The Mall of Engomi: «Lifting» μέσα στο 2020

Εξελίξεις αναμένονται το επόμενο διάστημα σε ό,τι αφορά την ανάπλαση του The Mall of Engomi.  Όπως είναι ήδη γνωστό, η Atterbury Cyprus σχεδιάζει αλλαγές στο εν λόγω εμπορικό κέντρο, στον απόηχο και της ολοκλήρωσης τον περασμένο Απρίλιο του project επέκτασης του The Mall of Cyprus, το οποίο ανήκει στην ίδια εταιρεία.
 
Σύμφωνα με πληροφορίες του InBusinessNews, την περίοδο αυτή βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία σχεδιασμού και καταρτισμού του τελικού πλάνου του όλου project, το οποίο θα τεθεί στις αρχές Φεβρουαρίου ενώπιον του ΔΣ της εταιρείας για έγκριση. Το εν λόγω πλάνο θα περιλαμβάνει τόσο τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό για τα νέα καταστήματα που θα δημιουργηθούν όσο και το τελικό κόστος του έργου.

Διαβάστε ακόμα: Κ. Μαρκίδης: Η Κύπρος μπορεί να καταστεί συνδετικός κρίκος για Καζακστάν – ΕΕ  
 
Μετά τη έγκριση, τα έργα για την υλοποίηση του έργου θα προχωρήσουν εντός του 2020. Αν και η εταιρεία κρατά για την ώρα κλειστά τα χαρτιά της για το ακριβώς θα περιλαμβάνει η ανάπλαση, εντούτοις είναι γνωστό πως δεν αναμένεται επέκταση των εγκαταστάσεων του εμπορικού κέντρου αλλά αναδιαμόρφωση των υφιστάμενων χώρων.

Διαβάστε ακόμα: Altamira: 9 νέες κατοικίες από €144,000 (pics)
 
Σε αυτό το πλαίσιο, εκτιμάται ότι θα δούμε σμίκρυνση χώρων μεγάλων καταστημάτων που στεγάζονται στο The Mall of Engomi, έτσι ώστε να δημιουργηθούν νέοι, επιπλέον χώροι. Στόχος της εταιρείας η αναβάθμιση του εν λόγω εμπορικού, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες της περιοχής.

Διαβάστε ακόμα: Ορόσημο η ανανέωση του Κυπριακού Ναυτιλιακού Φορολογικού Συστήματος
 
Η κατακόρυφη αύξηση του αριθμού των φοιτητών στην περιοχή τα τελευταία χρόνια δημιούργησε ένα καινούριο target group, στο οποίο δεν αποκλείεται να στοχεύσει η εταιρεία. Παράλληλα, η αύξηση του αριθμού των καταστημάτων, θα δώσει μεγαλύτερη ποικιλία στο κοινό που επισκέπτεται το εν λόγω εμπορικό, ενώ θα αυξήσει περαιτέρω και την επισκεψιμότητα.

Διαβάστε ακόμα: Ανάβει μηχανές η οικοδομική βιομηχανία
 
Όπως είχε εξάλλου δηλώσει παλαιότερα ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Julian Smith, στόχος είναι η επέκταση του retail mix, ώστε να είναι σχετικό με τον τοπικό πληθυσμό της περιοχής. Το «λιφτινγκ» στο εμπορικό κέντρο της Έγκωμης θα επαναπροσδιορίσει την πρόταση της εταιρείας προς τον καταναλωτή, με στόχο να το διαφοροποιήσει από άλλα εμπορικά κέντρα στη Λευκωσία.
 
Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσιεύει η εταιρεία στο ΧΑΚ, ο τζίρος του The Mall of Engomi για το 2018 ανήλθε σε €3,3 εκατ.

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία