Fashion Retail: Το ΙΝ Business διεισδύει στην αγορά της μόδας
08:07 - 03 Αυγούστου 2019
Διαβάστε στο νέο τεύχος του περιοδικού IN Business που κυκλοφορεί την Κυριακή 4 Αυγούστου.
• Fashion Retail
Το ΙΝ Business διεισδύει στην αγορά της μόδας, συναντά βασικούς πρωταγωνιστές της, κάνει την έρευνά του στους κύριους πυλώνες της, καταγράφει πραγματικότητες, τάσεις και προβλέψεις. Γενικό συμπέρασμα; Ο τομέας αποδεικνύεται ικανότερος από ποτέ να μετατρέψει την παντός είδους πρόκληση σε προϊόν αναβάθμισης τοποθετημένο στη σύγχρονη βιτρίνα του σημερινού δυναμικού επιχειρείν.
Διαβάστε ακόμα: Ελβίνα Μοντάνιου: Επιβεβλημένη η δια βίου μάθηση
Διαβάστε ακόμα: Anna Homenko: Ραγδαία ανάπτυξη της Fiduciana Trust σε μία δεκαετία
Διαβάστε ακόμα: Η πιο γλυκιά άφιξη έρχεται στο Mall of Cyprus
• The brightest capital of Europe
Η Λευκωσία επαναπροσδιορίζει την ταυτότητά της με σκοπό να καταστεί ένα ελκυστικός προορισμός για επενδύσεις, τουρισμό, έρευνα, σπουδές και καριέρα. Μότο της: The brightest capital of Europe. Στο πλαίσιο αυτό προχωρά με τη δημιουργία υποδομών και την υιοθέτηση πολιτικών, σύμφωνα με την πρόεδρο της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Λευκωσίας (ΕΤΑΠ) Έλενα Τάνου και τον vice president (VP) of marketing του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, Ανδρέα Κίτσιο.
• Η ναυτιλία σε βαθιά νερά
Έρχονται μεγάλες προκλήσεις και σημαντικές αλλαγές στην παγκόσμια ναυτιλία μέσα στα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με τον director της FML ship Management, Sunil Kapoor. Η εταιρεία του, λέει, η οποία ασχολείται, κυρίως, με τη διαχείριση πλοίων, εφαρμόζει στρατηγική η οποία της επιτρέπει να προσαρμόζεται στις νέες απαιτήσεις, διατηρώντας την ανταγωνιστικότητά της. Την ίδια στιγμή βρίσκει το περιβάλλον της Κύπρου ευνοϊκό για τον τομέα, επισημαίνοντας ταυτόχρονα και σημεία που χρήζουν βελτίωσης.
• Κι άλλες πτήσεις από Κύπρο
Συνέντευξη του chief commercial officer της αεροπορικής εταιρείας Ryanair, David O’Brien. Αναφέρεται στον στόχο για αύξηση του αριθμού των πτήσεων στη χώρα μας κατά 30% μέχρι τα τέλη Μαρτίου του 2020, για τις προκλήσεις του τομέα, τις αλλαγές που αναμένονται, αλλά και στο πώς διαμορφώνονται οι απαιτήσεις του σύγχρονου ταξιδιώτη.
• Sweet talk
Μια σειρά από γλυκιές συνταγές συνθέτουν την επιχειρηματική τους ιστορία, από τότε που η I.D Cipro Mediterranean απέκτησε τα Debbie’s Cookies. Η Ειρένα Αρετή Δαμιανού, managing director και η αδελφή της Νάταλη Δαμιανού, creative director, δίνουν όλη τη γεύση των επαγγελματικών τους πλάνων, αναδεύοντας στόχους, όραμα και προοπτικές.
• SPECIAL EDITION:
Car Rental and Leasing
IN Business. Και σε digital έκδοση.