TEMPO BEVERAGES CYPRUS
16:52 - 29 Ιουνίου 2018
Η ιστορία της Tempo ξεκινά τη δεκαετία του 1950, όταν ο Moshe Bornstein οραματίστηκε τη δημιουργία της πρώτης εταιρείας για αναψυκτικά στο Ισραήλ.
Tο πρώτο προϊόν, που κυκλοφόρησε στην ισραηλινή αγορά, ήταν ένα νέο αναψυκτικό με γεύση λεμόνι. Η μεγάλη του επιτυχία οδήγησε σύντομα στην ανάπτυξη της εταιρείας σε πολύ μεγαλύτερη κλίμακα. Στιγμή - ορόσημο για την ιστορία της Tempo ήταν η απόκτηση της Εθνικής Ζυθοποιίας, η οποία δημιούργησε την πρώτη μπύρα στο Ισραήλ, τη Goldstar και τη βραβευμένη μπύρα Maccabee.
Tο πρώτο προϊόν, που κυκλοφόρησε στην ισραηλινή αγορά, ήταν ένα νέο αναψυκτικό με γεύση λεμόνι. Η μεγάλη του επιτυχία οδήγησε σύντομα στην ανάπτυξη της εταιρείας σε πολύ μεγαλύτερη κλίμακα. Στιγμή - ορόσημο για την ιστορία της Tempo ήταν η απόκτηση της Εθνικής Ζυθοποιίας, η οποία δημιούργησε την πρώτη μπύρα στο Ισραήλ, τη Goldstar και τη βραβευμένη μπύρα Maccabee.
Σήμερα η Tempo είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής και διανομής ποτών στη γειτονική χώρα και κατέχει τη δεύτερη θέση στον τομέα των αλκοολούχων ποτών. Στο χαρτοφυλάκιό της έχει μερικές από τις πιο επιτυχημένες μάρκες μπύρας στο Ισραήλ, όπως την Goldstar, καθώς και την παγκοσμίως γνωστή μπύρα Heineken. Από το 2005, η Heineken NV Group είναι εταίρος της Tempo και κατέχει το 40% του μετοχικού της κεφαλαίου.
Υπηρεσίες/ προϊόντα
Το χαρτοφυλάκιό της Tempo αποτελείται από κορυφαίες μάρκες στις κατηγορίες μπύρας, μηλίτη και οινοπνευματωδών ποτών, συμπεριλαμβανομένων των Άλφα, Heineken, Strongbow, John Smith, Chivas Regal, Absolut, Jameson, Glenlivet, Ballantine’s και Beluga. Μια λίστα που συνεχώς θα αυξάνεται.
Μάρκες - κλειδιά για την Tempo στην κατηγορία της μπύρας αποτελούν η Άλφα και η Heineken και στην κατηγορία των οινοπνευματωδών ποτών το Chivas Regal.
Σημαντικές εξελίξεις
Οι εταίροι μας στην ισραηλινή αγορά, Heineken και Pernod Ricard, δύο παγκόσμιοι ηγέτες στις κατηγορίες μπύρας και οινοπνευματωδών ποτών, θεώρησαν ότι η μοναδική εμπειρία και τεχνογνωσία της Tempo στην ανάπτυξη χαρτοφυλακίου πολλαπλών κατηγοριών και brands, θα μπορούσε να αποδειχθεί εξαιρετικά πολύτιμη στην κυπριακή αγορά. Επιπρόσθετα, συνδυάζοντας τα εξελιγμένα μας συστήματα για τη διανομή των προϊόντων προς την αγορά, μπορούμε να προσθέσουμε πραγματική αξία στα brands.
Λιγότερο από ένα χρόνο από την έναρξη των εργασιών μας στην Κύπρο, θεωρούμε ότι αυτές οι πρώτες εκτιμήσεις ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικές!
Ήταν ένας καλός πρώτος χρόνος για την μπύρα ΑΛΦΑ, στο καινούριο μας λανσάρισμα στην κατηγορία της μπύρας και η αποδοχή από τον κόσμο ήταν εντυπωσιακή. Επίσης, η Heineken ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες μας.
Ενισχύσαμε την ηγετική μας θέση στον τομέα του premium whisky με το Chivas Regal, αναπτύσσοντας παράλληλα το υπόλοιπο χαρτοφυλάκιο ισχυρών ουίσκι μας με κορυφαία εμπορικά σήματα, όπως Ballantine's, Jameson και The Glenlivet.
Έχοντας ολοκληρώσει τη στελέχωση της εταιρείας μας, που αποτελείται από Κύπριους επαγγελματίες, είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε στο επόμενο στάδιο. Να προσφέρουμε ένα συνεχώς αυξανόμενο και διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο μεγάλων εμπορικών σημάτων, μέσω μιας επαγγελματικής, εξειδικευμένης και εξαιρετικά εκπαιδευμένης ομάδας εξυπηρέτησης.
Τεχνολογικές εξελίξεις
Οι τεχνολογικές εξελίξεις και η χρήση προηγμένων τεχνολογικών συστημάτων στη βιομηχανία τροφίμων και ποτών πρόκειται να φέρουν σημαντική βελτίωση στα επίπεδα εξυπηρέτησης των καταναλωτών στην κυπριακή αγορά.
Προβλέψεις
Θεωρούμε ότι η Κύπρος έχει προοπτική εξέλιξης σε τρία πεδία. Το πρώτο είναι αυτό που αποκαλούμε στα αγγλικά «Premiumisation», εννοώντας τη ζήτηση για υψηλή ποιότητα σε όλες τις κατηγορίες ποτών. Με την ανάκαμψη της οικονομίας, σε παγκόσμιο επίπεδο παρατηρείται μια τάση που θέλει τον καταναλωτή να έχει αναπτύξει εξεζητημένο γούστο και να αναζητά υψηλής ποιότητας προϊόντα, κατευθύνοντας έτσι το ενδιαφέρον της αγοράς σε premium ποτά.
Το δεύτερο είναι το «Sophistication», όπου βλέπουμε πιο ανήσυχους και πιο «ψαγμένους» καταναλωτές να περνάνε από τα απλά mix drinks σε δημιουργικά cocktails και από blended whisky σε single malt. Βλέπουμε επίσης να κερδίζουν το ενδιαφέρον του καταναλωτή και οι specialties beers.
Το τρίτο πεδίο είναι η συγκέντρωση της αγοράς (consolidation), μια τάση που βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη, αφού βλέπουμε όλο και περισσότερες εταιρείες είτε να συγχωνεύονται είτε να ελέγχουν brands και επιχειρηματικές μονάδες που δημιουργούν συγκεντρώσεις προμηθευτών, επηρεάζοντας έτσι τις τοπικές αγορές.
Στόχοι
Στόχος μας είναι να καταστούμε μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες τροφίμων και ποτών στην Κύπρο και από φέτος έχουμε ξεκινήσει να ακολουθούμε δομημένο πλάνο επέκτασης του υφιστάμενου μας χαρτοφυλακίου.
Διευθυντική ομάδα
Tamar Aharon Cohen,
CEO
Γιώργος Κολόμβος,
Logistics Manager
Μάριος Ορόντης,
Retail Sales Director
Σάββας Μοσφίλης,
HORECA Sales Director
Σταύρη Παρασκευά,
Human Resources Manager
Φλώρα Χριστοφόρου,
Marketing Director
Χριστόδουλος Χριστοδούλου, Financial Controller
Χριστόφορος Ζεβεδαίου,
Headquarters Manager
Facts & Figures
• Έτος Ίδρυσης: 2017
• Χρόνια Λειτουργίας: 1 στην κυπρο
• Συνεργασία με οίκους του εξωτερικού: Heineken, Pernod Ricard, Beluga και Paulaner
• Παρουσία στο εξωτερικό: H μητρική εταιρεία είναι μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στον τομέα παραγωγής και διανομής ποτών στο γειτονικό Ισραήλ, που ανήκει στη Heineken.
Στοιχεία επικοινωνίας
Διεύθυνση: Σπύρου Κυπριανού 79, 3077, Λεμεσός
Τηλέφωνο: 25053300
Διεύθυνση: Σπύρου Κυπριανού 79, 3077, Λεμεσός
Τηλέφωνο: 25053300