Cobalt: Το παρασκήνιο πριν το λουκέτο και οι αποζημιώσεις
08:19 - 18 Οκτωβρίου 2018


- Ναύλα «διάσωσης» από την Blue Air λόγω Cobalt
- Πώς απαντά η Cobalt για το λουκέτο
- Θέμα και στον διεθνή Τύπο το λουκέτο στην Cobalt
- Τρ. Κύπρου: Ανακοίνωση για COBALT
Οι αποζημιώσεις
Όπως αναφέρθηκε και κατά την χθεσινοβραδινή ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών, οι επιβάτες των πτήσεων της 17ης βραδινής και 18ης Οκτωβρίου 2018, που δεν θα πραγματοποιηθούν, θα πρέπει να εξασφαλίσουν οι ίδιοι εισιτήρια μονής διαδρομής σε οικονομική θέση για τον επαναπατρισμό τους και να κρατήσουν τα αποδεικτικά στοιχεία, για σκοπούς αποζημίωσής τους. Σύμφωνα με τον κ. Μιχαηλίδη, θα επαναπατριστούν όλοι οι πελάτες της Cobalt, οι οποίοι αυτές τις μέρες ταξίδεψαν με την εταιρεία και δεν πρόλαβαν να επιστρέψουν στη βάση τους, είτε Κύπριοι που βρίσκονται στο εξωτερικό είτε ξένοι που δεν κατάφεραν να φύγουν από την Κύπρο. Τόνισε ότι τα χρήματα για την αποζημίωση τους θα καταβληθούν από το κράτους.
Εξάλλου, σε δηλώσεις της στο ΚΥΠΕ, η Υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων Βασιλική Αναστασιάδου ανέφερε ότι σύντομα ανακοινώνονται τηλέφωνα επικοινωνίας στα οποία θα μπορούν να επικοινωνούν όσοι επιβάτες της Cobaltair Ltd έχουν εγκλωβιστεί είτε στην Κύπρο είτε στο εξωτερικό.