P. Olivier: Έτσι θα μοιάζει το ανανεωμένο The Mall of Cyprus

Εντός των αρχικών χρονοδιαγραμμάτων που είχαν τεθεί, δηλαδή περί τα τέλη Μαρτίου, αναμένεται να ολοκληρωθεί η 1η φάση της επέκτασης του The Mall of Cyprus. 
 
Σε συνέντευξη του στο InBusinessNews, o Pieter Olivier, Development Manager Cyprus της Atterbury Europe τονίζει ότι τα καταστήματα έχουν ήδη παραδοθεί στους αδειούχους ιδιοκτήτες τους, οι οποίοι προετοιμάζονται για το επικείμενο opening. Ο κ. Olivier αναφέρεται αναλυτικά στο τις προβλέπει η 1η τι η 2η φάση του έργου, προσθέτοντας πως στόχος είναι να μεγαλώσει η βάση των πελατών του εμπορικού κέντρου, όπως και να αμβλυνθεί ο αυξανόμενος ανταγωνισμός στην αγορά.

Διαβάστε ακόμα: Στο φως η έκθεση για την κατάρρευση του Συνεργατισμού

Διαβάστε ακόμα: «Ο πατριάρχης των προμηθευτών» Ζήνων Μαρκίδης αφυπηρετεί

Διαβάστε ακόμα: REMU: Ανεβάζει ρυθμούς με κέρδη €33 εκατ.

 
Σε ποια φάση βρίσκεται η επέκταση του The Mall of Cyprus; Κατά πόσον θα ολοκληρωθεί μέσα στα προβλεπόμενα χρονοδιαγράμματα;
Η ολοκλήρωση της κατασκευής βρίσκεται στα τελικά στάδια, και αυτή τη στιγμή γίνονται τα τελικά φινιρίσματα μέσα και γύρω από το κτίριο. Έχουμε παραδώσει όλα τα καταστήματα και τα κέντρα εστίασης στους αδειούχους ιδιοκτήτες τους, και η προετοιμασία των δικών τους χώρων βρίσκεται σε εξέλιξη. Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που επιβεβαιώνω ότι ολοκληρώνουμε την 1η φάση της επέκτασης του The Mall of Cyprus μέσα στο αρχικά προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα.
 
Τι περιλαμβάνει η επέκταση του The Mall of Cyprus;
Η επέκταση περιλαμβάνει την πρόσθεση επιπλέον 6.000 τ.μ. για καταστήματα και χώρους εστίασης, αλλά και επιπλέον 300 νέες θέσεις χώρους στάθμευσης που διαμοιράζονται σε συνολικά 4 επίπεδα.
 
Τι θα δούμε να δημιουργείται στους νέους χώρους, και πώς θα αναδιαμορφωθεί ο υφιστάμενος;
Στην 1η φάση έχουμε 15 νέα καταστήματα λιανικής που ανοίγουν τις πόρτες τους στο κοινό. Επιπρόσθετα, μεταφέρουμε τον υφιστάμενο χώρο εστίασης σε άλλη τοποθεσία, ενώ 6 νέα καφεστιατόρια προστίθενται στην ευρεία γκάμα επιλογών. Ένας από τους πιο σημαντικούς στόχους του έργου ήταν να δημιουργήσουμε ένα μοναδικό food court, ο οποίος θα μπορούσε να λειτουργήσει και ως ένας υπέροχος χώρος άνεσης και χαλάρωσης, πέρα από τη χρήση του ως χώρος για ένα γρήγορο γεύμα. Για τον λόγο αυτό, να περιμένετε ότι θα δείτε ένα πολύ βελτιωμένο χώρο εστίασης ιδανικό για όλες τις ώρες της μέρας. Στη 2η φάση, ο υφιστάμενος χώρος εστίασης θα μετατραπεί σε χώρο ψυχαγωγίας και λιανικής με νέα καταστήματα. 
 
 

 
Τι προκλήσεις αντιμετωπίσατε με την επέκταση του The Mall of Cyprus, και πώς τις φέρατε εις πέρας;
Το να κάνεις έργα υποδομής σε υπάρχοντα εμπορικά κέντρα που βρίσκονται σε λειτουργία, είναι πολύ πιο περίπλοκο από το να χτίζεις ένα εμπορικό κέντρο από την αρχή. Η ασφάλεια, η πρόσβαση, η εξυπηρέτηση και η άνεση, τόσο των πελατών όσο και των καταστηματαρχών, πρέπει να τυγχάνουν διαχείρισης με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και επιπλέον από τις φυσικές προκλήσεις ενός κατασκευαστικού έργου. Λαμβάνοντας υπόψη τις προκλήσεις που αναφέρετε, καθώς και την πολύπλοκη φύση του κατασκευαστικού έργου, είμαστε ευγνώμονες που έχουμε μια φανταστική ομάδα η οποία διαχειρίζεται το Mall, όπως επίσης και ένα ποιοτικό κατασκευαστή, αλλά και μια επαγγελματική ομάδα που διαχειρίζεται το κατασκευαστικό κομμάτι.

 

Πώς το The Mall of Cyprus σχεδιάζει να υπερισχύσει του υφιστάμενου ανταγωνισμού σε αυτή την κατηγορία;
Η απόφασή μας να επεκτείνουμε το The Mall of Cyprus δεν προέκυψε σε καμία περίπτωση ως αντίδραση προς τον ανταγωνισμό. Αντιθέτως, έγινε με γνώμονα τη μεγιστοποίηση της αξίας της επένδυσής μας σε σχέση με τη στρατηγική του Ομίλου Atterbury Europe. Για την επέκταση του The Mall of Cyprus, στοχεύσαμε ώστε να αξιοποιήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο τι προσφέρουμε στους πελάτες μας, χρησιμοποιώντας τις καλύτερες σχεδιαστικές πρακτικές, καθώς και την εμπειρία που έχουμε αποκτήσει τα τελευταία 20 χρόνια στην ανάπτυξη εμπορικών κέντρων. Για τον λόγο αυτό πιστεύουμε ότι με αυτή την επέκταση έχουμε στα χέρια μας όλα τα συστατικά σε ένα πακέτο με ιδανικό μέγεθος, όχι μόνο για να διατηρήσουμε, αλλά και για να μεγαλώσουμε τη βάση των πελατών μας, καθώς και να αμβλύνουμε τον αυξανόμενο ανταγωνισμό στην αγορά.

 

 
 
 

Δειτε Επισης

Απογειώθηκαν τα ταξίδια των Κυπρίων-Πού αποδίδεται η αύξηση και οι δημοφιλέστεροι προορισμοί
Δεν πείθει την Βουλή για φορολόγηση των υπερκερδών των τραπεζών το ΑΚΕΛ-«Προεκλογικό πυροτέχνημα»
Cyta: Κέρδισε έφεση κατά της ΕΠΑ για επιβολή διοικητικού προστίμου €663.000
Οι μεταρρυθμίσεις και οι επενδύσεις του Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας που αλλάζουν την Κύπρο
Χορηγοί, απονεμητές, παρευρισκόμενοι... Όλες οι δηλώσεις από τα 16α IN Business Awards (vid)
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη
Κύπρος Νικολαΐδης: Αυτό το βραβείο είναι σημαντικό για μένα, προέρχεται από την πατρίδα μου (vid)
Γιώργος Κοσιής & Σάββας Κοσιής: Επιβράβευση των κόπων και των προσπαθειών μας, δεν σταματάμε εδώ (vid)
Γιώργος Μούντης: Επιβεβαίωση της σκληρής δουλειάς των συναδέλφων και συνεργατών μας το IN Business Award (vid)
Grant Johnson: Το μέλλον του τουρισμού στην Κύπρο προμηνύεται λαμπρό (vid)