριακής Ένωσης Πλοιοκτητών έφεραν ένα σπουδαίο αποτέλεσμα, αφού η ανανέωση, από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, του συστήματος φορολόγησης των ναυτιλιακών εταιρειών στην Κύπρο για ακόμη δέκα χρόνια, αναμένεται ότι θα συμβάλει σημαντικά στην περαιτέρω ενδυνάμωση του κυπριακού νηολογίου και της κυπριακής οικονομίας.

Διαβάστε ακόμα: The Mall of Engomi: «Lifting» μέσα στο 2020
 
Πρόκειται για μία πάρα πολύ σημαντική εξέλιξη για την κυπριακή ναυτιλία η οποία διασφαλίζει την ανταγωνιστικότητα της Κύπρου για τα επόμενα δέκα χρόνια, στα οποία και θα βρίσκεται σε ισχύ το σχέδιο- που αρχικά είχε εγκριθεί το 2010.

Διαβάστε ακόμα: Altamira: 9 νέες κατοικίες από €144,000 (pics)
 
Πόλος έλξης για ναυτιλιακές εταιρείες η Κύπρος
 
Την ίδια ώρα και σύμφωνα με στοιχεία του InBusinessNews, από το υφυπουργείο Ναυτιλίας, στο τέλος του 2019 οι εταιρείες που ήταν ενταγμένες στο Σύστημα Φόρου Χωρητικότητας της Κύπρου έφτασαν τις 223, από τις οποίες 48 είναι εταιρείες διαχείρισης πλοίων, άλλες 48 είναι ναυλωτές ενώ 127 είναι πλοιοκτήτες αλλοδαπών πλοίων. 

Διαβάστε ακόμα: Ανάβει μηχανές η οικοδομική βιομηχανία
 
Πρόκειται για εταιρείες που προέρχονται από διάφορες χώρες της Άπω Ανατολής και της Ευρώπης, που επέλεξαν τη χώρα μας για headquartering, στις οποίες το υφυπουργείο Ναυτιλίας έχει έντονη παρουσία με συμμετοχές σε ναυτιλιακές εκθέσεις και επισκέψεις.
 
Παρομοίως, ανοδική ήταν η τάση που παρατηρήθηκε το 2019 στον αριθμό των νέων πλοίων με κυπριακή σημαία, όπως και στη χωρητικότητα τους. Συγκεκριμένα, έχει αυξηθεί ο αριθμός των πλοίων που είναι εγγεγραμμένα στο κυπριακό νηολόγιο από 1.720  το 2018 σε 1.746 με το τέλος του 2019 ενώ η συνολική χωρητικότητα του στόλου έχει αυξηθεί από 23,9 εκ. κόρους το 2018 σε 24,6 εκ. κόρους, που είναι και ο υψηλότερος αριθμός που έχει καταγραφεί από την εισαγωγή του κυπριακού συστήματος φόρου χωρητικότητας το 2010.

Δειτε Επισης

Θετική εικόνα, αλλά διαρθρωτικές αδυναμίες...Η ανάγνωση του Δημοσιονομικού Συμβουλίου για την οικονομία το 2024
Α. Αντωνίου: Οι οδυνηρές αστοχίες του 2024 και οι προκλήσεις του 2025-«Να μην σκοτώσουμε την επιχειρηματικότητα»
Χαιρετίζει τα νέα μέτρα των τραπεζών για στήριξη της κοινωνίας το ΚΕΒΕ-Θα ενισχυθεί η ανάπτυξη και η οικονομία
Ομόφωνα αποδεκτή από την Επιτροπή Θεσμών η αναπομπή του νόμου για περιορισμό συναλλαγών σε μετρητά
Έκτακτη Ολομέλεια για το όριο στις συναλλαγές μεγάλων ποσών σε ρευστά-Αποφασίζει για την αναπομπή του Προέδρου
Ευγένιος Ευγενίου: Η έναρξη του rebranding και ο στόχος για καθιέρωση της Κύπρου ως κορυφαίου επενδυτικού προορισμού
Τοποθετείται επί της αναπομπής του νόμου για όριο στις συναλλαγές μεγάλων ποσών σε ρευστά διαθέσιμα η Βουλή
Αυτά είναι τα 19 σχέδια για ανέργους και εργαζομένους που θα «τρέξει» η ΑνΑΔ το 2025-Όλες οι πληροφορίες
H πληθώρα και το άλμα των κενών θέσεων εργασίας-Οι κλάδοι με τις περισσότερες
Με εβδομαδιαίες ζημιές 0,68% έκλεισε το Χρηματιστήριο