H Hoegaarden έφερε πράσινο στην πόλη και διάκριση στην Κύπρο!

Μερικούς μήνες πριν, μέσα στο ζεστό καλοκαίρι της Κύπρου, η naturally different βέλγικη σιταρένια μπύρα Hoegaarden, μας είπε… Bring Nature In! Θέλοντας να φέρει τη φύση στην πόλη, η Hoegaarden χάρισε σε 3 τυχερούς την ευκαιρία να κάνουν δωρεάν το μπαλκόνι τους ακόμα πιο πράσινο με τη βοήθεια ενός landscape artist! Η ενέργεια αυτή δεν είχε μόνο τεράστια απήχηση στο κυπριακό κοινό, αλλά πρόσφατα διακρίθηκε και ως The Best Practice International Activation Hoegaarden 2019. 

Για να λάβει κανείς μέρος στον διαγωνισμό, το μόνο που έπρεπε να κάνει ήταν, εφόσον ήταν κάτοικος μίας από τις τρεις πόλεις της Κύπρου και ιδιοκτήτης μπαλκονιού, να μπει στο site www.bringnatureincy.com, να συμπληρώσει τα στοιχεία του και να μπει στην κλήρωση για να κερδίσει ένα από τα τρία green make-overs! Ο διαγωνισμός ολοκληρώθηκε στις 6 Ιουνίου και τα τρία make-overs τραβήχτηκαν σε βίντεο και προβλήθηκαν σε ένα ειδικό party-event με τίτλο “The Gaarden is open” όπου η Hoegaarden έρεε άφθονη!
 

Η σκληρή δουλειά που έγινε σε συνεργασία της επίσημης εταιρίας διανομής Hoegaarden στην Κύπρο, Senaga Trading Ltd με το διαφημιστικό γραφείο Gnomi Integrated Communications, απέδωσε καρπούς όχι μόνο στα πολύ καλά αποτελέσματα που έφερε για το brand, όχι μόνο στην απίστευτη απήχηση που είχε στον κόσμο, αλλά και στη διάκριση που κατάφερε να φέρει στην Κύπρο! Η ενέργεια που ανακηρύχθηκε The Best Practice International Activation Hoegaarden 2019 έβαλε πλέον την Κύπρο στο Global brand plan για το 2020, σαν το παράδειγμα που πρέπει να ακολουθήσουν οι άλλες 85 «Hoegaarden» χώρες.

Απόδειξη του ότι η δημιουργικότητα και η τόλμη αμείβονται όταν εφαρμόζονται σωστά, η πράσινη ενέργεια της Hoegaarden γέμισε το καλοκαίρι μας δροσιά, «εμβολίασε» την πόλη με πράσινο, μας χάρισε απόλαυση και… μας έκανε να περιμένουμε τις επόμενες επιτυχίες!

Δειτε Επισης

Φέτος το Πάσχα οι προσφορές είναι επικές-Smartphones με €0 αρχικά και €200 έκπτωση
Υπουργείο Εμπορίου: Εφαρμόζονται κανονισμοί για έλεγχο της μεσιτείας όπλων
Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών