Powered by

Η L’Oreal εξαγόρασε τη ModiFace

H L’Oréal ανακοίνωσε την εξαγορά του 100% της Καναδικής εταιρίας ModiFace, διεθνώς αναγνωρισμένου ηγέτη στη βιομηχανία της ομορφιάς στον τομέα των εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας (AR) και τεχνητής νοημοσύνης (AI).
Η εξαγορά αυτή εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική της ψηφιακής επιτάχυνσης της L’Oréal, που φιλοδοξεί να προσφέρει στις 34 διεθνείς μάρκες του Ομίλου τις πιο καινοτόμες τεχνολογίες στο χώρο των υπηρεσιών και της εμπειρία της ομορφιάς.
 
Η ModiFace, που ιδρύθηκε από τον Parham Aarabi πριν από έντεκα χρόνια στο Τορόντο, έχει αναπτύξει προηγμένες τρισδιάστατες τεχνολογίες εικονικού μακιγιάζ, καθώς και υπηρεσίες διάγνωσης του χρώματος και του δέρματος, οι οποίες βασίζονται σε αποκλειστική τεχνογνωσία και παρακολουθούν τα χαρακτηριστικά του προσώπου και του χρώματος. Οι υπηρεσίες αυτές χρησιμοποιούνται από όλες σχεδόν τις μεγάλες μάρκες ομορφιάς. Η ModiFace απασχολεί περίπου 70 μηχανικούς, ερευνητές και επιστήμονες που έχουν εκπονήσει περισσότερα από 200 επιστημονικά άρθρα και έχουν καταγεγραμμένα περισσότερα από 30 διπλώματα ευρεσιτεχνίας.
 
Η Lubomira Rochet, Chief Digital Officer της L’Oréal, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που  καλωσορίζουμε τη ModiFace στην L’Oréal για να αποτελέσει το επίκεντρο των ψηφιακών υπηρεσιών μας στην Έρευνα και Ανάπτυξη. Με την παγκόσμια ομάδα της, τις τεχνολογίες και τις σταθερές επιτυχίες της στον τομέα των καινοτόμων τεχνολογιών ομορφιάς, η ModiFace θα συμβάλλει στον επανασχεδιασμό της εμπειρίας της ομορφιάς γύρω από υπηρεσίες που στοχεύουν να βοηθήσουν τους πελάτες μας να ανακαλύψουν, να δοκιμάσουν και να επιλέξουν προϊόντα και μάρκες. Όλοι εμείς στη L’Oréal και την ModiFace θέλουμε να είμαστε πρωτοπόροι σε αυτή τη νέα σελίδα της βιομηχανίας της ομορφιάς και να προσφέρουμε στους πελάτες μας  καινοτόμες υπηρεσίες και εμπειρίες»
 
Ο Parham Aarabi, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της ModiFace, δήλωσε: «Η εξαγορά της ModiFace από τη L'Oréal αποτελεί μια απίστευτη ευκαιρία για καινοτομία στην επαυξημένη πραγματικότητα και την τεχνητή νοημοσύνη στον χώρο της ομορφιάς, σε βαθμό μεγαλύτερο από ποτέ και με αποτελέσματα που θα καθορίσουν τη βιομηχανία της ομορφιάς για τις επόμενες δεκαετίες. Όλη η ομάδα μας και εγώ είμαστε ενθουσιασμένοι που γινόμαστε μέλη της  οικογένειας της L'Oréal και ανυπομονούμε για το AR/AI μέλλον που θα δημιουργήσουμε μαζί».
 
H ModiFace θα αποτελεί μέρος του Digital Services Factory της L'Oréal, ενός δικτύου αφιερωμένου στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη νέων ψηφιακών υπηρεσιών για τις μάρκες του ομίλου. Η ModiFace θα συνεργαστεί στενά με τα τμήματα Προηγμένης ‘Ερευνας της L'Oréal και θα επωφεληθεί από αυτή την απαράμιλλη εμπειρία στην ομορφιά. Η ModiFace θα συνεχίσει να έχει την έδρα της στο Τορόντο, κοντά στο Πανεπιστήμιο με το οποίο έχει πραγματοποιήσει πολλές ερευνητικές συνεργασίες.  
 
ΠΗΓΗ: euro2day.gr
 

Δειτε Επισης

Γερμανία: Υποχώρηση του καταναλωτικού κλίματος λόγω αυξημένης προθυμίας για αποταμίευση
Η Shell διαψεύδει τα σενάρια εξαγοράς της BP-«Καμία πρόθεση για πρόταση»
Χρυσός: Κέρδη για το πολύτιμο μέταλλο με το βλέμμα σε Μέση Ανατολή και Fed-Στα 3.340 δολάρια η ουγγιά
O Τραμπ θα ανακοινώσει πρόωρα τον αντικαταστάτη του Πάουελ-Πιέσεις στο δολάριο
Κίνα: Επενδύει στην κατανάλωση για να ενισχύσει την οικονομία
Σε κρίσιμο σταυροδρόμι το ευρώ-Πλησιάζει το όριο του 1,2 δολαρίου
Ανάκαμψη για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία με ώθηση από υβριδικά και EVs
Bloomberg: Έτοιμη για αντίποινα η Ε.Ε. εάν οι ΗΠΑ επιβάλουν βασικούς δασμούς
Πράσινο από την ΕΚΤ στην εξαγορά της Mediobanca από Monte dei Paschi
Μεγάλες απώλειες για τον χρυσό καθώς υποχωρεί ο γεωπολιτικός κίνδυνος