The Mall of Engomi: «Lifting» μέσα στο 2020

Εξελίξεις αναμένονται το επόμενο διάστημα σε ό,τι αφορά την ανάπλαση του The Mall of Engomi.  Όπως είναι ήδη γνωστό, η Atterbury Cyprus σχεδιάζει αλλαγές στο εν λόγω εμπορικό κέντρο, στον απόηχο και της ολοκλήρωσης τον περασμένο Απρίλιο του project επέκτασης του The Mall of Cyprus, το οποίο ανήκει στην ίδια εταιρεία.
 
Σύμφωνα με πληροφορίες του InBusinessNews, την περίοδο αυτή βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία σχεδιασμού και καταρτισμού του τελικού πλάνου του όλου project, το οποίο θα τεθεί στις αρχές Φεβρουαρίου ενώπιον του ΔΣ της εταιρείας για έγκριση. Το εν λόγω πλάνο θα περιλαμβάνει τόσο τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό για τα νέα καταστήματα που θα δημιουργηθούν όσο και το τελικό κόστος του έργου.

Διαβάστε ακόμα: Κ. Μαρκίδης: Η Κύπρος μπορεί να καταστεί συνδετικός κρίκος για Καζακστάν – ΕΕ  
 
Μετά τη έγκριση, τα έργα για την υλοποίηση του έργου θα προχωρήσουν εντός του 2020. Αν και η εταιρεία κρατά για την ώρα κλειστά τα χαρτιά της για το ακριβώς θα περιλαμβάνει η ανάπλαση, εντούτοις είναι γνωστό πως δεν αναμένεται επέκταση των εγκαταστάσεων του εμπορικού κέντρου αλλά αναδιαμόρφωση των υφιστάμενων χώρων.

Διαβάστε ακόμα: Altamira: 9 νέες κατοικίες από €144,000 (pics)
 
Σε αυτό το πλαίσιο, εκτιμάται ότι θα δούμε σμίκρυνση χώρων μεγάλων καταστημάτων που στεγάζονται στο The Mall of Engomi, έτσι ώστε να δημιουργηθούν νέοι, επιπλέον χώροι. Στόχος της εταιρείας η αναβάθμιση του εν λόγω εμπορικού, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες της περιοχής.

Διαβάστε ακόμα: Ορόσημο η ανανέωση του Κυπριακού Ναυτιλιακού Φορολογικού Συστήματος
 
Η κατακόρυφη αύξηση του αριθμού των φοιτητών στην περιοχή τα τελευταία χρόνια δημιούργησε ένα καινούριο target group, στο οποίο δεν αποκλείεται να στοχεύσει η εταιρεία. Παράλληλα, η αύξηση του αριθμού των καταστημάτων, θα δώσει μεγαλύτερη ποικιλία στο κοινό που επισκέπτεται το εν λόγω εμπορικό, ενώ θα αυξήσει περαιτέρω και την επισκεψιμότητα.

Διαβάστε ακόμα: Ανάβει μηχανές η οικοδομική βιομηχανία
 
Όπως είχε εξάλλου δηλώσει παλαιότερα ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Julian Smith, στόχος είναι η επέκταση του retail mix, ώστε να είναι σχετικό με τον τοπικό πληθυσμό της περιοχής. Το «λιφτινγκ» στο εμπορικό κέντρο της Έγκωμης θα επαναπροσδιορίσει την πρόταση της εταιρείας προς τον καταναλωτή, με στόχο να το διαφοροποιήσει από άλλα εμπορικά κέντρα στη Λευκωσία.
 
Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσιεύει η εταιρεία στο ΧΑΚ, ο τζίρος του The Mall of Engomi για το 2018 ανήλθε σε €3,3 εκατ.

Δειτε Επισης

Ικανοποίηση Κομισιόν για συμφωνία για απλουστευμένη εξωδικαστική επίλυση διαφορών για καταναλωτές
Μαρίνος Γιαλελή: Το οινοποιείο στον Κάθηκα, η σχέση με το κρασί και η νέα ετικέτα διά χειρός Νικόλα Λαδόμματου(pics)
Στο 1,6 εκατ. τον Μάιο τα αυγά εκκόλαψης πουλερικών για κρεατοπαραγωγή
Πήραν την ανιούσα οι πωλήσεις πετρελαιοειδών το πρώτο πεντάμηνο-Σημαντική αύξηση τον Μάιο
Οι αυθεντικές γεύσεις της Ιταλίας στην Υπεραγορά ΑΛΦΑΜΕΓΑ Ακρόπολης- Το βασικό συστατικό της συνταγής της επιτυχίας
Το Fleet Forward από Toyota και Frotcom Κύπρου-Σύγχρονη ματιά στη διαχείριση στόλου και τη βιώσιμη κινητικότητα
Κωνσταντίνος Καραγιώργης: Αυτή είναι σήμερα η εικόνα με τις τιμές των καυσίμων-Απρόβλεπτο το μέλλον
Το πρόγραμμα «Δεύτερο Σπίτι» της Κωτσόβολος σε συνεργασία με ΠΣΣΕ-Ο μεγάλος κοινωνικός αντίκτυπος
Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή: Τι ισχύει στις διαδικτυακές αγορές από Κίνα, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ
Βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του 2025 αναμένει η Petrolina (Holdings) Public Limited