Retail Awards: Βραβεύτηκαν οι Φυσικοί Ζωμοί Μιτσίδη

Βραβείο στα 6α “ΙΝ Βusiness Grocery Retail Awards” απέσπασαν οι Φυσικοί Ζωμοί Μιτσίδη της Μιτσίδης Δημόσια Εταιρεία. 

Τα βραβεία διοργανώθηκαν στο πλαίσιο του «16ου Συνεδρίου Λιανικού Εμπορίου», που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 16 Μαΐου στο ξενοδοχείο Hilton Park Λευκωσίας.

Όπως ανέφερε η Marketing Manager της Μιτσίδης Δημόσια Εταιρεία, Μαριέττα Μιτσίδου, αυτό που κάνει τους ζωμούς Μιτσίδη να ξεχωρίζουν είναι το γεγονός ότι είναι 100% φυσικό προϊόν, καθώς δεν περιέχει καθόλου χημικά, ενισχυτικά γεύσης, συντηρητικά ή χρωστικές.

«Ο ζωμός είναι το φυσικό εκχύλισμα που παρασκευάζεται μετά το βράσιμο κρέατος ή λαχανικών και οι έτοιμοι ζωμοί του εμπορίου έχουν επιπλέον αλάτι που λειτουργεί σαν φυσικό αντιοξειδωτικό και συντηρητικό και συνήθως προστίθενται άλλα υλικά, όπως ενισχυτικά γεύσης και χρωστικά», εξήγησε σχετικά η κ. Μιτσίδου.

Διαβάστε ακόμα: Νέο τεύχος GOLD: On The Right Track

Διαβάστε ακόμα: Logicom Cyprus Marathon: To δυναμικό τουριστικό προϊόν σε αριθμούς
 

Η παραγωγή των ζωμών γίνεται σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ακολουθήθηκαν συνταγές αποκλειστικά δικές της εταιρείας, μετά από αρκετές δοκιμές. Οι Φυσικοί Ζωμοί Μιτσίδη διανέμονται από το ιδιόκτητο δίκτυο διανομής της εταιρείας.

Στην γκάμα των ζωμών περιλαμβάνονται τρία είδη ζωμών σε κύβους, ζωμός κότας, ζωμός λαχανικών και ειδικός ζωμός για ζυμαρικά. Η γκάμα περιλαμβάνει επίσης ζωμό λαχανικών σε σκόνη, με εύκολη χρήση σε ζύμες ή σαν καρύκευμα.

Τα προϊόντα αυτά μπήκαν στην αγορά τον Οκτώβριο του 2018. Η προώθησή τους έγινε με διαφήμιση τηλεοπτική και με προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με διάφορους διαγωνισμούς και αναρτήσεις, καθώς και με έντονη στους χώρους πώλησης, με ειδικά σταντς στις υπεραγορές, αλλά και αρκετές προσφορές προς το καταναλωτικό κοινό.

Όπως εξήγησε η Marketing Manager της εταιρείας, οι ζωμοί Μιτσίδη απευθύνονται σε όλες τις νοικοκυρές που θέλουν να έχουν πάντα υγιεινό και νόστιμο φαγητό στο τραπέζι τους.

Δειτε Επισης

Βγαίνει η Ελληνική, ετοιμάζεται να μπει η Eurobank...Πρόθεση για παράλληλη εισαγωγή των μετοχών της στο ΧΑΚ
Το πρόγραμμα «Δεύτερο Σπίτι» της Κωτσόβολος σε συνεργασία με ΠΣΣΕ-Ο μεγάλος κοινωνικός αντίκτυπος
Το ανεξίτηλο στίγμα της προσφοράς του γιατρού και ανθρώπου Νίκου Ιωάννου-«Χειρουργούσα συνεχώς, χωρίς τελειωμό...»
Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ...Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό
Η φιλοσοφία του Palm Beach Resort...Η αρχιτεκτονική, ο εσωτερικός σχεδιασμός και ένα έργο που αλλάζει την Λάρνακα
Θάνος Μιχαηλίδης: Ανοίγει το καλοκαίρι του 2026 το Palm Beach Resort-Μεγάλη τιμή η συνεργασία με την Premium Access
Shaul Keinan: Συνήθως βλέπουμε αριθμούς και επενδυτική δυναμική, αλλά...Η πραγματική αξία του Palm Beach Resort
Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή: Τι ισχύει στις διαδικτυακές αγορές από Κίνα, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ
Το μιντιακό οικοσύστημα της Κύπρου σε νέα…συχνότητα-Οι ηγέτες του χώρου αποτυπώνουν ευκρινώς την εικόνα
Στα σκαριά μεικτή τηλεργασία στο δημόσιο-Επεκτείνεται και το ευέλικτο ωράριο εργασίας