Π. Φτελλέχας: Οι προκλήσεις του fashion retail για το 2019

Με το βλέμμα στραμμένο στην κατασκευή του καινούργιου Mall στη Λάρνακα και στην πιθανή επέκταση του My Mall στη Λεμεσό, βρίσκονται τα καταστήματα Terranova & Piazza Italia.
Σε συνέντευξη του στο InBusinessNews, ο ιδιοκτήτης των Καταστημάτων Terranova & Piazza Italia στην Κύπρο, Παντελής Φτελλέχας εκφράζει την εκτίμηση του ότι η αγορά του fashion retail θα διατηρηθεί το 2019 περίπου στα ίδια επίπεδα με το 2018, με αυξομειώσεις ανά περιοχή. Στις σημαντικές εξελίξεις του τομέα για τη νέα χρονιά, ο κ. Φτελλέχας βλέπει το άνοιγμα της πλατείας ελευθερίας, την ολοκλήρωση της επέκτασης του Mall of Cyprus και τον τουρισμό.  
 
 
Πως αναμένετε να κινηθεί η αγορά του Fashion Retail κατά το 2019;
Το 2018 η αγορά του fashion retail φαίνεται να διατηρείται στα ίδια η ελαφρώς πιο χαμηλά επίπεδα με το 2017. Η δημιουργία νέων αγορών όπως το Nicosia Mall κατά το τέλος του 2018 έχει προς το παρών επηρεάσει αρνητικά τις υπόλοιπες περιοχές της Λευκωσίας όπως για παράδειγμα το κέντρο, τη Λεωφόρο Σταυρού και το Mall of Cyprus.  Κάποιοι έχουν επηρεαστεί λιγότερο και άλλοι περισσότερο. Αναμένω ότι το 2019 η αγορά του fashion retail σαν σύνολο θα κυμανθεί περίπου στα ίδια επίπεδα με το 2018, με αυξομειώσεις ανά περιοχή. Φαίνεται η αύξηση των ενοικίων και των καυσίμων να επιδρά αρνητικά στο διαθέσιμο προς κατανάλωση εισόδημα των νοικοκυριών.
 
Ποιες οι σημαντικές τάσεις / γεγονότα / εξελίξεις που θα πρέπει να προσέξουμε το 2019;
Όσων αφορά τη Λευκωσία θα πρέπει να προσέξουμε την εξέλιξη την Πλατείας Ελευθερίας και κατά πόσο το άνοιγμα μέρους της, θα μπορέσει να επαναφέρει κάποιους καταναλωτές στο κέντρο της πόλης.

Μια άλλη εξέλιξη είναι η ολοκλήρωση της επέκτασης του Mall of Cyprus που αναμένεται μέσα στην άνοιξη του 2019, που και πάλι θα επηρεάσει την αγορά προς όφελος αυτού του Mall. Οι παραλιακές πόλεις επηρεάζονται αυξομειωτικά από τα επίπεδα του τουρισμού και αναμένεται ότι το 2019 θα είναι στα ίδια επίπεδα με το 2018, που ήταν η καλύτερη χρονιά που καταγράφηκε στον τομέα των τουριστικών αφίξεων γύρω στα 4 εκ. Επίσης, η οικονομία τρέχει με αυξητικούς ρυθμούς γύρω στο 4% που και αυτό είναι ένα θετικό πρόσημο και θα βοηθήσει να διατηρηθεί το fashion retail  στα επίπεδα του 2018.
 
Τι να αναμένουμε από τον δικό σας όμιλο το 2019 – Ποιοι οι στόχοι σας για τη νέα χρόνιά;
Ο δικός μας όμιλος με τα καταστήματα Terranova & Piazza Italia, έχει αναπτυχθεί ραγδαία τα τελευταία 3 χρόνια και αναμένουμε ότι το 2019 θα είναι η χρονιά που θα εδραιωθεί η ταχεία ανάπτυξη των προηγούμενων χρόνων. Για το μέλλον γενικότερα θα αναμένουμε την κατασκευή του καινούργιου Mall στη Λάρνακα και την πιθανή επέκταση του My Mall στη Λεμεσό.

Τα δικά μας brands, παρέχουν την Ιταλική μόδα για όλη την οικογένεια σε χαμηλές τιμές και αυτό θα συνεχίσουμε να πράττουμε προσπαθώντας να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο την εμπειρία των πελατών μας (customer experience). Από τον Δεκέμβριο του 2018 στα καταστήματα Terranova  έχουμε εφαρμόσει το Loyalty Card που ανταμείβει με επιπλέον περίπου 10% τους πιστούς πελάτες μας.

Δειτε Επισης

Αναθεώρηση Συμφώνου Σταθερότητας και Ανάπτυξης για μεγαλύτερη ευελιξία-Οι νέοι κανόνες
Νίκος Χριστοδουλίδης: Σε αναπτυξιακή τροχιά με ακόμη πιο θετικές προοπτικές για το μέλλον η οικονομία της Κύπρου
Eurostat: Παραμένει κάτω από τον μέσο όρο της Ευρωζώνης η ανεργία στην Κύπρο
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Ψήφος εμπιστοσύνης στο θεσμικό πλαίσιο της Κύπρου η έκθεση της MONEYVAL
Κωνσταντίνος Πετρίδης: Εθνικό όπλο που δεν πρέπει να παραχωρηθεί η χαμηλή φορολογία
Ετήσια αύξηση πέραν του 5% σε αξία και όγκο εργασιών λιανικού εμπορίου
Στα €523 εκ. το πλεόνασμα γενικής κυβέρνησης το πρώτο τρίμηνο-Τα έσοδα και οι δαπάνες
Κινήθηκε ανοδικά και ανήλθε στο 2,4% ο πληθωρισμός τον Απρίλιο
Σε αυτούς τους τομείς και επαγγέλματα θα μπορούν να εργαστούν φοιτητές από τρίτες χώρες-Δείτε το διάταγμα
Ικανοποίηση Λευκωσίας για την έκθεση προόδου της Moneyval-Η αταλάντευτη προσήλωση της Κυβέρνησης