Έλενα Αντωνίου: Μια μικρή "business owner"
07:37 - 30 Ιουλίου 2019
Η εμπειρία των τελευταίων 25 χρόνων στον συγκεκριμένο χώρο, κατά τα οποία απασχολήθηκε σε γνωστά high street brands, δίδαξε στην Έλενα Αντωνίου ότι ο ρόλος της store manager πηγάζει και καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από το ίδιο το brand και τις ανάγκες του.
Μια μικρή business owner
Έξι χρόνια συνδέεται επαγγελματικά με το brand Intimissimi και το κατάστημα της λεωφόρου Μακαρίου στη Λευκωσία. «Νιώθω σαν μια μικρή business owner μιας κι έχω την πλήρη ευθύνη του μαγαζιού», δηλώνει. Αρμοδιότητά της είναι η επίτευξη των εταιρικών στόχων, η ομαλή λειτουργία του καταστήματος, η οργάνωση και η εκπαίδευση του προσωπικού, η επιμέλεια του merchandising και η διασφάλιση της ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών.
Διαβάστε ακόμα: Ελκυστικές οι φετινές τιμές για εσωτερικό τουρισμό
Διαβάστε ακόμα: Poseidon: Ένας νέος οικιστικός πύργος στη Λεμεσό
Διαβάστε ακόμα: Νέο τετράστερο ξενοδοχείο στην Αγία Νάπα
Η μέρα της στη δουλειά
Πρώτο της μέλημα, κατά την άφιξή της στο κατάστημα, είναι η αξιολόγηση των στόχων της μέρας και η ενημέρωση της ομάδας. Σε περίπτωση αλλαγής στο πρόγραμμα, λόγω για παράδειγμα ασθένειας κάποιου, πρέπει να ληφθούν τα ανάλογα μέτρα, ώστε όλα να κυλήσουν ομαλά. Το δικό της πρόγραμμα περιλαμβάνει παραλαβές νέου εμπορεύματος, τοποθέτηση και προώθηση των νέων συλλογών, στήσιμο βιτρίνας, προετοιμασία για κάποια ειδική ενέργεια, εξυπηρέτηση πελατών στο κατάστημα ή τηλεφωνικώς, καθώς και καταστημάτων του brand σε άλλες επαρχίες, εκπαίδευση προσωπικού για εξυπηρέτηση, ασφάλεια και υγεία, αλλά και για την προστασία προσωπικών δεδομένων των πελατών.
Το ατού της store manager
Μια store manager είναι αποτελεσματική όταν καταφέρει να κτίσει δυνατή ομάδα, που είναι η δύναμή της, σύμφωνα με την κ. Αντωνίου. Ευθύνη της είναι να εντοπίζει έγκαιρα τα πιθανά κενά και να βρίσκει τον τρόπο να στηρίζει τους ανθρώπους της, ώστε να λειτουργούν αποτελεσματικά ακόμα και κατά την απουσία της: «Αυτό για μένα είναι το πραγματικό επίτευγμα», παραδέχεται, προσθέτοντας ότι ο τομέας της εξυπηρέτησης απαιτεί άτομα κοινωνικά, ευγενικά και καλοπροαίρετα.
Οι δύσκολοι πελάτες
Η διαχείριση δύσκολων πελατών δεν είναι, όπως λέει, ό,τι πιο ευχάριστο. Είναι, όμως, μια από τις προκλήσεις του ρόλου της, την οποία αντιμετωπίζει με ευγένεια και υπομονή.
Η αλλαγή πορείας
Η μεγαλύτερη πρόκληση για την ίδια ήρθε έξι χρόνια πριν, όταν μετά από μια 16 ετών πορεία στο brand Mango ανέλαβε τη θέση που έχει σήμερα στο Intimissimi. Επίτευγμα θεωρεί το γεγονός ότι έμαθε τις συλλογές και τη διαδικασία λειτουργίας του καταστήματος, το brand strategy και το πελατολόγιο, σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Intimissimi
Το brand λανσαρίστηκε το 1996 από τον Όμιλο Calzedonia και επίκεντρο του είναι η αγορά των εσωρούχων, όπου δραστηριοποιείται με τις πέντε κύριες συλλογές: Lingerie, Basic, Knitwear, Easywear και Menswear. Διαθέτει 1.000 καταστήματα σε 26 χώρες, ενώ στην Κύπρο λειτουργούν 10 από τον Όμιλο Mallouppas & Papacostas.
NUMBERS AND FIGURES
Kωδικοί προϊόντων:
2.000 μέχρι 3.000, ανάλογα με τη σεζόν
Προσωπικό:
4 άτομα στο κατάστημα της Μακαρίου στη Λευκωσία και 50 παγκύπρια
Πελάτες:
Μέχρι κι 100 ημερησίως
Η συνέντευξη δημοσιεύθηκε στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού IN Business