Ν.Σ. ΚΟΥΤΣΟΚΟΥΜΝΗΣ ΛΤΔ

H εταιρεία ιδρύθηκε το 1952 και αποτελεί οικογενειακή παρακαταθήκη και κληρονομιά. Διαθέτει μεγάλη τεχνογνωσία και εμπειρία στον τομέα της παραγωγής, επεξεργασίας και συσκευασίας τροφίμων.
 
Tο τετράπτυχο της επιτυχίας μας ήταν και παραμένει βασισμένο στα εξής:
α) Στην κατάλληλη κατάρτιση και άρτια επαγγελματική εξειδίκευση του ανθρώπινου δυναμικού.
β) Στις σύγχρονες εγκαταστάσεις που ανταποκρίνονται στα ευρωπαϊκά πρότυπα και διασφαλίζουν την ποιότητα.
γ) Στη μακρόχρονη εμπειρία μας και στην κατανόηση των αναγκών της αγοράς, αλλά και την εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
δ) Στο ειλικρινές μεράκι για την παραγωγή τροφίμων με τα πλέον κατάλληλα συστατικά και διαδικασίες.
 
Προϊόντα
Το βασικό brand της εταιρείας είναι τα BLOSSOM και κύριο προϊόν της γκάμας της μάρκας είναι οι μαρμελάδες. Διατίθενται σε μεγάλη ποικιλία φρούτων, σε διάφορες συσκευασίες που απευθύνονται στον επισιτιστικό τομέα (Foodservice), καθώς και σε συσκευασίες λιανικής.

Πέρα από τις μαρμελάδες, η εταιρεία εξειδικεύεται στην επεξεργασία φρούτων για παρασκευή φρουτοπαρασκευσμάτων, που απευθύνονται σε επαγγελματίες ζαχαροπλάστες, αλλά και στις γαλακτοβιομηχανίες για την παρασκευή φρουτογιαουρτιών.

Στον τομέα του λιανικού εμπορίου η εταιρεία προσφέρει φρουτογεμίσεις ζαχαροπλαστικής, μέλι, σιρόπια παγωτού, σκόνες ζαχαροπλαστικής, όπως, κόρν φλάουρ, κάστερ πάουτερ, μπέικιν πάουτερ, βανίλια, κακάο και άλλα. Αριθμεί, επίσης, πολλούς κωδικούς στην κατηγορία των ντοματοειδών, με πρώτη την άκρως πετυχημένη συσκευασία της πάστας ντομάτας 70 γρ.

Την γκάμα των προϊόντων που παράγει η εταιρεία συμπληρώνουν τα ακόλουθα: Xυμός ντομάτας, κέτσαπ, σάλτσα πίτσας, ως επίσης, πολτός ελιάς από κυπριακές ελιές, καθώς και εισαγόμενα προϊόντα, όπως κομπόστα φρούτων, μανιτάρια και ζωμοί μαγειρικής.
 
Σημαντικές εξελίξεις
Σε επίπεδο παραγωγής η εταιρεία παράγει εξειδικευμένα προϊόντα που απευθύνονται σε επαγγελματίες ζαχαροπλάστες, όπως: Κρέμες, ημιέτοιμα μίγματα παρασκευής γλυκών (δούκισσα, brownies, cheesecake) και εξειδικευμένα φρουτοσκευάσματα (fruit fillings, farcitures).

Επίσης, η εταιρεία έχει αναλάβει και διεκπεραιώνει κυβερνητικές προσφορές, που αφορούν στα προϊόντα που παρασκευάζει και εμπορεύεται.

Από πλευράς οργάνωσης, στην εταιρεία εισήλθαν ήδη κάποια μέλη της τρίτης γενιάς της οικογένειας, κάτι που βοηθά στην όλη λειτουργία της σε διοικητικό επίπεδο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα και την επέκταση των εργασιών, αλλά και την αύξηση της κερδοφορίας της εταιρείας, ώστε να καλύπτονται τα ψηλότερα διοικητικά κόστη.

Προκλήσεις
Ως μικρή οικογενειακή επιχείρηση, από τη μια, η πρόκληση που αντιμετωπίζει στον τομέα του λιανικού εμπορίου είναι η μαζική κάθοδος των πολυεθνικών εταιρειών με δημιουργία τοπικών γραφείων και καλύτερο έλεγχο της αγοράς. Από την άλλη, όπως ήταν και αναμενόμενο, οι υπεραγορές προχωρούν είτε με εισαγωγές έτοιμων προϊόντων είτε με είδη ιδιωτικής ετικέτας, εκτοπίζοντας τους τοπικούς εμπόρους και παραγωγούς από την εφοδιαστική αλυσίδα. Η πρόκληση για την εταιρεία είναι να ισχυροποιήσει τη θέση της μάρκας BLOSSOM, ώστε οι καταναλωτές να ζητούν τα προϊόντα της και να χτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης που η αξία του προϊόντος να υπερβαίνει την τιμή του (Value for money).
 
Τεχνολογικές εξελίξεις
Στον τομέα του εμπορίου, η τεχνολογία παίζει σημαντικό ρόλο, αφού εκσυγχρονίζει την παραγωγή, διασφαλίζει την ποιότητα και βελτιστοποιεί τις πρακτικές παραγωγής, φύλαξης και μεταφοράς (distribution). Ταυτόχρονα, μειώνει το χρόνο διεκπεραίωσης διαδικασιών και βοηθά στο ισοζύγιο κόστους - απόδοσης (cost-effectiveness). Οι τεχνολογικές εξελίξεις ανέκαθεν επηρέαζαν και θα επηρεάζουν όλους τους κλάδους του εμπορίου. Μια εταιρεία θα πρέπει να είναι σε θέση να προσαρμόζεται και να εφαρμόζει την εξέλιξη της τεχνολογίας, με απώτερο σκοπό να βελτιώνει αφενός την ποιότητα των προϊόντων της και αφετέρου να εξυπηρετεί καλύτερα την αγορά.
 
Προβλέψεις
Τα νέα προϊόντα και οι τάσεις της αγοράς τείνουν προς την εξειδίκευση. Ως οικογενειακή μικρή επιχείρηση που είναι, αυτό θα πρέπει να το εκμεταλλευτεί. Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, είναι η αιχμή του δόρατος για την εταιρεία, αφού είναι σε θέση να προσαρμόζει τις γραμμές παραγωγής γρήγορα και σχετικά ανέξοδα.

Στόχοι
Πρώτος στόχος, που παραμένει κάθε χρόνο ο ίδιος, είναι η διατήρηση του τετράπτυχου που αναφέρθηκε νωρίτερα και το οποίο αποτελεί φάρο καθοδήγησης. Ειδικά το μεράκι, η διάθεση για εξυπηρέτηση και υψηλή ποιότητα των προϊόντων BLOSSOM, καθοδηγεί συνεχώς. Πέραν αυτών, η εταιρεία έχει ήδη βάλει σε εφαρμογή στρατηγικό πλάνο για διεύρυνση του πελατολογίου της. Ταυτόχρονα, η σταθεροποίησή της ως σημαντικού παίκτη στην κατηγορία της και η ισχυροποίηση της θέσης της είναι στις άμεσές της προτεραιότητες. Τέλος, προσβλέπει σε εμπλουτισμό των υφιστάμενων διαθέσιμων κωδικών των προϊόντων BLOSSOM.
 
Διευθυντική ομάδα
Ιδρυτές:

Νεοπτόλεμος & Χρυστάλλα Κουτσοκούμνη
Διευθυντές:
Κλεάνθης & Σοφοκλής Κουτσοκούμνη
Υπεύθυνος παραγωγής:
Νέμος Κουτσοκούμνης
Υπεύθυνος μάρκετινγκ:
Παντελής Κουτσοκούμνης
 
Facts & Figures
• Έτος Ίδρυσης: 
1952
• Χρόνια Λειτουργίας: 66
• Παρουσία στο εξωτερικό: Ελλάδα & Μάλτα 
• Σημαντικοί πελάτες/accounts:
Υπεραγορά Αθηαινίτης
Υπεραγορά Στέλιος
Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ
Metro Supermarkets
Κρατικά Ιδρύματα
Υπεραγορές mas
CTC Argosy Foodservice
Σύνδεσμος Υπεραγορών Save More
Φούρνοι Ζορπάς
Mitsios Trading
Ξενοδοχειακές μονάδες σε όλη την Κύπρο.
• Ετήσιος Τζίρος: €2 εκατ.
 
Στοιχεία επικοινωνίας
Διεύθυνση εργοστασίου & γραφείων: 
Μετσόβου 5, Βιομηχανική Ζώνη Στροβόλου, 2032, Λευκωσία  
Ταχυδρομικό κιβώτιο: 21527, 1510, Λευκωσία
Τηλέφωνο: 22484922
Φαξ: 22484577
Ιστοσελίδα: www.blossomcy.com
 

Δειτε Επισης

TEMPO BEVERAGES CYPRUS
TRYFON TSERIOTIS
SPAR ΚΥΠΡΟΥ
ROLOGIS GROUP
PATHIN TRADING LTD
P.C. SPLASH WATER PUBLIC COMPANY
LIDL
LEO PATRIOTIS LTD (AGENT-DISTRIBUTOR)
LAIKO COSMOS TRADING
IPH IAKOVOS PHOTIADES FOODSTUFF SUPPLIERS