Powered by

Θ. Μιχαηλίδης: Να δημιουργηθεί τουριστική στρατηγική

Να δημιουργηθεί Branding «Κύπρος» όπου θα αποτελέσει φάρος για όσους ασχολούνται με την Τουριστική Βιομηχανία του νησιού, ώστε να κινούνται όλοι προς ένα στόχο. Αυτό πρότεινε στο Business Leaders Summit 2019, Θάνος Μιχαηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Thanos Hotels & Resorts.

Για να επιτευχθεί αυτό θα πρέπει δημιουργηθεί μια επικοινωνιακή στρατηγική που θα στέλνει το μήνυμα για το τι εστί Κύπρος στις Ευρωπαϊκές αγορές. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να αυξηθεί  η τουριστική ροή στην Κύπρο αλλά και βελτιωθεί η ποιότητα των τουριστών που προσελκύουμε στο νησί. «Πρέπει να ξεφύγουμε από τα πλαίσια που σκεφτόμασταν μέχρι στιγμής στον Τουρισμό και δημιουργήσουμε αυθεντικές Κυπριακές εμπειρίες που ταυτόχρονα προσαράζονται  στις τάσεις τις αγοράς σήμερα.»
 

Σύμφωνα με τον Θάνο Μιχαηλίδη σε αυτή την προσπάθεια θα πρέπει να λάβει ηγετικό ρόλο το Υφυπουργείο Τουρισμού που πρέπει να δημιουργήσει την στρατηγική. Επίσης το Υφυπουργείο θα πρέπει να επενδύσει στην αεροπορική σύνδεση της Κύπρου σε συνεργασία με τον σύνδεσμο των Ξενοδόχων, τον ACTA κτλ.

Όσον αφορά την Τουριστική σεζόν του 2019 ο Διευθύνων Σύμβουλος, της Thanos Hotels & Resorts εκτιμά πως θα κινηθεί πιο χαμηλά σε σχέση με τις χρονιές του 2018, 2017. Η πτώση αυτή θα είναι κυρίως λόγω της αβεβαιότητα του Brexit, της μειωμένης ζήτησης από την Γερμανία μετά τις πτωχεύσεις διάφορων αεροπορικών αερογραμμών, αλλά και τις αστάθειας του ρωσικού νομίσματος.

Δειτε Επισης

Minthis Resort: Πασχαλινή πολυτέλεια σε έναν παράδεισο εκλεπτυσμένης απόλαυσης
Κώστας Κουμής: Επιβεβαιώνεται η μεγάλη συνεισφορά του αθλητικού τουρισμού στην τουριστική οικονομία
Στο 50% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία το Πάσχα-Ετοιμάζονται για δύσκολη χρονιά οι ξενοδόχοι
WIZZ Experiences: Νέα πρόσθετη υπηρεσία για τους επιβάτες της Wizz Air
Στα €1,4 δισ. οι δαπάνες για ταξίδια Κυπρίων στο εξωτερικό το 2022
Ψηφίζουν εξωτερικό για τις πασχαλινές διακοπές τους οι Κύπριοι-Για 48ωρα οι κρατήσεις στο εσωτερικό
Ρεκόρ στις αφίξεις τουριστών κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο η Πορτογαλία
ΕΤΑΠ Λευκωσίας: Διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στο GreenHost Project
Απογειώθηκαν τα ταξίδια των Κυπρίων-Πού αποδίδεται η αύξηση και οι δημοφιλέστεροι προορισμοί
Λαμπερό reopening για το The Retail Village στο Nammos Limassol του Parklane Resort & Spa (pics)