Powered by

Ένα εργαλείο ανάπτυξης δεξιοτήτων για διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων

Ο κλάδος της φιλοξενίας θεωρείται ιδιαίτερα ανταγωνιστικός. Οι συνεχόμενες οικονομικές και γεωπολιτικές αλλαγές, οι τεχνολογικές τάσεις, οι ανάγκες του πελάτη, η δυσκολία εξεύρεσης του κατάλληλου προσωπικού, η ανάγκη για άριστη εξυπηρέτηση, προκαλούν πονοκέφαλο στις διευθύνσεις των ξενοδοχείων. Οι ξενοδοχειακές μονάδες καλούνται να παρακινούν συνεχώς το προσωπικό τους ώστε να κάνουν το καλύτερο δυνατό και να βελτιώνουν την απόδοσή τους καθώς η παροχή υπηρεσιών εξαρτάται από την ικανότητα των ατόμων που εργάζονται στον συγκεκριμένο οργανισμό.  Γι’ αυτό, η συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού είναι απαραίτητη.

Η λύση

Πολλοί οργανισμοί στο εξωτερικό χρησιμοποιούν νέες τεχνολογίες και πιο άμεσα αποτελεσματικές μεθόδους όπως η ‘επιχειρηματική προσομοίωση’ (business simulation) η οποία, αποδεδειγμένα, κάνει την εκπαίδευση (σεμινάριο) πιο ισχυρή, αποτελεσματική, ευχάριστη και οικονομικά αποδοτική.

Πως λειτουργούν

Στα  ‘’Hotel Business Simulations’’ τα διευθυντικά στελέχη καλούνται να διαχειριστούν ένα εικονικό ξενοδοχείο, να λάβουν όλες τις δύσκολες αποφάσεις για την λειτουργία, τη διαχείριση και φυσικά την κερδοφορία του, σε ‘πραγματικό χρόνο’ σε ανταγωνισμό με άλλες ξενοδοχειακές μονάδες στην ίδια αγορά. Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε οι συμμετέχοντες να έχουν την δυνατότητα λήψης αποφάσεων σε βασικά θέματα που επηρεάζουν την επιχειρηματική επιτυχία του ξενοδοχείου τους, όπως:

  • Στρατηγικό Σχεδιασμό
  • Θέματα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού 
  • Χρηματοδοτήσεις και Οικονομική Διαχείριση (έσοδα/έξοδα)  
  • Διαχείριση υπηρεσιών (εστιατόρια, spa κτλ)
  • Επιχειρηματική Ανάπτυξη  
  • Πωλήσεις & Μάρκετινγκ
  • Εξυπηρέτηση Πελατών
  • Περιβαλλοντική Διαχείριση/ ESG
  • Κτλ

Καθώς η προσομοίωση εξελίσσεται, οι συμμετέχοντες καλούνται να αναλύσουν τις πληροφορίες, να λύσουν προβλήματα και να λάβουν άμεσα αποφάσεις.  Η προσομοίωση αντιδρά στις επιλογές τους, επιτρέποντας στους να αξιολογήσουν την ποιότητα της απόφασής τους και να κάνουν τις κατάλληλες τροποποιήσεις για να βελτιώσουν την επιχειρηματική τους επιτυχία στη συνέχεια. Στο τέλος έχοντας μπροστά τους όλα τα δεδομένα μπορούν να αντιληφθούν ποιες αποφάσεις ήταν σωτήριες και ποιες έχουν επηρεάσει αρνητικά τη λειτουργία και διαχείριση της ξενοδοχειακής μονάδας.

 

Τι δεξιότητες αποκτούν τα Στελέχη;  

Τα διευθυντικά στελέχη των ξενοδοχειακών μονάδων αναπτύσσουν άμεσα  αποτελεσματικές δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και κριτικής σκέψης που είναι απαραίτητες για την κάλυψη των συνεχώς μεταβαλλόμενων αναγκών του κλάδου της φιλοξενίας όπως

  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων λήψης αποφάσεων
  • Καλύτερη κατανόηση των οικονομικών δεδομένων (κέρδη,  ζημιές, ισολογισμοί)
  • Βελτίωση της συνεργασίας και επικοινωνίας μεταξύ τμημάτων
  • Κατανόηση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν τα διάφορα τμήματα
  • Ανάγκη προγραμματισμού με βάση την προβλεπόμενη πληρότητα
  • Επικέντρωση στους δείκτες απόδοσης
  • Επίλυση διαφωνιών

Γιατί θεωρούνται αποτελεσματικά

Σε ένα προσομοιωμένο μοντέλο πραγματικότητας, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν δύσκολες αποφάσεις χωρίς τον κίνδυνο αποτυχίας που θα μπορούσε να βλάψει την επιχείρηση. Αυτό τους επιτρέπει να μάθουν από τα λάθη τους και να βελτιώσουν τις δεξιότητες τους σημαντικά.

Αντιλαμβανόμενοι την αξία των συγκεκριμένων εκπαιδεύσεων, η εταιρεία DanatCon μαζί με τους συνεργάτες της έχει αναπτύξει προσομοιώσεις και σε άλλους τομείς υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων, λιανικό εμπόριο, τράπεζες, ασφάλειες, μάρκετινγκ, εμπόριο,  επικοινωνία κτλ.

Περισσότερες πληροφορίες για τo Σεμινάριο Hotel Business Simulation κάντε κλικ εδώ

Περισσότερες αναφορικά με τις υπηρεσίες της εταιρείας: τηλ: 99551066,  ourania@danatcon.com, www.danatcon.com.

DanatCon

Η DanatCon είναι μια διεθνής εταιρεία διαχείρισης επιχειρηματικού ταλέντου η οποία παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες και προγράμματα εκπαίδευσης που σχετίζονται με το Ανθρώπινο Δυναμικό, με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας.  Ειδικευόμαστε  στην ανάπτυξη εταιρικής κουλτούρας και ηγεσίας, στην επιχειρηματική ευφυΐα μέσω προσομοιώσεων, την εξυπηρέτηση πελατών, τη διαχείριση απόδοσης και την ανάπτυξη soft skills. Μέσα από εξειδικευμένες λύσεις  βοηθάμε τις επιχειρήσεις να επιτύχουν τους στρατηγικούς τους στόχους βελτιώνοντας το Ανθρώπινο Δυναμικό τους. Οι πελάτες μας προέρχονται από την τοπική και διεθνή αγορά και από διάφορους τομείς της οικονομίας. Περιλαμβάνουν εταιρίες όπως Hilton Hotels, Le Meridien Hotels, Four Seasons Hotels, PepsiCo, GlaxoSmithKline, Ermes Group, Wargaming, Navarino, BOC, κτλ.

Δειτε Επισης

Minthis Resort: Πασχαλινή πολυτέλεια σε έναν παράδεισο εκλεπτυσμένης απόλαυσης
Κώστας Κουμής: Επιβεβαιώνεται η μεγάλη συνεισφορά του αθλητικού τουρισμού στην τουριστική οικονομία
Στο 50% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία το Πάσχα-Ετοιμάζονται για δύσκολη χρονιά οι ξενοδόχοι
WIZZ Experiences: Νέα πρόσθετη υπηρεσία για τους επιβάτες της Wizz Air
Στα €1,4 δισ. οι δαπάνες για ταξίδια Κυπρίων στο εξωτερικό το 2022
Ψηφίζουν εξωτερικό για τις πασχαλινές διακοπές τους οι Κύπριοι-Για 48ωρα οι κρατήσεις στο εσωτερικό
Ρεκόρ στις αφίξεις τουριστών κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο η Πορτογαλία
ΕΤΑΠ Λευκωσίας: Διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στο GreenHost Project
Απογειώθηκαν τα ταξίδια των Κυπρίων-Πού αποδίδεται η αύξηση και οι δημοφιλέστεροι προορισμοί
Λαμπερό reopening για το The Retail Village στο Nammos Limassol του Parklane Resort & Spa (pics)