Οι Brand Managers των κυπριακών επιχειρήσεων στο 5th Brand Congress

Τι αξία έχουν τα brands σήμερα στην Κύπρο και ποιες οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι brand managers; Θέλεις να μάθεις πώς διαμορφώνονται τα σύγχρονα εμπορικά σήματα στον τόπο μας, πώς να διαχειριστείς πρωτότυπα κι αποτελεσματικά τα προσφερόμενα κανάλια επικοινωνίας και πώς μπορείς να διαφοροποιηθείς έξυπνα, κερδίζοντας τις εντυπώσεις, σε σχέση με τον ανταγωνισμό; Μην χάσεις το “5th Brand Congress” την Παρασκευή 18 Μαΐου 2018 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία.

Εξπέρ και ειδικοί σε θέματα Marketing και Branding συμμετέχουν σε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης, με κεντρικό άξονα το θέμα: «Η Αξία των Brands στην Κύπρο: Μέσα από τα μάτια των ειδικών – οι εξελίξεις και προκλήσεις των Brands σήμερα». Η συζήτηση αναμένεται να καλύψει σημαντικά σημεία που αφορούν την σημαντικότητα κι επιρροή των εμπορικών σημάτων στην Κύπρο, όπως και το Storytelling. Η ανταλλαγή απόψεων θα επιχειρήσει να δώσει απαντήσεις στα εξής ζητήματα:    
• H αξία των Brands: Εξελίξεις και προκλήσεις
• Διαμόρφωση σύγχρονων εμπορικών σημάτων στην Κύπρο
• Διαφοροποίηση των Brands ανάλογα με την ομάδα στόχου
• Ολοκληρωμένο πλάνο Μάρκετινγκ: Κανάλια επικοινωνίας μέσα από offline και online ενέργειες προβολής

Στη συζήτηση συμμετέχουν:
• Πόλυ Τύμβιου, Brand Manager, Maxima Boutiques Ltd
• Κυριακή Σάββα, Senior Brand and Trade Manager, Laundry Care CY, GPM – Henkel Ltd
• Πλούταρχος Πλουτάρχου, Marketing Manager, CTC Argosy 
• Μάρλεν Μιχαήλ, Communication & PR Senior Manager, MTN

Σε ποιους Απευθύνεται 
Το Συνέδριο απευθύνεται προς: διευθύνοντες συμβούλους και άλλα διευθυντικά στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων όλων των κλάδων και μεγεθών, διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικά γραφεία, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων και Digital Strategy, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών social media, καθώς και στελέχη Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ).

Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με το θεματολόγιο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ
 
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ.

Πληροφορίες
Χορηγοί:
Café/Resto Powerbank, Michaels Automative (Ford), Gloria Jean's Coffees, LandasColour, Σκλαβενίτης. 
Υποστηρικτής: OJO Sunglasses
Innovation Partner: Cassandra Trading Limited| IQOS. 
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό ΙΝ Βusiness, περιοδικό Gold, REPORTER και Alpha Κύπρου.
Με τη Στήριξη: του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου.

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com 

Δειτε Επισης

Finvasia: Επιχειρηματικότητα και ενδοεπιχειρηματικότητα
Waste Wisely Cyprus: Οι βραβευθέντες καλύτερης Αφίσας και Φωτογραφίας
CBN Young Dragon Awards: Έρχονται για να επιβραβεύσουν τους νεαρούς «δράκους» του επιχειρείν
Οι μεγαλομέτοχοι 35+ εισηγμένων εταιρειών
Η εικόνα του Τύπου στην Κύπρο-Οι εκδοτικές επιχειρήσεις, οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επαγγελματίες στον χώρο
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol