Powered by

Η νέα ταυτότητα της Λευκωσίας

Σε μία λαμπρή τελετή με εκλεκτούς προσκεκλημένους, η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Λευκωσίας παρουσίασε το νέο λογότυπο και την ανανεωμένη ταυτότητα της Λευκωσίας.

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στις 4 Ιουνίου στο Cine Studio του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, παρουσία του Υφυπουργού Τουρισμού, κ. Σάββα Περδίου, υψηλά ιστάμενων κυβερνητικών και κρατικών αξιωματούχων, επιχειρηματικών στελεχών και εκπροσώπων ΜΜΕ.
 
Με μότο “The brightest capital of Europe” (Η φωτεινότερη πρωτεύουσα της Ευρώπης), η νέα ταυτότητα της πόλης συγκεράζει όλα τα στοιχεία που την καθιστούν διαφορετική και ξεχωριστή για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της.
 

 
Η νέα ταυτότητα δημιουργήθηκε από το Τμήμα Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, το οποίο ανέλαβε την έρευνα, τον σχεδιασμό και την κατάρτιση της σχετικής στρατηγικής, από το 2018. Σημαντική συμβολή στην όλη προσπάθεια είχε και η εταιρεία A.G.Mesarites Brandbuilders, δια του Διευθύνοντος Συμβούλου της, κ. Ανδρέα Μεσαρίτη, ο οποίος υπήρξε από τους πρώτους υποστηρικτές του έργου. 

 
 

 
Χαιρετίζοντας την εκδήλωση, ο Υφυπουργός Τουρισμού, κ. Σάββας Περδίος, συνεχάρη τους συντελεστές της πρωτοβουλίας και σημείωσε «Το προφίλ του σύγχρονου τουρίστα απαιτεί πλέον τον εκσυγχρονισμό του προϊόντος. Είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος που μέσα από την νέα ταυτότητα αναδεικνύεται ο πολιτισμός, η ιστορία, η γαστρονομία, οι πολλαπλές εκπαιδευτικές επιλογές που προσφέρει η πρωτεύουσα στον επισκέπτη, τόσο τον ντόπιο όσο και τον ξένο. Η ταυτότητα αυτή αντικατοπτρίζει όχι μόνο το φως του ήλιου, αλλά και τις φωτεινές και μοναδικές εμπειρίες που μπορεί ο επισκέπτης να ζήσει στη Λευκωσία και τα φωτεινά μυαλά που σπουδάζουν σ` αυτή την πόλη».
 

 
Με τη σειρά της, η κ. Έλενα Τάνου, Πρόεδρος της ΕΤΑΠ Λευκωσίας, ευχαρίστησε θερμά το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας για την αφιλοκερδή προσφορά της τεχνογνωσίας του για την αλλαγή της ταυτότητας της πρωτεύουσας και αναφέρθηκε στην επιτακτική ανάγκη που υπήρχε για τη δημιουργία μίας νέας εικόνας για τη Λευκωσία. Μίας εικόνας, η οποία θα μπορεί να μεταφέρει όλα αυτά τα οποία χαρακτηρίζουν την πρωτεύουσα – την ιστορία, τον πολιτισμό, τις εκπαιδευτικές αξίες, το ανεπτυγμένο πανεπιστημιακό σύστημα, τον επαγγελματικό αθλητισμό, τις ανεπτυγμένες ιατρικές υπηρεσίες, όπως ανέφερε. Τόνισε, επιπλέον, ότι μακροπρόθεσμος στόχος της νέας ταυτότητας είναι η προσέλκυση ποιοτικού και θεματικού τουρισμού, η προσέλκυση ξένων επενδύσεων και εταιρειών που ενδιαφέρονται για μεταφορά της έδρας τους, η αύξηση του ξένου φοιτητικού πληθυσμού, ο επαναπατρισμός Κυπρίων του εξωτερικού, η θετική επίδραση στην αστική ανάπτυξη αλλά και η ενίσχυση του ηθικού και της αίσθησης περηφάνειας ανάμεσα στους Κύπριους και η επιμόρφωσή τους σε ό,τι αφορά την ιστορία της πρωτεύουσας.
 

 
Εκ μέρους του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, ο Πρόεδρος του Συμβουλίου, Καθηγητής Νίκος Καρτακούλλης, δήλωσε: «Ως ακαδημαϊκό ίδρυμα της Λευκωσίας, αντιλαμβανόμαστε την τεράστια σημασία του ρόλου που διαδραματίζουμε ως προς την βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων της πρωτεύουσας και την ανάπτυξη της πόλης γενικότερα. Η απόφασή μας να στηρίξουμε την προσπάθεια αυτή είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ανάγκη που εντοπίσαμε για αλλαγή στην ταυτότητα της πόλης, αναγνωρίζοντας ότι η αλλαγή αυτή μπορεί να καταστεί μοχλός ανάπτυξης για την περιοχή. Θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε παρόμοιες προσπάθειες για το καλό όχι μόνο της Λευκωσίας, αλλά και του τόπου ευρύτερα».
 

 
Τα στοιχεία του λογοτύπου και της νέας ταυτότητας της Λευκωσίας αποτελούν ένα κράμα από αναγνωρίσιμα σύμβολα που σχετίζονται με την πρωτεύουσα, όπως είναι τα ενετικά της τείχη και οι χαρακτηριστικές πύλες τους, καθώς και οι αντιπροσωπευτικές μπλε πόρτες που κοσμούν τα στενά της παλιάς πόλης. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Ανδρέας Κίτσιος, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Λευκωσίας κατά την παρουσίαση του νέου λογοτύπου, οι πόρτες συμβολίζουν τη φιλοξενία, ενώ είναι ένα μέσο ανακάλυψης. «Η επιλογή μιας πόρτας/πύλης ως το βασικό στοιχείο του νέου λογότυπου της Λευκωσίας, συνδυάζει ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα σύμβολα της πρωτεύουσας, ενώ ταυτόχρονα λειτουργεί και ως «n» αλλά και ως «λ» έτσι ώστε να εξυπηρετεί την αγγλική και την ελληνική εκδοχή του λογοτύπου», εξήγησε.
 
Για την υλοποίηση της στρατηγικής προώθησης της νέας ταυτότητας της Λευκωσίας έχει δημιουργηθεί η «Κοινοπραξία για τη Λευκωσία», στην οποία θα συμμετέχουν:
 
Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Λευκωσίας
Υφυπουργείο Τουρισμού
Διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες μάρκετινγκ, branding και δημοσίων σχέσεων
Εταιρείες λογισμικού και τεχνολογίας
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Εταιρίες παραγωγής οπτικοακουστικού υλικού
Διοργανωτές εκδηλώσεων
Τυπογραφεία και εκτυπωτικές εταιρείες
Μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί
 
Η ΕΤΑΠ καλεί όλους όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην κοινοπραξία, να επικοινωνήσουν στο nicosia@ncci.org.cy ή 22 889 600.

Δειτε Επισης

Minthis Resort: Πασχαλινή πολυτέλεια σε έναν παράδεισο εκλεπτυσμένης απόλαυσης
Κώστας Κουμής: Επιβεβαιώνεται η μεγάλη συνεισφορά του αθλητικού τουρισμού στην τουριστική οικονομία
Στο 50% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία το Πάσχα-Ετοιμάζονται για δύσκολη χρονιά οι ξενοδόχοι
WIZZ Experiences: Νέα πρόσθετη υπηρεσία για τους επιβάτες της Wizz Air
Στα €1,4 δισ. οι δαπάνες για ταξίδια Κυπρίων στο εξωτερικό το 2022
Ψηφίζουν εξωτερικό για τις πασχαλινές διακοπές τους οι Κύπριοι-Για 48ωρα οι κρατήσεις στο εσωτερικό
Ρεκόρ στις αφίξεις τουριστών κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο η Πορτογαλία
ΕΤΑΠ Λευκωσίας: Διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στο GreenHost Project
Απογειώθηκαν τα ταξίδια των Κυπρίων-Πού αποδίδεται η αύξηση και οι δημοφιλέστεροι προορισμοί
Λαμπερό reopening για το The Retail Village στο Nammos Limassol του Parklane Resort & Spa (pics)