Digital Marketing: Οι τελευταίες τάσεις και οι προκλήσεις που δημιουργούνται

Τις τελευταίες τάσεις στον τομέα του Digital Marketing και των νέων τεχνικών αντιμετώπισης των προκλήσεων που φέρνει μαζί της η συνεχώς εξελισσόμενη τεχνολογία είχαν την ευκαιρία να ακούσουν οι παρευρισκόμενοι του 16ου Digital Marketing Forum. Το συνέδριο, το οποίο παρουσίασε η Webarts, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2019, στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. 
 

Ο επικεφαλής του συνεδρίου Ανδρέας Κίτσιος, κατά την ομιλία του αναφέρθηκε στην ραγδαία εξέλιξη και ανάπτυξη του digital marketing, στην δύναμη που έχουν αποκτήσει τα κοινωνικά δίκτυα τα τελευταία χρόνια καθώς και στο ρίσκο που δημιουργείται.


Το πώς παραμένουμε ανθρώπινοι σε ένα αυτοματοποιημένο κόσμο, παρουσίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Webarts, Παντελής Βλαδιμήρου. Η παρουσίαση του, ξεκίνησε με μια ιστορική αναδρομή των Facebook post.  Όπως ανέφερε το σπουδαίο μάρκετινγκ είναι αυτό που δεν θυμίζει μάρκετινγκ αφού το κοινό δεν αναζητά διαφημίσεις αλλά ένα καλό περιεχόμενο. Σήμερα όμως, τα πράγματα είναι διαφορετικά αφού τα εργαλεία και τα κανάλια μας δίνουν απίστευτες μεθόδους επικοινωνίας με το κοινό.
 
Το 16ο Digital Marketing Forum διοργάνωσε η IMH.

Δειτε Επισης

Η εικόνα του Τύπου στην Κύπρο-Οι εκδοτικές επιχειρήσεις, οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επαγγελματίες στον χώρο
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας