Powered by

Foody: Τι αλλάζει με την εξαγορά από Delivery Hero

Με αφορμή την εξαγορά της Foody από την Delivery Hero, ο Αργύρης Αργυρού, founder και CEO της διαδικτυακής πλατφόρμας, εξηγεί τι αλλάζει στο μάνατζμεντ της εταιρείας και τι νέο να περιμένουμε από αυτή.

Πόσος καιρός χρειάστηκε για να ολοκληρωθεί η εξαγορά;
Ως ομάδα πάντα κοιτούσαμε το τι γίνεται στο εξωτερικό τόσο για να μαθαίνουμε από τον τρόπο δουλειάς τους όσο και για να χτίζουμε σχέσεις μαζί τους. Το ενδιαφέρον για εξαγορά από την Delivery Hero παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Δεκέμβριο του 2018 κι από τότε συζητούσαμε και συνεργαζόμασταν σε διάφορα θέματα. Αφού είδαν τον τρόπο που δουλεύουμε και τις προοπτικές που έχει το Foody, μας έκαναν την πρόταση για να ενταχθούμε στον όμιλο.

Πώς αλλάζει τώρα το μάνατζμεντ της εταιρείας;
Δεν αλλάζει κάτι στον τρόπο διοίκησης της Foody. Η Delivery Hero προτιμά να κτίζει πολύ δυνατές ομάδες σε κάθε χώρα και να τις εμπιστεύεται για τη λειτουργία της κάθε εταιρείας. Αυτό, φυσικά, γίνεται πάντα με τη βοήθεια και την υποστήριξη των άλλων αγορών, αλλά και του ομίλου συνολικά.

Τι νέο να περιμένουμε από τη Foody;
Με την είσοδό μας στο Delivery Hero Group, η ομάδα μας θα έχει πρόσβαση στην τεράστια εμπειρία του ομίλου, σε βάθος εξειδίκευση σε όλους τους τομείς και σε σύγχρονη τεχνολογία, που χρησιμοποιείται από διαφορετικές υπηρεσίες σε άλλες χώρες. Μπορείτε να φανταστείτε τη γνώση που έχει ένας οργανισμός που συμπεριλαμβάνει υπηρεσίες σαν και τη Foody σε 39 χώρες του κόσμου. Θα είμαστε σε θέση να παίρνουμε ιδέες και να αναπτύσσουμε εφαρμογές σε πολύ πιο γρήγορους ρυθμούς απ’ ό,τι μέχρι σήμερα. Πραγματικά πιστεύουμε ότι έχουμε πολλά να πάρουμε από αυτή τη νέα εμπειρία και να είστε σίγουροι ότι τα καλύτερα έρχονται.

Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό IN Business τεύχος Οκτωβρίου

Δειτε Επισης

Minthis Resort: Πασχαλινή πολυτέλεια σε έναν παράδεισο εκλεπτυσμένης απόλαυσης
Κώστας Κουμής: Επιβεβαιώνεται η μεγάλη συνεισφορά του αθλητικού τουρισμού στην τουριστική οικονομία
Στο 50% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία το Πάσχα-Ετοιμάζονται για δύσκολη χρονιά οι ξενοδόχοι
WIZZ Experiences: Νέα πρόσθετη υπηρεσία για τους επιβάτες της Wizz Air
Στα €1,4 δισ. οι δαπάνες για ταξίδια Κυπρίων στο εξωτερικό το 2022
Ψηφίζουν εξωτερικό για τις πασχαλινές διακοπές τους οι Κύπριοι-Για 48ωρα οι κρατήσεις στο εσωτερικό
Ρεκόρ στις αφίξεις τουριστών κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο η Πορτογαλία
ΕΤΑΠ Λευκωσίας: Διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στο GreenHost Project
Απογειώθηκαν τα ταξίδια των Κυπρίων-Πού αποδίδεται η αύξηση και οι δημοφιλέστεροι προορισμοί
Λαμπερό reopening για το The Retail Village στο Nammos Limassol του Parklane Resort & Spa (pics)