Lidl Cyprus: «Τα social media είναι δίαυλος επικοινωνίας με τους πελάτες»

Σε ένα #lidlbrunch προσκάλεσε συνεργάτες και social media influencers η Lidl Κύπρου, το Σάββατο, 25 Μαΐου στον χώρο της Lild Food Academy στη Λευκωσία.

Το παρών τους έδωσαν instagramers, influencers, φωτογράφοι, food stylists και food bloggers, καθώς και στελέχη εταιρειών digital, συνεργάτες και εκπρόσωποι των ΜΜΕ. 

Διαβάστε ακόμα: Ο χάρτης των ξενοδοχείων της Κύπρου

Διαβάστε ακόμα: Αμβροτυπία: Αιώνια έργα στο γυαλί

Σύνθημα της εκδήλωσης ήταν το ‘’a Lidl bit of Brunch, never hurt anyone’’ και αφορούσε την τέχνη του καλού φαγητού και της σωστής του παρουσίασης. Τον ρόλος της οικοδέσποινας ανέλαβε η Ελένη Σαββίδου, υπεύθυνη του τμήματος Social Media. «Θέλουμε να σας εντυπωσιάσουμε, δήλωσε, να κερδίσουμε την προσοχή και την αγάπη σας και με αυτό τον τρόπο να αναδείξουμε τα επίπεδα της δουλειάς που αναζητεί η Lidl Κύπρου», ανέφερε κατά την ομιλία της. 
 


Κάλεσε επίσης το κοινό να βγάλει φωτογραφίες στο ειδικά διαμορφωμένο σετ και να τις ανεβάσει με το hashtag #lidlbrunch στα social media. Όλα τα posts που έγιναν σε πραγματικό χρόνο, προβάλλονταν σε γιγαντοοθόνη LED που βρισκόταν στον χώρο. Οι καλεσμένοι απόλαυσαν, από τους σταθμούς της κουζίνας που δούλευαν εντατικά, ζεστές κρέπες και βάφλες, αυγά και ομελέτες, φρέσκους χυμούς και smoothieς. 

Στην εκδήλωση βρέθηκε επίσης ο Έλληνας σεφ, food blogger και food editor, Δημήτρης Κοπαράνης, από την Ελλάδα, που παρουσίασε πιάτα με ιδιαίτερο συμβολισμό και ευφάνταστες συνταγές κατασκευής.
 


Ελένη Σαββίδου, Υπεύθυνη τμήματος  Social Μedia και Influencer Marketing της Lidl Cyprus και της Lidl Hellas

«Τα social media είναι ένας πολύ δυναμικά αναπτυσσόμενος χώρος» 

Πόσο έχει αλλάξει ο κόσμος των social media και πως έχει διαμορφωθεί η σχέση των brands με τα κοινωνικά δίκτυα μέσα στα χρόνια; 
Τα social media είναι ένας πολύ δυναμικά αναπτυσσόμενος χώρος και αυτή είναι και η γοητεία του. Δεν ξέρουμε που οδεύει ακριβώς, κάθε φορά έρχεται και κάτι νέο. Ακολουθούμε την διαδικασία learning by doing, που μας αρέσει πολύ. Αυτό σημαίνει πως η Lidl Cyprus δεν αντιλαμβάνεται τα social media ως ένα ακόμη κανάλι επικοινωνίας ή διαφήμισης, αλλά ως ένα δίαυλο επικοινωνίας με τους πελάτες μας. Αναρτούμε σαφώς περιεχόμενο, μιλάμε για τον εαυτό μας, αλλά αυτό που λατρεύουμε είναι να βλέπουμε τους πελάτες και τους συνεργάτες μας να μιλάνε για εμάς, παράγοντας το δικό τους περιεχόμενο για να πουν τι είναι για αυτούς η Lidl Cyprus.  

Πόσο σημαντικοί είναι οι social media influencers για μια εταιρεία; 
Οι influencers είναι ένα επίσης καινούργιο κομμάτι. Ενώ αρκετό καιρό ολόκληρη η αγορά δεν μπορούσε να αντιληφθεί τη δυναμική τους, η Lidl Cyprus, ήταν από τις πρώτες εταιρείες που εμπιστεύθηκε Κύπριους influencers, με στόχο την παραγωγή περιεχομένου και πλέον προχωρώντας σε μια στρατηγικά δομημένη επικοινωνία μαζί τους, καταφέραμε ένα έχουμε μαζί μας συνεργάτες για χρόνια αλλά και νέους συνεργάτες. Επομένως σε κάθε μας επικοινωνία τους αντιλαμβανόμαστε σαν ένα αναπόσπαστο κομμάτι της δουλειάς μας και δεν θα μπορούσαν να υπάρχουν social media για τη Lidl χωρίς τους συνεργάτες της, που είναι οι influencers. 

Τι λένε οι έρευνες για τη δυναμική των social media; 
Μελετούμε κάθε πτυχή των κοινωνικών δικτύων και μας ενδιαφέρει κάθε τι που κάνουμε να είναι σωστά προσχεδιασμένο και βασισμένο στη στρατηγική μας. Αυτό σημαίνει για εμάς ότι παρακολουθούμε τα αποτελέσματα όλων μας των καναλιών. Προβαίνουμε σε αναλύσεις που μας δείχνουν τη δυναμική κάθε influencer, σε τι κοινό μιλάει, ποιες ηλικίες, ποιο είναι το περιεχόμενό του. Δεν θέλουμε να δίνουμε έτοιμο περιεχόμενο στους influencers. Θέλουμε να τους συστήνουμε το brand μας, να τους καλωσορίζουμε στην οικογένειά μας και ακολούθως να τους αφήνουμε να μιλάνε αυτοί για εμάς. 

Ποιο κανάλι έχει την μεγαλύτερη δυναμική; Facebook ή Instagram; 
Παρακολουθούμε τα παγκόσμια trends, που δείχνουν πως το Facebook είναι κυρίαρχο, έχει γιγαντωθεί η βάση και όλες οι εταιρείες οφείλουν να έχουν παρουσία στο Facebook. Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρακολουθούμε πως οι σελίδες των εταιρειών στο Instagram ανεβαίνουν. Μια εταιρεία μιλά στο κοινό της μέσω του Facebook και μέσω του Instagram προσπαθεί να εμπνεύσει το κοινό της. Είναι γεγονός πως το Instagram αναπτύσσεται πάρα πολύ, για αυτό και εμείς επικεντρώνουμε εκεί αποκλειστικά το influencer μάρκετινγκ. 

Χρησιμοποιεί ο καταναλωτής τα social media της Lidl για να επικοινωνήσει μαζί της;
Ο κόσμος με την ευκολία που του προσφέρει το διαδίκτυο και τα smartphones, δεν διστάζει να απαντήσει σε ένα story, να γράψει μια απορία κάτω από ένα post ή να στείλει μήνυμα για να ρωτήσει ότι χρειάζεται. Ο κόσμος αναζητά την επικοινωνία με τα brands, και εμείς στοχεύουμε στο να έχουμε ανοικτούς όλους τους διαύλους επικοινωνίας μαζί του, για να μπορεί να μας βρίσκει ανά πάσα στιγμή, σε οποιοδήποτε μέσο.
 

 

 

 

Δειτε Επισης

Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων