Powered by

Η Mindhaus πίσω από το rebranding του πρώην Hilton Cyprus

Η Mindhaus, εταιρία στρατηγικής τουριστικού marketing και μέλος της V+O Greece, ανέλαβε το στρατηγικό σχεδιασμό και την εκτελεστική διαχείριση του rebranding του πρώην Hilton Cyprus, του εμβληματικού ξενοδοχείου στην πρωτεύουσα της Κύπρου με δυναμικότητα 300 κλινών, σε The Landmark Nicosia
 
Η Mindhaus ανέλαβε, με ένα ιδιαίτερα απαιτητικό χρονοδιάγραμμα, το σύνθετο project που αφορά στο rebranding της ξενοδοχειακής μονάδας (έρευνα διεθνών τάσεων στο hotel branding, στρατηγική ταυτότητας, σχεδιασμός νέου ονόματος, λογοτύπου, εικαστικής ταυτότητας & επικοινωνιακών υλικών), καθώς και στο σχεδιασμό στρατηγικής μάρκετινγκ και επικοινωνίας για την τοποθέτησή του στην τουριστική αγορά. Παράλληλα, η Mindhaus υλοποιεί πλάνο Media Relations με στόχο την ευρύτερη προβολή του The Landmark Nicosia στην Κύπρο.
 
Το πολυεπίπεδο έργο αφορά στην επανατοποθέτηση του εμβληματικού Hilton Cyprus ως The Landmark Nicosia, κατόπιν της εξαγοράς του από την Εθνική Πανγαία και την Invel Real Estate Partners. Το ιστορικό ξενοδοχείο ήδη λειτουργεί με την νέα του ονομασία από την 1η Ιουνίου 2019, συνεχίζοντας να αποτελεί σημείο αναφοράς για φιλοξενία υψηλών προδιαγραφών στην πόλη της Λευκωσίας.

Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας, ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, Γενικός Διευθυντής της Mindhaus, δήλωσε: «Η συνεργασία με δύο από τους πιο ισχυρούς επενδυτές στο χώρο του real estate και της φιλοξενίας για ένα μείζονος σημασίας ακίνητο αποτελεί, για εμάς στη Mindhaus, απόδειξη εμπιστοσύνης για την εμπειρία και  την τεχνογνωσία που φέρουμε ως στρατηγικοί σύμβουλοι marketing στον τουριστικό κλάδο. Αναλάβαμε την πρόκληση με μοναδικό στόχο να εξυπηρετηθεί απόλυτα το επιχειρηματικό πλάνο των επενδυτών και η εύρυθμη λειτουργία ενός ιστορικού ξενοδοχείου και το αποτέλεσμα μας κάνει να νιώθουμε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι".
O κος Αριστοτέλης Καρυτινός, Διευθύνων της Πανγαία, δήλωσε: «Η Mindhaus ανέλαβε ένα πολύ δύσκολο έργο, λόγω κυρίως των χρονικών του περιορισμών, και κατάφερε να το φέρει σε πέρας με τον καλύτερο τρόπο. Την ευχαριστούμε για τη δέσμευση και τη δημιουργικότητα που επέδειξαν και για τα πολύ ποιοτικά αποτελέσματα της δουλειάς τους
 

 

 

Δειτε Επισης

Goody’s Burger House: Έρχονται στη Λευκωσία-Ετοιμάζουν άνοιγμα στο Mall of Cyprus
Θ. Μιχαηλίδης: Χαμηλότερες του περσινού καλοκαιριού οι πληρότητες, αλλά αυτό μπορεί να ανατραπεί
Επαφές Κώστα Κουμή με αεροπορικές και τουριστικούς φορείς στο Ντουμπάι
Μειωμένη κατά περίπου 50% η κίνηση στα κέντρα αναψυχής το Πάσχα
Minthis Resort: Πασχαλινή πολυτέλεια σε έναν παράδεισο εκλεπτυσμένης απόλαυσης
Κώστας Κουμής: Επιβεβαιώνεται η μεγάλη συνεισφορά του αθλητικού τουρισμού στην τουριστική οικονομία
Στο 50% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία το Πάσχα-Ετοιμάζονται για δύσκολη χρονιά οι ξενοδόχοι
WIZZ Experiences: Νέα πρόσθετη υπηρεσία για τους επιβάτες της Wizz Air
Στα €1,4 δισ. οι δαπάνες για ταξίδια Κυπρίων στο εξωτερικό το 2022
Ψηφίζουν εξωτερικό για τις πασχαλινές διακοπές τους οι Κύπριοι-Για 48ωρα οι κρατήσεις στο εσωτερικό