Στρατηγούλα Βαμβαλή: Έσοδα άνω των €2 δισ. για τη Schwarzkopf

Το 1898, σ’ ένα μικρό φαρμακείο στο Βερολίνο, ο Hans Schwarzkopf δημιούργησε το πρώτο προϊόν της ομώνυμης φίρμας, με το όραμα να καταφέρει να υπηρετήσει πιστά τη δέσμευσή του στην ατομικότητα, τη δημιουργικότητα, τη μόδα και το πνεύμα της εποχής. 120 χρόνια μετά, η Schwarzkopf αποτελεί το κορυφαίο brand καλλυντικών της Henkel παγκοσμίως, με έσοδα που ξεπερνούν τα € 2 δισ. και προέρχονται κυρίως από τα κανάλια των πωλήσεων σε super markets και κομμωτήρια.

Με αφορμή τα 120 χρόνια καινοτομίας, ποιότητας και τεχνογνωσίας της Schwarzkopf, η GPM Henkel διοργάνωσε ένα «ταξίδι στον χρόνο», με ένα μοναδικό fashion-hair show στη Λευκωσία, όπου παρουσιάστηκαν τα στυλ μαλλιών των 12 περασμένων δεκαετιών.

Μεταξύ των επίσημων προσκεκλημένων της λαμπερής βραδιάς ήταν και η Στρατηγούλα Βαμβαλή, Head of Marketing & Trade Marketing Beauty Retail της Henkel Hellas, την οποία συνάντησε η ομάδα του InBusinessNews TV στα παρασκήνια της φωτογράφησης για το περιοδικό INBusiness Απριλίου.

Στη συνέντευξη που μας παραχώρησε, η κ. Βαμβαλή αναφέρθηκε στη νέα καμπάνια της Schwarzkopf #createyourstyle, που εξυμνεί τη δημιουργικότητα και την αυτοπεποίθηση, αλλά και στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης “Million Chances”, που έχει ως στόχο να δώσει εκπαιδευτικές κι επαγγελματικές ευκαιρίες σε γυναίκες οι οποίες αντιμετωπίζουν προβλήματα και φιλοδοξεί σύντομα να ξεκινήσει και στην Κύπρο.

Δειτε Επισης

Μαρία Παναγιώτου: Υπάρχει ενδιαφέρον για το e-κοφίνι, ξεπέρασαν τους 1200 οι συμμετέχοντες
Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές