Ελληνική: Εξοικειώνει τους πελάτες της με τα ψηφιακά της κανάλια

Για πρώτη φορά κυπριακή τράπεζα αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να εκπαιδεύσει τους πελάτες της ώστε να κάνουν τις συναλλαγές τους εύκολα και οικονομικά στο Web Banking, στο Mobile App και στα ΑΤΜ.
 
Σε μια περίοδο που η φύση των τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών αλλάζει, λόγω του ψηφιακού μετασχηματισμού τους, οι τράπεζες καλούνται να αναλάβουν πρωτοβουλίες και να καθοδηγήσουν οι ίδιες τους πελάτες τους, κυρίως αυτούς που είναι λιγότερο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία. Στόχος είναι όλοι οι πελάτες να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα το συντομότερο δυνατό.
 
Χωρίς αμφιβολία ο ψηφιακός μετασχηματισμός της κοινωνίας έχει δημιουργήσει χάσμα ανάμεσα στους πολίτες που είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες, σε σχέση με πολίτες που δεν είχαν αυτή τη δυνατότητα, κυρίως πολίτες που ανήκουν σε μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες.
 
Τοποθετώντας στην κορυφή των προτεραιοτήτων της τη μείωση αυτού του χάσματος και την ψηφιακή επιμόρφωση των πελατών της η Ελληνική Τράπεζα προγραμματίζει μία σειρά από δράσεις. Στόχος είναι η εξοικείωση των πελατών με όλα τα ψηφιακά εργαλεία που διαθέτει για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή τους στο μέλλον.

Ήδη, πρόσφατα διοργανώθηκε το πρώτο εκπαιδευτικό απόγευμα σε καταστήματά της στη Λευκωσία και στη Λεμεσό. Όσοι πελάτες ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από το προσωπικό της Τράπεζας για τον τρόπο λειτουργίας και χρήσης του Web Banking, του Mobile App και των ΑΤΜ, ενώ ανάλογα εκπαιδευτικά απογεύματα προγραμματίζονται για όλες τις πόλεις.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που κυπριακή τράπεζα αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να εκπαιδεύσει τους πελάτες της γύρω από τα ψηφιακά κανάλια που προσφέρει. Σε δήλωσή της, η Διευθύντρια Τραπεζικών Εργασιών - Τομέας Ιδιωτών της Ελληνικής Τράπεζας, κα Κατίνα Σιακαλλή, ανάδειξε ότι η Ελληνική Τράπεζα διαθέτει πληθώρα ψηφιακών επιλογών για τη διεκπεραίωση των καθημερινών συναλλαγών των πελατών της. Όπως είπε, ζητούμενο είναι το σύνολο των πελατών της Τράπεζας να απολαμβάνει ταχύτερη και ευκολότερη εξυπηρέτηση.
 
 
«Η ψηφιοποίηση του τραπεζικού τομέα είναι μονόδρομος και για λόγους βιώσιμης ανάπτυξής του. Η μορφή των υπηρεσιών που θα προσφέρουν πλέον οι τράπεζες στους πελάτες τους διαφοροποιείται. Ως εκ τούτου, οι τραπεζικοί οργανισμοί ανά το παγκόσμιο πρέπει να εκπαιδεύσουμε τους πολίτες, για να είναι σε θέση να εξυπηρετούνται και ψηφιακά, απολαμβάνοντας όλα τα πλεονεκτήματα που απορρέουν από τη χρήση των νέων τεχνολογιών. Σε αυτό το πλαίσιο, αποφασίσαμε την πραγματοποίηση του πρώτου εκπαιδευτικού απογεύματος και ευελπιστούμε σε ακόμη μεγαλύτερη ανταπόκριση των πελατών μας στα εκπαιδευτικά απογεύματα που προγραμματίζουμε το επόμενο χρονικό διάστημα και στις υπόλοιπες πόλεις», τόνισε η κ. Σιακαλλή.
 

Δειτε Επισης

Κίνηση εντυπώσεων από ΑΚΕΛ με πρόταση νόμου για φορολόγηση των απροσδόκητων κερδών των τραπεζών
Εκνευρισμένοι με Νομική Υπηρεσία οι κουρεμένοι καταθέτες της Λαϊκής-«Πόση ικανοποίηση νιώθουν;»
Πρωτοποριακή επενδυτική επιλογή με το AstroBank Target Maturity Fund 2027
Νέα αύξηση τόσο στις καταθέσεις όσο και στα δάνεια τον Μάρτιο
Κεντρική Τράπεζα Κύπρου: Στο 11,42% το επιτόκιο αναφοράς
Και αυτό το Πάσχα η Alpha Bank στέκεται στο πλευρό των ευάλωτων συμπολιτών μας
Απορρίφθηκε νέα αγωγή για το κούρεμα- Ορθά έγινε απομείωση των καταθέσεων έκρινε το Δικαστήριο
Αντώνης Ρούβας: Ηγετικός χρηματοπιστωτικός οργανισμός με ισχυρή παρουσία και στον ασφαλιστικό τομέα η Ελληνική
Εισαγωγή νέων Γραμματίων του Δημοσίου ύψους €25 εκατ. στο ΧΑΚ
Μείωση μετοχικού κεφαλαίου της Τρ. Κύπρου λόγω προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών-Η ανακοίνωση του ΧΑΚ