Π. Αντωνίου: Οι απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή και τα προγράμματα Loyalty and Rewards

Τις απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή και τη συμβολή των προγραμμάτων Loyalty and Rewards αναφέρει στην κάμερα του InBusinessNews η Πωλίνα Αντωνίου, Director, Advisory της PwC Κύπρου. 
 


«Οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε πολλές πληροφορίες τις οποίες επηρεάζουν τις αποφάσεις τους.»

Πλέον, οι αποφάσεις του καταναλωτή δεν επηρεάζονται μόνο από την τιμή αλλά και από τις εμπειρίες που θα αποκομίσει κατά την αγορά. Ταυτόχρονα ο σύγχρονος καταναλωτής είναι ευαισθητοποιημένος σε περιβαλλοντικά θέματα τα οποία επηρεάζουν τις αποφάσεις του κατά τις αγορές.

«Όλα αυτά οι εταιρείες πρέπει να τα λαμβάνουν υπόψιν όταν σχεδιάζουν τα προγράμματα Loyalty and Rewards»

Πρόσθεσε, ότι τα παραδοσιακά προγράμματα με την συλλογή βαθμών δεν μπορούν πλέον να ικανοποιήσουν τις σύγχρονες απαιτήσεις. «Θα πρέπει οι εταιρείες να υιοθετήσουν σύγχρονες προσεγγίσεις»

Δειτε Επισης

Finvasia: Επιχειρηματικότητα και ενδοεπιχειρηματικότητα
Waste Wisely Cyprus: Οι βραβευθέντες καλύτερης Αφίσας και Φωτογραφίας
CBN Young Dragon Awards: Έρχονται για να επιβραβεύσουν τους νεαρούς «δράκους» του επιχειρείν
Οι μεγαλομέτοχοι 35+ εισηγμένων εταιρειών
Η εικόνα του Τύπου στην Κύπρο-Οι εκδοτικές επιχειρήσεις, οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επαγγελματίες στον χώρο
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol