ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΚΥΠΡΟΥ
15:53 - 04 Απριλίου 2018
Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου είναι μια εταιρεία με 67 χρόνια παρουσίας στην ασφαλιστική βιομηχανία, με συνετή και σοβαρή εταιρική κουλτούρα και διαχείριση, σύμφωνα με τον Λίνο Ερμογενίδη, διευθυντή μάρκετινγκ.Σήμερα παρέχουν ολοκληρωμένη γκάμα ασφαλιστικών προϊόντων ενώ βελτιώνουν συνεχώς τα παραδοσιακά ασφαλιστικά σχέδια, αναπτύσσοντας νέες πρωτοποριακές και ευέλικτες καλύψεις, που ικανοποιούν τις σύγχρονες ανάγκες ιδιωτών, επαγγελματιών και επιχειρήσεων.
Προοπτικές ανάπτυξης του ασφαλιστικού τομέα
Ο γενικός κλάδος ασφάλισης ακολουθεί συνήθως την οικονομική πορεία και την κοινωνική πρόοδο της χώρας. Η ανάπτυξή του αποτελεί συνέχεια της ανάπτυξης της οικονομίας και της επιχειρηματικής δραστηριότητας, τις οποίες και στηρίζει ως πυλώνας διαχείρισης κινδύνων. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, παρουσιάζει, την περίοδο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2017, αύξηση κατά 3,3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016. Αυτή συμβαδίζει με τον ρυθμό ανάπτυξης του ΑΕΠ (+3,8% το τρίτο τρίμηνο του 2017, σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο 2016).
Δημοφιλέστερες υπηρεσίες
Το θετικό πρόσημο στην ανάπτυξη του γενικού κλάδου αποτυπώνει και την ανάπτυξη της οικονομίας, της επιχειρηματικότητας και της κοινωνικής ευημερίας. Παράλληλα, στόχος της ασφαλιστικής βιομηχανίας είναι η δημιουργία και η εμπέδωση ασφαλιστικής συνείδησης, γι’ αυτό και κάθε άνοδος ενισχύει τo σκοπό αυτό. Σε αυτό το πλαίσιο είναι θετικό και ενθαρρυντικό το γεγονός ότι κατά το 2017 καταγράφεται άνοδος στους περισσότερους τομείς ασφάλισης. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Ασφαλιστικών Εταιρειών Κύπρου, που αφορούν στην περίοδο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2017 και 2016, καταγράφονται οι εξής αυξήσεις: Ασφάλιση Οχημάτων (+3,8%), Πυρός (+0,8%), Ευθύνης (+4,5%), Μεταφορών και Θαλάσσης (+4,3%), Ατυχημάτων και Υγείας (+10,5%).
Φαινόμενα απάτης
Η ασφαλιστική βιομηχανία και οι Αρχές της Κυπριακής Δημοκρατίας καταβάλλουν συντονισμένες προσπάθειες για να περιορίσουν το φαινόμενο των δόλιων Aπαιτήσεων. Η καταπολέμηση του φαινομένου, που τα τελευταία χρόνια φαίνεται να λαμβάνει ανησυχητικές διαστάσεις, απαιτεί τη συλλογική προσπάθεια όλων των εμπλεκομένων και τη συμμετοχή του κοινού. Παρά τις προσπάθειες που καταβάλλονται απ’ όλους, οι δόλιες Aπαιτήσεις παραμένουν ένα σοβαρό θέμα που απασχολεί και προβληματίζει την ασφαλιστική βιομηχανία. Το θέμα εντείνεται στον κλάδο των μηχανοκινήτων οχημάτων, με σκηνοθετημένα τροχαία ατυχήματα και υπερβάλλοντες τραυματισμούς προσώπων και επεκτείνεται πέραν των συνόρων της Κυπριακής Δημοκρατίας στον κλάδο αστικής ευθύνης. Εκεί διαπιστώνεται ότι ξένοι τουρίστες, οι οποίοι διαμένουν με πλήρη διατροφή σε ξενοδοχειακές μονάδες στην Κύπρο, υποβάλλουν Aπαιτήσεις για ισχυριζόμενες στομαχικές διαταραχές. Οι συνέπειες από την αύξηση των δόλιων Aπαιτήσεων επιβαρύνουν τις ασφαλιστικές εταιρείες και τους πελάτες τους, που καλούνται να καταβάλλουν αυξημένα ασφάλιστρα για την κάλυψη του κόστους τέτοιων απαιτήσεων.
Φερεγγυότητα ΙΙ
Η νέα Οδηγία για τη Φερεγγυότητα ΙΙ επέφερε σημαντικά αυξημένες απαιτήσεις από τις ασφαλιστικές εταιρείες σε ποσοτικό και ποιοτικό επίπεδο.
Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου, ακολουθώντας ένα λεπτομερές σχέδιο δράσης τα προηγούμενα χρόνια, ανταποκρίνονται πλήρως στις νέες πρόνοιες που απαιτούνται με την εφαρμογή της Οδηγίας από την 1η Ιανουαρίου 2016. Σ’ αυτό το πλαίσιο, η Eταιρεία εφάρμοσε σημαντικές αναβαθμίσεις σε θέματα εταιρικής διακυβέρνησης, διαχείρισης κινδύνων και κανονιστικής συμμόρφωσης. Ταυτόχρονα, προχώρησε σε αριθμό διαφόρων ενεργειών για βελτιστοποίηση της διαχείρισης των περιουσιακών στοιχείων και κεφαλαίων της, ώστε να καλύπτει με άνεση τις αυξημένες ποσοτικές απαιτήσεις κεφαλαίου.
Σε ψηφιακούς ρυθμούς
Ένας από τους σημαντικότερους στόχους των Γενικών Ασφαλειών Κύπρου είναι η παροχή προϊόντων, υπηρεσιών και εξυπηρέτησης προσαρμοσμένων στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις. Μια σημαντική τάση είναι και η χρήση του διαδικτύου, το οποίο, πέραν της λειτουργίας του ως μέσου ενημέρωσης, αξιολόγησης κι αγοράς αγαθών και υπηρεσιών, αποτελεί κύριο μέσο επικοινωνίας, αλληλοεπίδρασης και κοινωνικοποίησης. Οι Γενικές Ασφάλειες Κύπρου, για πρώτη φορά, λανσάρουν στην κυπριακή αγορά ιστοσελίδα πωλήσεων ασφαλιστηρίων οχημάτων, κατοικιών, ταξιδιού, οδηγών και κυνηγών. Μέσω της ιστοσελίδας www.gic.com.cy ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να συμπληρώσει πρόταση, να ενημερωθεί για το κόστος ασφάλισης και να ολοκληρώσει την αγορά του ασφαλιστηρίου του με χρέωση της τραπεζικής του κάρτας. Η καινοτόμος διαδικτυακή πλατφόρμα www.gic.com.cy επιβεβαιώνει τη συνεχή εξέλιξη των λειτουργιών των Γενικών Ασφαλειών Κύπρου και τον εκσυγχρονισμό στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Ο τρόπος αυτός της αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων για ιδιώτες σηματοδοτεί μια νέα εποχή στην επιλογή και αγορά ασφαλειών, καθώς το www.gic.com.cy θα εμπλουτίζεται σε συνεχή βάση με νέα σχέδια.
Πλάνα για το 2018
Στους ευρύτερους στόχους της εταιρείας περιλαμβάνονται οι εξής:
• H επικέντρωση στην εξυπηρέτηση μέσα από πελατοκεντρική προσέγγιση και αξιοποίηση της τεχνολογίας, με την εισαγωγή σύγχρονων τρόπων συναλλαγών και επικοινωνίας.
• Η ανάπτυξη όλων των καναλιών προώθησης και πωλήσεων των ασφαλιστηρίων: (α) Τραπεζασφάλιση, (β) Διαμεσολαβητές, (γ) Απ’ ευθείας πωλήσεις.
• Η ψηφιακή μεταμόρφωση της λειτουργίας με όφελος για τους ασφαλισμένους, τους συνεργάτες και το προσωπικό.
• Η προώθηση και υιοθέτηση καινοτόμων πρακτικών, που διέπουν ολόκληρο το φάσμα της λειτουργίας της εταιρείας.
• H διατήρηση ενός ισοζυγισμένου χαρτοφυλακίου, με το οποίο παρέχονται ταυτόχρονα διευρυμένα και ευέλικτα προϊόντα.
• Η συνεχής επένδυση σε ανθρώπινο κεφάλαιο, μέσα από εκπαίδευση, καθοδήγηση και παρακίνηση.
• Ο περιορισμός των δαπανών μέσω βελτίωσης στην αποτελεσματικότητα του τρόπου λειτουργίας.
Διευθυντική ομάδα
• Άριστος Στυλιανού, εκτελεστικός πρόεδρος
• Εύρος Κυριακίδης, διευθυντής τεχνικού τμήματος
• Χλόη Αμερικάνου, διευθύντρια νομικών υπηρεσιών και απαιτήσεων
• Άντρος Νικολάου, διευθυντής απαιτήσεων
• Γιώργος Χαραλαμπίδης, διευθυντής commercial
• Έφη Γεωργίου, διευθύντρια προσωπικών ασφαλίσεων
• Κώστας Κωνσταντίνου, διευθυντής αντασφαλιστικού
• Λίζα Πατσαλίδου, οικονομική διευθύντρια
• Λίνος Ερμογενίδης, διευθυντής μάρκετινγκ
• Εύα Ξενοφώντος, διευθύντρια τμήματος πληροφορικής • Κωνσταντίνος Κόκκαλος, διευθυντής καταστήματος Λευκωσίας
• Έφη Γιάννακα, διευθύντρια καταστήματος Λεμεσού
• Παύλος Μιχαηλάς, διευθυντής καταστήματος Λάρνακας/ Αμμοχώστου
FACTS & FIGURES
Έτος ίδρυσης: 1951
Προσωπικό:100 άτομα
Κύκλος Εργασιών: €46.55 εκατ.
Μερίδιο Αγοράς (30.9.2017): 12,27%
(Πηγή: Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Εταιρειών Κύπρου)
Γραφεία στην Κύπρο:6
Ίδια κεφάλαια υπό το Solvency II: €44 εκατ.
Στοιχεία επικοινωνίας
Τηλεφωνικό Κέντρο: 8000.87.87
Τηλέφωνα καταστημάτων
Λευκωσία: 22124700
Λεμεσός: 25156100
Λάρνακα: 24145000
Πάφος: 26166500
Παραλίμνι (γραφείο): 23826345
E-mail: general@gic.bankofcyprus.com
Ιστοσελίδα: www.gic.com.cy